Ruitjes laten tinten(met groen!!)
Re: Ruitjes laten tinten(met groen!!)
Ja, 20 op de achterruit, 35 op de zijruitjes
Dat rode folie op de achterlichten vind ik ook wel wat hebben.
Get up! Stand up! Don't give up ...
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
De folie op de achterlichten ziet er zeker goed uit. Zijn de achteruit rijlichten nog wel een beetje wit en de knippers oranje? Een foto van brandende lampjes is zeer welkom!erikvank schreef:Dat rode folie op de achterlichten vind ik ook wel wat hebben.
Ja ben ik ook wel benieuwd naar! Ziet er namelijk er goed uit!!up!coming schreef:De folie op de achterlichten ziet er zeker goed uit. Zijn de achteruit rijlichten nog wel een beetje wit en de knippers oranje? Een foto van brandende lampjes is zeer welkom!erikvank schreef:Dat rode folie op de achterlichten vind ik ook wel wat hebben.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Ik heb zo snel geen foto bij de hand maar de knipperlichten zijn nu iets 'roder' van kleur.
Achteruit verlichting heb ik eerlijk gezegd nog niet bekeken maar dat zal ongetwijfeld iets
'rozer' geworden zijn.
Achteruit verlichting heb ik eerlijk gezegd nog niet bekeken maar dat zal ongetwijfeld iets
'rozer' geworden zijn.
Erg mooi dat rode folie op de achterlichten, hele mooie up!
- JCDNL
- Vagling liefhebber
Mooie tint, echter is het apk afkeur om lichtunits aan te passen. Zeker de kleuren beinvloeden met folie is echt niet toegestaan. Je ziet vaak wel die donkere achterlichten, met folie beplakt. Maar deze worden in mijn ervaring oogluikend toegestaan tot bepaalde tintgraad. Maar nu worden je richting aanwijzers niet volwaardig oranje en dus verboden.
Ga je met de apk wel merken over 4 jaar.
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
Wie zegt dat hij die auto over 4 jaar nog heeftJCDNL schreef:Mooie tint, echter is het apk afkeur om lichtunits aan te passen. Zeker de kleuren beinvloeden met folie is echt niet toegestaan. Je ziet vaak wel die donkere achterlichten, met folie beplakt. Maar deze worden in mijn ervaring oogluikend toegestaan tot bepaalde tintgraad. Maar nu worden je richting aanwijzers niet volwaardig oranje en dus verboden.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Die rode achterlichten waren me nog niet eens opgevallen. Staat wel erg netjes, hoor.
JCDNL schreef:Mooie tint, echter is het apk afkeur om lichtunits aan te passen. Zeker de kleuren beinvloeden met folie is echt niet toegestaan. Je ziet vaak wel die donkere achterlichten, met folie beplakt. Maar deze worden in mijn ervaring oogluikend toegestaan tot bepaalde tintgraad. Maar nu worden je richting aanwijzers niet volwaardig oranje en dus verboden.
Ik vraag me af hoe "volwaardig oranje" je richtingaanwijzer moet zijn. Er zijn toch auto's die vanaf fabriek roder gekleurde richtingaanwijzers hebben?
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen Golf Variant
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Enkel achter, mag rood ook. Zie je veel bij American pick-UP's.erikvank schreef:JCDNL schreef:Mooie tint, echter is het apk afkeur om lichtunits aan te passen. Zeker de kleuren beinvloeden met folie is echt niet toegestaan. Je ziet vaak wel die donkere achterlichten, met folie beplakt. Maar deze worden in mijn ervaring oogluikend toegestaan tot bepaalde tintgraad. Maar nu worden je richting aanwijzers niet volwaardig oranje en dus verboden.
Ik vraag me af hoe "volwaardig oranje" je richtingaanwijzer moet zijn. Er zijn toch auto's die vanaf fabriek roder gekleurde richtingaanwijzers hebben?
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Als een pick-UP het mag dan mag een UP het ook.Patrick-Brand schreef:Enkel achter, mag rood ook. Zie je veel bij American pick-UP's.erikvank schreef:JCDNL schreef:Mooie tint, echter is het apk afkeur om lichtunits aan te passen. Zeker de kleuren beinvloeden met folie is echt niet toegestaan. Je ziet vaak wel die donkere achterlichten, met folie beplakt. Maar deze worden in mijn ervaring oogluikend toegestaan tot bepaalde tintgraad. Maar nu worden je richting aanwijzers niet volwaardig oranje en dus verboden.
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen Golf Variant
Wat een ophef zeg, de richtingaanwijzer is nu wat roder dan voorheen
De kans is klein dat ik de auto over 4 jaar nog heb en anders is het nog geen minuut werk
om de folie er af te trekken. Vind de verandering heel subtiel en daarom erg leuk.
De toevoeging American is even belangrijk hier..Patrick-Brand schreef:Enkel achter, mag rood ook. Zie je veel bij American pick-UP's.erikvank schreef:JCDNL schreef:Mooie tint, echter is het apk afkeur om lichtunits aan te passen. Zeker de kleuren beinvloeden met folie is echt niet toegestaan. Je ziet vaak wel die donkere achterlichten, met folie beplakt. Maar deze worden in mijn ervaring oogluikend toegestaan tot bepaalde tintgraad. Maar nu worden je richting aanwijzers niet volwaardig oranje en dus verboden.
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
-
- Vagling liefhebber
Vorige week ook bij lee roy langs geweest van LRS voorruit herstel in hendrik ido ambacht.
Ben er zeer tevreden over. Over de kwaliteit die hij levert.
Netjes me up laten blinderen voor een leuke prijs.
Hij heeft ook gelijk me achterlichten meegepakt zoals op de foto te zien is.
Mochten mensen nog een adres zoeken om te laten blinderen is dit echt een aanrader.
Mochten mensen nog een adres zoeken om te laten blinderen is dit echt een aanrader.
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
Ik heb een afspraak voor volgende week vrijdag. Heb fotoos van jouw auto op facebook gezien, in spiegelbeeld dus ook kennis gemaakt met jouvwlars schreef:Vorige week ook bij lee roy langs geweest van LRS voorruit herstel in hendrik ido ambacht.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
-
- Vagling liefhebber
Ohh netjes, laat even weten als je geweest bent.BarMove(d)Up schreef:Ik heb een afspraak voor volgende week vrijdag. Heb fotoos van jouw auto op facebook gezien, in spiegelbeeld dus ook kennis gemaakt met jouvwlars schreef:Vorige week ook bij lee roy langs geweest van LRS voorruit herstel in hendrik ido ambacht.
Ben wel benieuwd.
Kan ik ook met jou kennis maken in spiegelbeeld.