Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds
Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds
Dat is toch dat als je je sproeier hebt gebruikt achter, dat ie daarna nog 1 keer extra wist?
Dat hebben ze bij mijn up wel geactiveerd hoor. Werkt gewoon
Dat hebben ze bij mijn up wel geactiveerd hoor. Werkt gewoon
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
-
- Forum newbie
Nee is niet mogelijk.
@Ron, je tellernaalden sweepen even naar max als je je contact aan zet.
@Ron, je tellernaalden sweepen even naar max als je je contact aan zet.
Aha dat dus waarom zou je dat willen hebben?
Laatst gewijzigd door Ron UP op za 30 mar 2013, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Het leuk mij ook wel een luxe item
Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- JCDNL
- Vagling liefhebber
Het is nog nergens aangehaald, maar kan ik door lang drukken op de OPEN knop van de sleutel op afstand de portierramen laten zakken? Het is ideaal in de zomer om de auto op afstand te kunnen laten luchten voor je die doodsklap moet krijgen als je in de auto kruipt...
- Blackupzhz
- Forum newbie
Is volgens mij al wel besproken, maar was dacht ik niet mogelijk.JCDNL schreef:Het is nog nergens aangehaald, maar kan ik door lang drukken op de OPEN knop van de sleutel op afstand de portierramen laten zakken? Het is ideaal in de zomer om de auto op afstand te kunnen laten luchten voor je die doodsklap moet krijgen als je in de auto kruipt...
Ik vind dar overigen s ook altijd een fijne functie op mijn Golfie.
Up! / 60 pk / Black Up pakket / drive pakket / 4 deuren
Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID
Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!
Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID
Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!
Bediening voor de ramen is niet aangesloten op de CanBus; het is een losse 'unit' in de auto die niet in contact staat met het brein. Helaas dus niet mogelijk, had ik zelf ook een van de leukste opties gevonden!
VW High Up! EcoFuel:
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?t=1864#p29656
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?t=1864#p29656
- JCDNL
- Vagling liefhebber
da's lekker dan... thanks for clearing that UP!
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
JCDNL schreef:Het is nog nergens aangehaald, maar kan ik door lang drukken op de OPEN knop van de sleutel op afstand de portierramen laten zakken? Het is ideaal in de zomer om de auto op afstand te kunnen laten luchten voor je die doodsklap moet krijgen als je in de auto kruipt...
helaas geen testauto om te testen of het met een aangepaste knop en eventueel aanpassen codering raammotor moet kunnen heb dit ook met mijn octavia toen aangepast:
linkie
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Er zitten helaas geen modules in de deuren, dus die zouden dan ook nog ingebouwd moeten worden.
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
My1stIbi schreef:Er zitten helaas geen modules in de deuren, dus die zouden dan ook nog ingebouwd moeten worden.
Nu je het zegt ja. de knop heeft zo ie zo een klein geheugen om de puls te geven ( weerstand) maar weet niet hoe de ramen ermee omgaan dan. Misschien kan er een soort tijdrelais tussen maar is de vraag of de puls te onderscheiden is van kort drukken of verder drukken
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
- JCDNL
- Vagling liefhebber
Nou ik vind het altijd bloed irritant als je het raam maar een klein stukje open wilt zetten en zo 4x zit bij te corrigeren op dit foefje. Nee dan blijf ik er wel vanaf
De comfort module is daarvoor nodig. Ik heb eerder al gekeken of het mogelijk is om de raamschakelaars van de elektrische bediening te veranderen. Maar dan blijft het zo dat de comfort module nodig is. De comfort variant zorgt ervoor dat je ramen uiteindelijk geschakeld word via je computer van de auto. (zo had ik het althans begrepen )
- Bhuddymahn
- Donateur member
Voor de coming home functie moet het grootlicht even bediend worden, dat werkt bij ons ook maar alleen door de stengel naar je toe te trekken. Wanneer ik hem van me af duw gebeurt er niets als ik uitstap. Hoe kan ik voorkomen dat eerst het grootlicht flitst?
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Volgens mij is dat ook de enige manier dat het werkt, het grootlicht flitst altijd dan....Bhuddymahn schreef:Voor de coming home functie moet het grootlicht even bediend worden, dat werkt bij ons ook maar alleen door de stengel naar je toe te trekken. Wanneer ik hem van me af duw gebeurt er niets als ik uitstap. Hoe kan ik voorkomen dat eerst het grootlicht flitst?
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
vraagje,
is er in het noorden ook iets waar je die Vagcom instellingen kan laten doen?
ik woon in Leeuwarden en even een ritje Nuenen is wel kostbaar (UP! is wel zuinig)
groet Klaas
is er in het noorden ook iets waar je die Vagcom instellingen kan laten doen?
ik woon in Leeuwarden en even een ritje Nuenen is wel kostbaar (UP! is wel zuinig)
groet Klaas
Op verschillende fora zijn er mensen met een VCDS-kabel die je kunnen helpen. Hier bijvoorbeeld.
Er zat gisteren een Audi A3 achter me en het viel me op dat bij het richting aangeven de DRL aan die zijde minder fel (stadslicht) ging branden. Zodra de richtingaanwijzer uit ging, brandde de DRL weer vol. Zou dit ook bij de Up! kunnen? Door het verschil in lichtsterkte werd het contrast met de richtingaanwijzer groter. Mij lijkt het wel wat
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Is wel super gaafDonkUp schreef:Er zat gisteren een Audi A3 achter me en het viel me op dat bij het richting aangeven de DRL aan die zijde minder fel (stadslicht) ging branden. Zodra de richtingaanwijzer uit ging, brandde de DRL weer vol. Zou dit ook bij de Up! kunnen? Door het verschil in lichtsterkte werd het contrast met de richtingaanwijzer groter. Mij lijkt het wel wat
Maar ben bang dat je dat kan vergeten...
Of je moet een after market ding ertussen zetten, denk eens aan de US running lights bijvoorbeeld.
Ik zie dat er één in Volendam zit en dat is vlak bij mij. Hoe kom ik dan ik contact met die persoon. Of ben ik nou blond!?My1stIbi schreef:Op verschillende fora zijn er mensen met een VCDS-kabel die je kunnen helpen. Hier bijvoorbeeld.
High UP! 60PK BMT -> Light Silver-> Executive pakket-> Spoke Velgen-> uitlaatsierstuk-> VAGcom instellingen