Sciroccofrank zegt bedankt en tot ziens
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Sciroccofrank's citigo nieuwe velgen p7
Turbo, nokenassen, inlaat, uitlaat, chip op maat......
Succes!
Succes!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Vagling liefhebber
Petrolhead Tom schreef:Turbo, nokenassen, inlaat, uitlaat, chip op maat......
Succes!
Euh......nu beschrijf mijn scirocco Tom ik bedoel suggesties voor het go'tje
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Donderdag je meisje gespot! Mooie kar zeg!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Luxe kentekenplaat met oplegletters?Sciroccofrank schreef:Bedankt mensen......ben aan het bedenken wat ik nog meer zou kunnen doen....
Iemand nog suggesties.......?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
-
- Vagling liefhebber
Re: Sciroccofrank zegt bedankt en tot ziens
Beste fourumleden.....er is een tijd van komen en een tijd van gaan
Ik heb onlangs de citigo ingeruild......dit omdat een citigo en een scirocco met een op handen zijnde gezinsuitbreiding toch geen optimale combinatie is......
De citigo is ingeruild op een octavia combi RS uit 2007 de RS is een lekker dik aangeklede octavia met alle denkbare toeters en bellen de RS gaat op een JD kuurtje na niet verder gemod worden
Ik wil iedereen op dit forum bedanken voor alle input en positieve reacties die ik heb mogen ontvangen
Ik heb nog wat dingetjes over van de go, die zal ik eerdaags in het verkoop topic posten
Ik heb onlangs de citigo ingeruild......dit omdat een citigo en een scirocco met een op handen zijnde gezinsuitbreiding toch geen optimale combinatie is......
De citigo is ingeruild op een octavia combi RS uit 2007 de RS is een lekker dik aangeklede octavia met alle denkbare toeters en bellen de RS gaat op een JD kuurtje na niet verder gemod worden
Ik wil iedereen op dit forum bedanken voor alle input en positieve reacties die ik heb mogen ontvangen
Ik heb nog wat dingetjes over van de go, die zal ik eerdaags in het verkoop topic posten
Wat jammer maar wel begrijpelijk! Je hebt er wel wat lekkers voor terug!
Bedankt voor je inbreng hier en succes verder!
Bedankt voor je inbreng hier en succes verder!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
-
- Vagling liefhebber
Nog een go minder wel een begrijpelijke keuze net zo als mij enigszins, jij een occi voor de ruimte ik een ibi voor de kilometers woon/werkverkeer.
Geniet van de skoda en foto s willen we wel zien
Is er evt ook een soort ex-up/mii/go topic te maken voor oudleden die nog willen rond hangen hier.
Geniet van de skoda en foto s willen we wel zien
Is er evt ook een soort ex-up/mii/go topic te maken voor oudleden die nog willen rond hangen hier.
Iedereen is overal van harte welkom ....:) Ongeacht of je bijna, al of niet meer Up!/Mii?Citigo rijdt
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Jammer Frank! Ik heb je vrouw/vriendin nog wel eens in de Citigo voorbij zien komen. Ik ben benieuwd naar de foto's van de opvolger.
-
- Vagling liefhebber
Bedankt voor de respons, foto's zal ik binnenkort maken en posten
Ben toch al begonnen met wat mods voor de RS.....de verlichting is aangepast en een parrot mk9200 zit er ook al in
En er is nog wat onderweg uit Tsjechië .........
Tja...kan het toch niet laten om wat mods te doen
Ben toch al begonnen met wat mods voor de RS.....de verlichting is aangepast en een parrot mk9200 zit er ook al in
En er is nog wat onderweg uit Tsjechië .........
Tja...kan het toch niet laten om wat mods te doen