Leuk dat de UP! zo goed bevalt, kan bijna niet wachten tot dinsdag.........(Up's ophalen)
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
Op de heenweg rustig gereden.eas schreef:En op de snelweg 120 , waar je 120 mag ?
Bij 120km/h constant zit je op ongeveer 5,4 liter gemiddeld heb ik het idee (waarde boardcomputer, 75pk bluemotion).eas schreef:En op de snelweg 120 , waar je 120 mag ?
Slechte test... Ik rijd dagelijks met mijn Up (75pk) woonwerkverkeer op de snelweg (en 20% in de stad), rijd op de snelweg tussen de 80 en 130km/h en zit op 1 op 20 gemiddeld (all-in, inclusief koude start)...Als ik de cruise control op 100 zet, is het verbruik 1 op 25 of zo.kaboens schreef:http://www.autokopen.nl/autotests/30149 ... e-up-75-pk
Gemiddeld verbuik van 1 op 13.
dat klinkt als muziek in mijn orenup! schreef: Als ik de cruise control op 100 zet, is het verbruik 1 op 25 of zo.
Dan moet je een andere kleur nemen Ericeas schreef:dat klinkt als muziek in mijn orenup! schreef: Als ik de cruise control op 100 zet, is het verbruik 1 op 25 of zo.ik wil mijn up! hebben .... en wel nu
een andere kleur ...Ron UP schreef:Dan moet je een andere kleur nemen Ericeas schreef:dat klinkt als muziek in mijn orenup! schreef: Als ik de cruise control op 100 zet, is het verbruik 1 op 25 of zo.ik wil mijn up! hebben .... en wel nu
En wat rijd zo'n up zuinig zeg !!!! Helemaal super, mijn cmax geeft 9 liter aan bij 120...
Wat is dit dan ook voor review?kaboens schreef:http://www.autokopen.nl/autotests/30149 ... e-up-75-pk
Gemiddeld verbuik van 1 op 13.
Bleumotion heup! schreef:Gisteren het effect van filerijden op het benzineverbruik geziennul komma nul effect! Mijn woonwerk-rit duurde 2x zo lang (1 uur en 12 minuten) als gemiddeld (36 minuten) vanwege een flinke file. De hoeveelheid verstookte benzine bleef echter exact gelijk, 4,9 liter per 100km
![]()
Inmiddels ook een wat hoger verbruik van de up! gezien op de boardcomputerHet hoogste verbruik was 33,2 liter per 100 kilometer (1 op 3!
), bij wegrijden vanuit stilstand...
![]()