![Smile :)](./images/smilies/icon/smile.gif)
Ik ben werkzaam in de ICT op één van de grootste universiteiten van Nederland. Daarnaast volg ik veel sport, is autorijden echt een hobby en natuurlijk (als ICT-er
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon/smile.gif)
Waarom de Up!? Na enthousiaste verhalen in mijn omgeving ben ik toch maar eens op onderzoek gegaan. En de proefrit afgelopen woensdag heeft me overtuigd! In vergelijking met de Smart, Hyundai i10, C1, etc. ligt de Up! echt als een tank op de weg. Vooral in de C1 heb ik tijdens het rijden in bochten het gevoel dat ik uit mijn stoel ga vallen. Van een C4 naar een Up! is wel een hele stap. De C4 is erg compleet en comfortabel, maar de Up! heeft me positief verrast! Daarnaast is het finaciële plaatje ook erg fijn. Ten opzichte van de C4 ga ik met Up! toch wel zo'n €250 per maand besparen (wegenbelasting, verzekering, benzine). Ik gebruik de C4 vooral voor woon/werk verkeer en dat moet volgens mij prima kunnen in een Up!.
Welk Up! wordt het? Volkswagen Up! BMT High UP, 60PK, 5drs, Candywit, Drive Pakket, Executive Pakket.
Autohistorie: Skoda Favorit (bj. 1994, gereden van 2006-2007), Citroën Xsara (bj. 1998, gereden van 2007-2010), Citroen C4 (1ste Gen., bj. 2008, gereden van 2010-2012), Citroën C4 (2de Gen., bj 2012 gereden van 2012-heden)