Fijn, ben benieuwd want die van SCC passen dus nietAjavas schreef: Ik zal morgen nog even het merk aan de garage vragen en deze aan je doorgeven, want deze paste wel perfect. Ik zal het je nog laten weten.
Ajavas Up!
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Re: Ajavas Up!
up! Black BMT 75pk 3d
- Ajavas
- Vagling liefhebber
Persoonlijk bericht verstuurd.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit
Ons Uppie!
Ons Uppie!
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Thx maat, ik ga het zeker eens bekijken. En het is zoals ik het me een beetje voorgesteld hadAjavas schreef: Persoonlijk bericht verstuurd.
up! Black BMT 75pk 3d
- Ajavas
- Vagling liefhebber
Ben benieuwd,
Vandaag lekker in Brabant geweest, kon het niet laten toch nog een fotootje te schieten, tijdens een rust, ennnuh airco trok het prima, niet warm, niet heel koud, precies goed! En binnenkort naar Antwerpen voor de Rubensdag, daar komen wij al jaren, soms pakken we de avond ervoor al een hotelletje en genieten dan van een teminste nog betaalbaar pintje op de terrasjes en de dag erna lekker over de markt struinen. Rubensdag is echt een aanrader voor bourgondisch ingestelde mensen die van gezelligheid houden.
Vandaag lekker in Brabant geweest, kon het niet laten toch nog een fotootje te schieten, tijdens een rust, ennnuh airco trok het prima, niet warm, niet heel koud, precies goed! En binnenkort naar Antwerpen voor de Rubensdag, daar komen wij al jaren, soms pakken we de avond ervoor al een hotelletje en genieten dan van een teminste nog betaalbaar pintje op de terrasjes en de dag erna lekker over de markt struinen. Rubensdag is echt een aanrader voor bourgondisch ingestelde mensen die van gezelligheid houden.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit
Ons Uppie!
Ons Uppie!
- Vinniepilon
- Donateur member
- Ajavas
- Vagling liefhebber
Dodo Juice - Purple Haze Pro is my best friend,Vinniepilon schreef:Ziet er goed uit, glimt lekker
Ons Uppie!
Ons Uppie!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooi topic om terug te lezen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Hmm ph is een leuk waxje:) staat ook in mijn kast. Alleen gebruik ik de White Diamond... harde wax en vind ik net ff fijner.
Ook met glaze of sealant eronder? is echt aan te raden!
Ook met glaze of sealant eronder? is echt aan te raden!