Zwarte Move Up!

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
pat02
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 03 mei 2013, 12:19
Locatie: Buurt van Rotterdam

Zwarte Move Up!

Bericht door pat02 » ma 24 jun 2013, 15:58

Hallo allemaal,

Toch na lange tijd besloten om een Mijn auto topic aan te maken.

Het is een "Deep Black Pearl" 4 deurs Move Up! 60 pk BMT die ik nu een maandje of twee heb.

Standaard opties:
* Maps & More
* Climatic
* Radio 'rcd 215'
* Executive pakket
* Luxe platen
* Zonder Up! en BMT logo


Gedaan:
* Ramen achter tinten (gedaan bij Leroy!)
* Middenarmsteun
* 17 Inch zomerwielen
* Philips Silvervision knipperlichten voor
* Bi-Xenon verlichting
* VW Naafkappen
* Korte antenne


To-do list:
* Witte dagrijverlichting (indien de led's zich bewezen hebben)
* Smoke glaasjes bij de zijknipperlichten
* Speakers uitbreiden (achterportieren en tweeters, liefst met behoud originele radio)


Afbeelding
Laatst gewijzigd door pat02 op di 09 jul 2013, 14:40, 7 keer totaal gewijzigd.
| Move UP! | 60 PK | BMT | 4-deurs | Deep black pearl | M&M | Armsteun | Getinte ramen | Executive | CEB | Luxe kentekenplaten | 17 inch sloffen |

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Zwarte Move Up!

Bericht door Ajavas » ma 24 jun 2013, 17:29

:D Knappe auto, lijkt mijne wel. Maar waarom niet alles getint? En wat is CEB? Verlagen echt een aanrader, al zie ik het niet goed, maar voelen zeker wel, hij stuurt lekker strak door (scherpe) bochten na Eibach verlaging. Ik heb voor de Eibach Pro Kit, bij Leo's Auto Service in Dirksland € 350,- betaald, dat is de set + montage en uitlijnen. Toen ik bij Auto Hoogenboom (Dealer) informeerde kreeg ik als adviesprijs € 605,- Dat is dus nogal een flink verschil.
Laatst gewijzigd door Ajavas op ma 24 jun 2013, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Zwarte Move Up!

Bericht door Pop Up! » ma 24 jun 2013, 17:41

Ajavas schreef::D Knappe auto, lijkt mijne wel. Maar waarom niet alles getint? En wat is CEB? Verlagen echt een aanrader, al zie ik het niet goed, maaar voelen zeker wel, stuurt lekker strak door bochten na Eibach verlaging. Ik heb voor de Eibach Pro Kit, bij Leo's Auto Service in Dirksland € 350,- betaald, dat is de set + montage en uitlijnen. Toen ik bij Auto Hoogenboom informeerde kreeg ik als adviesprijs € 605,- Dat is dus nogal een flink verschil.

Zeker mooie auto, ook leuke extra's die je gaat doen. Bij Vagtechniek betaal je voor dezelfde set inclusief montage 339,95 euro. Wil je er nog TT rubbers bij dan betaal je een meerprijs van 100,- euro.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Zwarte Move Up!

Bericht door Ajavas » ma 24 jun 2013, 17:45

Pop Up! schreef:
Ajavas schreef::D Knappe auto, lijkt mijne wel. Maar waarom niet alles getint? En wat is CEB? Verlagen echt een aanrader, al zie ik het niet goed, maaar voelen zeker wel, stuurt lekker strak door bochten na Eibach verlaging. Ik heb voor de Eibach Pro Kit, bij Leo's Auto Service in Dirksland € 350,- betaald, dat is de set + montage en uitlijnen. Toen ik bij Auto Hoogenboom informeerde kreeg ik als adviesprijs € 605,- Dat is dus nogal een flink verschil.

Zeker mooie auto, ook leuke extra's die je gaat doen. Bij Vagtechniek betaal je voor dezelfde set inclusief montage 339,95 euro. Wil je er nog TT rubbers bij dan betaal je een meerprijs van 100,- euro.
:) Als ik dichter bij Nuenen had gewoont was ik zeker bij hun gegaan, dat heb ik vanmorgen ook tegen Martin gezegd toen ik hem sprak, echter Dirksland is slechts een klein half uurtje van Barendrecht, zodoende ben ik bij Leo's gegaan.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1489
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Zwarte Move Up!

Bericht door Xanderv » ma 24 jun 2013, 18:23

Doet die Leo's ook de vag com instellingen?? Voor de rest lekker wagentje, heb vandaag mijn zwarte zijknipperlichten met leds besteld en piaa's
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Zwarte Move Up!

Bericht door Ajavas » ma 24 jun 2013, 19:40

Xanderv schreef:Doet die Leo's ook de vag com instellingen?? Voor de rest lekker wagentje, heb vandaag mijn zwarte zijknipperlichten met leds besteld en piaa's
Ik zou het niet weten, want ik heb m'n vagcom instellingen bij VAG Techniek laten doen op de laatste meeting, de rollerbanktest met BBQ. Je zou Leo's eens kunnen bellen om te vragen, indien zij dat niet doen zou ik echt voor VAG Techniek uit Nuenen gaan, dan zou je het kunnen combineren met de verlaging. Het zijn echte vaklui bij VAG Techniek, zoals ik al zei, als ik dichterbij hen gewoont had of ook nog de VAG COM zou moeten laten doen dan was ik zeker voor hun gegaan.

Oh tipje nog, als je de zijknippers verwijdert, zit het veergedeelte aan de voorkant van de auto, dus van links naar rechts duwen en uitwippen, kijk uit als je een schroevendraaiertje gebruikt, voor je het weet heb je beschadigingen, let dus goed op.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1489
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Zwarte Move Up!

Bericht door Xanderv » ma 24 jun 2013, 19:47

Dankje voor de tips. Ja ik ga er maar eens een dagje shoppen in eindhoven met mijn vriendin aan vastplakken denk ik. Ben al een keer in nuenen geweest en zijn zeker top lui
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
GrijzeUp
Vagling liefhebber
Berichten: 166
Lid geworden op: za 23 feb 2013, 19:16

Re: Zwarte Move Up!

Bericht door GrijzeUp » ma 24 jun 2013, 20:25

Leuke up, erg mooie wielen!

Gebruikersavatar
pat02
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 03 mei 2013, 12:19
Locatie: Buurt van Rotterdam

Re: Zwarte Move Up!

Bericht door pat02 » di 25 jun 2013, 00:06

Ajavas schreef::D Knappe auto, lijkt mijne wel. Maar waarom niet alles getint? En wat is CEB? Verlagen echt een aanrader, al zie ik het niet goed, maar voelen zeker wel, hij stuurt lekker strak door (scherpe) bochten na Eibach verlaging. Ik heb voor de Eibach Pro Kit, bij Leo's Auto Service in Dirksland € 350,- betaald, dat is de set + montage en uitlijnen. Toen ik bij Auto Hoogenboom (Dealer) informeerde kreeg ik als adviesprijs € 605,- Dat is dus nogal een flink verschil.
CEB is city emergency braking ;)

Voor het verlagen moet ik nog even het een ander uitzoeken (voor mezelf) wat nou precies gebeurd bij het verlagen. Maar is nog aardig prijsje :)!
| Move UP! | 60 PK | BMT | 4-deurs | Deep black pearl | M&M | Armsteun | Getinte ramen | Executive | CEB | Luxe kentekenplaten | 17 inch sloffen |

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Zwarte Move Up!

Bericht door GunSpeed » di 25 jun 2013, 12:42

Vind het nog steeds hele leuke velgjes 8-)
up! Black BMT 75pk 3d

Gebruikersavatar
pat02
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 03 mei 2013, 12:19
Locatie: Buurt van Rotterdam

Re: Zwarte Move Up!

Bericht door pat02 » di 25 jun 2013, 12:43

Xanderv schreef:Doet die Leo's ook de vag com instellingen?? Voor de rest lekker wagentje, heb vandaag mijn zwarte zijknipperlichten met leds besteld en piaa's
Waar heb je die zwarte knippers besteldd?

Pop Up! schreef:
Ajavas schreef::D Knappe auto, lijkt mijne wel. Maar waarom niet alles getint? En wat is CEB? Verlagen echt een aanrader, al zie ik het niet goed, maaar voelen zeker wel, stuurt lekker strak door bochten na Eibach verlaging. Ik heb voor de Eibach Pro Kit, bij Leo's Auto Service in Dirksland € 350,- betaald, dat is de set + montage en uitlijnen. Toen ik bij Auto Hoogenboom informeerde kreeg ik als adviesprijs € 605,- Dat is dus nogal een flink verschil.

Zeker mooie auto, ook leuke extra's die je gaat doen. Bij Vagtechniek betaal je voor dezelfde set inclusief montage 339,95 euro. Wil je er nog TT rubbers bij dan betaal je een meerprijs van 100,- euro.
Wat zijn TT rubbers :oops: ?
| Move UP! | 60 PK | BMT | 4-deurs | Deep black pearl | M&M | Armsteun | Getinte ramen | Executive | CEB | Luxe kentekenplaten | 17 inch sloffen |

Tino
Vagling liefhebber
Berichten: 281
Lid geworden op: wo 03 okt 2012, 15:40
Locatie: regio Arnhem

Re: Zwarte Move Up!

Bericht door Tino » di 25 jun 2013, 14:30

Mooie auto maak je ook nog wat foto`s na de aanpassingen ;)
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set

Axe
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: za 22 jun 2013, 22:32

Re: Zwarte Move Up!

Bericht door Axe » wo 26 jun 2013, 14:55

Hallo

Mijn naam is Axe en heb net ook een zwarte high vw up gekocht . Auto word volgende week afgeleverd maar ik ben al het kijken hoe ik de auto tot een hoger nivo kan brengen . Dit moet gaan gebeuren met 17 inch wieltjes .
Ik zie bij jou auto ook prachtige wielen , wat voor merk wielen zijn dit en wat is de ET waarde ?
Komen de wielen mooi in de wiel kasten ? Ik vind het niet mooi als de wielen uitsteken !!
Ben je ook tevreden met de rij eigenschappen , is de auto ook nog verlaagt ?

Axe

Gebruikersavatar
pat02
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 03 mei 2013, 12:19
Locatie: Buurt van Rotterdam

Re: Zwarte Move Up!

Bericht door pat02 » vr 28 jun 2013, 15:54

Hoi Axe,

Wielen zijn Platin P66, net als meerdere personen op dit forum. ET waarde geen id haha!
Wielen staan er prima onder en steken niet uit.
Auto is nog niet verlaagd, gaat waarschijnlijk nog wel komen tzt. Rij eigenschappen vallen allerminst mee, vind het persoonlijk beter rijden dan met de originele wielen.

Succes!
| Move UP! | 60 PK | BMT | 4-deurs | Deep black pearl | M&M | Armsteun | Getinte ramen | Executive | CEB | Luxe kentekenplaten | 17 inch sloffen |

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1489
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Zwarte Move Up!

Bericht door Xanderv » vr 28 jun 2013, 17:00

Hey pat,
http://www.carfantasy.nl/zijknipperlich ... -1800.html

Er zijn 2 soorten de andere is 5 euro duurder maar als het goed is moet deze passen! Is gelukkig een universele maat
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Zwarte Move Up!

Bericht door Ajavas » vr 28 jun 2013, 17:19

En hier heb ik mijn zijknippers gekocht, werken prima!

http://www.ebay.de/itm/LED-SEITENBLINKE ... OC:NL:3160

Afbeelding
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
pat02
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 03 mei 2013, 12:19
Locatie: Buurt van Rotterdam

Re: Zwarte Move Up!

Bericht door pat02 » vr 28 jun 2013, 19:16

Ik zal van de week eens gaan kijken. Prijs is niet veel verschillend als je verzendkosten erbij betrekt..

Vanavond in ieder geval geprobeerd bij de Suzuki dealer een korte antenne te gaan halen, is die ineens dicht :geek: tijdens koopavond, morgen maar eens nieuwe poging wagen
| Move UP! | 60 PK | BMT | 4-deurs | Deep black pearl | M&M | Armsteun | Getinte ramen | Executive | CEB | Luxe kentekenplaten | 17 inch sloffen |

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Zwarte Move Up!

Bericht door Ajavas » vr 28 jun 2013, 20:04

pat02 schreef:Vanavond in ieder geval geprobeerd bij de Suzuki dealer een korte antenne te gaan halen, is die ineens dicht :geek: tijdens koopavond, morgen maar eens nieuwe poging wagen
:D HaHaHa daar heb ik um ook vandaan (Suzuki Driemansteeweg, R'dam Zuid) € 13 voor dezelfde antenne, bedrijf zit nog in dezelfde straat als m'n VW dealer ook... ;)
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
pat02
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 03 mei 2013, 12:19
Locatie: Buurt van Rotterdam

Re: Zwarte Move Up!

Bericht door pat02 » vr 28 jun 2013, 20:33

Ajavas schreef:
pat02 schreef:Vanavond in ieder geval geprobeerd bij de Suzuki dealer een korte antenne te gaan halen, is die ineens dicht :geek: tijdens koopavond, morgen maar eens nieuwe poging wagen
:D HaHaHa daar heb ik um ook vandaan (Suzuki Driemansteeweg, R'dam Zuid) € 13 voor dezelfde antenne, bedrijf zit nog in dezelfde straat als m'n VW dealer ook... ;)
Waar zit ie precies op zuid dan, niet in de buurt van Pathe volgens mij toch?
| Move UP! | 60 PK | BMT | 4-deurs | Deep black pearl | M&M | Armsteun | Getinte ramen | Executive | CEB | Luxe kentekenplaten | 17 inch sloffen |

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Zwarte Move Up!

Bericht door Ajavas » vr 28 jun 2013, 22:10

pat02 schreef:
Ajavas schreef:
pat02 schreef:Vanavond in ieder geval geprobeerd bij de Suzuki dealer een korte antenne te gaan halen, is die ineens dicht :geek: tijdens koopavond, morgen maar eens nieuwe poging wagen
:D HaHaHa daar heb ik um ook vandaan (Suzuki Driemansteeweg, R'dam Zuid) € 13 voor dezelfde antenne, bedrijf zit nog in dezelfde straat als m'n VW dealer ook... ;)
Waar zit ie precies op zuid dan, niet in de buurt van Pathe volgens mij toch?
A15 afslag charlois stad ingaand 1e stoplicht rechts na BP benzine station dan voorbij BMW dealer aan je linker hand de Suzuki dealer. ;)
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Plaats reactie