Mijn nieuwe "gouden Up! deal".
Mijn nieuwe "gouden Up! deal".
Vrijdag na pasen kan ik mijn nieuwe Up! gaan halen en neem ik afscheid van mijn "oude". Ik ben erg benieuwd want ik heb de nieuwe nog niet gezien.
Re: Mijn nieuwe "gouden Up! deal".
Nou, das mooi maar wat is er nu dan zo "goud" aan aan die up-deal van jou?Up&Go schreef: Vrijdag na pasen kan ik mijn nieuwe Up! gaan halen en neem ik afscheid van mijn "oude". Ik ben erg benieuwd want ik heb de nieuwe nog niet gezien.
Kunnen we als aspirant up- kopers misschien nog wat van leren.
Ja, ik ben ook benieuwd daarna....de gouden deal
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Dat is al besproken op het forum. Voor 1.000 euro bijbetaling een splinternieuwe up, met 4 jaar garantie en de eerste onderhoudsbeurt gratis, dat is de gouden up! deal
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Ok, dat klopt had ik ook al gelezen en ja dat is zeker een gouden deal!up! schreef:Dat is al besproken op het forum. Voor 1.000 euro bijbetaling een splinternieuwe up, met 4 jaar garantie en de eerste onderhoudsbeurt gratis, dat is de gouden up! deal
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Vanavond ga ik kennis maken met mijn nieuwe Up! Ik ben zeer benieuwd maar nu nog even een nachtje slapen
Succes vandaag en hopelijk snel vele foto's!?
Hij is binnen! Achter de nieuwe de "oude".
- Bijlagen
-
- nieuwe up.jpg (488.47 KiB) 5046 keer bekeken
Mooie kleur!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Ja, en niet gek dat jij dat zegtup! schreef:Mooie kleur!
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Nee hij heeft gelijk. Het is een hele mooie kleur!Up&Go schreef:Ja, en niet gek dat jij dat zegtup! schreef:Mooie kleur!
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Mooi hoor! Ben ook nog steeds blij met mijn "candy white" gouden Up deal;-)
Veel plezierige kilometers....
Veel plezierige kilometers....
- JCDNL
- Vagling liefhebber
Hehhh 4 jaar garantie bij Volkswagen? Dacht dat alleen Seat dat deed? Of heb je dit in de prijs meebetaald?
-
- Vagling liefhebber
Meer een zilverendeal in mijn ogen maar evengoed goede deal maar idd 4 jaar dan heb je bijbetaald of niet.
Het kenteken is wel heel oud al? Is de auto dan ook van 2012 en niet van 2013?
Er worden op dit moment nog steeds voorraadauto,s afgeleverd uit de Z.serie Datum eerste afgifte echt 2013Bjr92 schreef:Het kenteken is wel heel oud al? Is de auto dan ook van 2012 en niet van 2013?
(Volgens mij zijn er op dit moment nog zeker 200 upjes met een Z kenteken waarvan de datum eerste afgifte pas wordt vastgesteld als deze voorraad auto,s verkocht worden.)
UP! HIGH 75 PK Executive pakket Tornadorood en Classic 16 inch Zilver Also: Alfa Giulia, BMW 325 Ci cabrio, New Mini 2014
Echt een mooie kleur ja
Als het goed is......bestel ik morgen een andere Up ook weer in light silver....pssstt niet verder vertellen hoor
Als het goed is......bestel ik morgen een andere Up ook weer in light silver....pssstt niet verder vertellen hoor
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Nee de deal was inclusief 4 jaar garantie en de eerste beurt gratis! het kenteken staat gewoon op 5 april 2013 wat ook na te kijken is op rdw.nl. Geen moment spijt ervan en als ze er in 2014 weer mee komen ben ik weer van de partij. Goedkoper kan ik niet rijden, nieuw zeker niet!MAZE schreef:Meer een zilverendeal in mijn ogen maar evengoed goede deal maar idd 4 jaar dan heb je bijbetaald of niet.
Mij zul je niet horenRon UP schreef:Echt een mooie kleur ja
Zomaar even een fotootje. Ben stiekem wel een beetje trots op mijn nieuwe Up!
- Bijlagen
-
- IMG_0461.jpg (271.45 KiB) 4588 keer bekeken