3l lupo
3l lupo
heej!
Ben Eelco en woon in de buurt van arnhem!
Rij momenteel in een lupo 3l , ( vriendin ) en een audi a3 sportback!
In de toekomst zouden we best een up willen , vandaar dat ik hier een beetje mee kijk .
Om in ieder geval al iets van de up te hebben zou ik graag de witte classics onder de lupo hebben! , mocht iemand deze te koop hebben , hoor ik het graag! liefst zonder banden!
Hier een foto van de lupo!
gr Eelco
Ben Eelco en woon in de buurt van arnhem!
Rij momenteel in een lupo 3l , ( vriendin ) en een audi a3 sportback!
In de toekomst zouden we best een up willen , vandaar dat ik hier een beetje mee kijk .
Om in ieder geval al iets van de up te hebben zou ik graag de witte classics onder de lupo hebben! , mocht iemand deze te koop hebben , hoor ik het graag! liefst zonder banden!
Hier een foto van de lupo!
gr Eelco
Re: 3l lupo
Welkom!
ziet er goed uit met die zwarte velgen.
ziet er goed uit met die zwarte velgen.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
-
- Vagling liefhebber
Welkom, mooi kleurtje
Welkom en mooie Lupo! Lekker laag....
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
thnx voor de leuke reacties!
hij is niet superlaag hoor , de 3l is standaard al ietsje lager , zit een schroefset onder en die staat iets lager als origineel!
Velgen zijn de wintervelgen , die heb ik zwart gedipt!
voor de zomer heb ik dezelfde , maar dan normaal zilver! die moeten dus plaats maken voor de white classics
hij is niet superlaag hoor , de 3l is standaard al ietsje lager , zit een schroefset onder en die staat iets lager als origineel!
Velgen zijn de wintervelgen , die heb ik zwart gedipt!
voor de zomer heb ik dezelfde , maar dan normaal zilver! die moeten dus plaats maken voor de white classics
heb de up classic velgen gemonteerd!
Staat 'm goed !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Lekker clean
Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- Vinniepilon
- Donateur member
- pingpongblokje
- Forum newbie
Welkom!
Staat leuk met de Up! Classic velgen! Al zijn die andere ook zeker niet lelijk.
Staat leuk met de Up! Classic velgen! Al zijn die andere ook zeker niet lelijk.
HighUp! 60PK // Dark Blue // Drive Pakket // PIAA dagrij // Night Breakers //
Besteld: 1-4-13, levering 28-5-13
Besteld: 1-4-13, levering 28-5-13
- Ajavas
- Vagling liefhebber
Staat zeker mooi deze velgen met jou 3L Lupo
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit
Ons Uppie!
Ons Uppie!
Netjesssssss
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Heel erg mooi! Staat hem goed, vind die kleur ook echt mooi
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
thnx voor de leuke reacties!
wie weet komt er ooit wel een up! , volgend jaar moet er weer wegenbelasting betaald worden voor de 3l , terwijl het de zuinigste auto die er rond rijd is , beetje krom , maarja we zien wel wat we doen
wie weet komt er ooit wel een up! , volgend jaar moet er weer wegenbelasting betaald worden voor de 3l , terwijl het de zuinigste auto die er rond rijd is , beetje krom , maarja we zien wel wat we doen