Zwart dak en Classic velgen!
Re: Black Pearl UP op 16" honingraad wielen!
Even een kleine update, over de Up!
Ik krijg een nieuwe! I.v.m. de vochtproblemen, duidelijk aangegeven bij de dealer. De dealer heeft de up 2 keer gehad voor reparatie. De up was nog steeds "lek". Vervolgens nogal gezeur gehad met de dealer. Hij heeft mij verschillende oplossingen aangeboden maar ik was gewoon klaar met de up.
De up heeft inmiddels 14.500 km gereden, ik betaal een bedrag onder de €1000,- bij en krijg een nieuwe move Up in candy wit met M&M en het drive pakket.
Wanneer de up geleverd is pas ik het topic aan!
Ik raad verder ook iedereen aan die zijn ruiten van binnen als buiten moet krabben i.v.m. het vochtprobleem vel tegen de dealer in te gaan. Laat je vooral niet wegsturen met het verhaal van vochtvreters en de airco aanzetten.
Ik krijg een nieuwe! I.v.m. de vochtproblemen, duidelijk aangegeven bij de dealer. De dealer heeft de up 2 keer gehad voor reparatie. De up was nog steeds "lek". Vervolgens nogal gezeur gehad met de dealer. Hij heeft mij verschillende oplossingen aangeboden maar ik was gewoon klaar met de up.
De up heeft inmiddels 14.500 km gereden, ik betaal een bedrag onder de €1000,- bij en krijg een nieuwe move Up in candy wit met M&M en het drive pakket.
Wanneer de up geleverd is pas ik het topic aan!
Ik raad verder ook iedereen aan die zijn ruiten van binnen als buiten moet krabben i.v.m. het vochtprobleem vel tegen de dealer in te gaan. Laat je vooral niet wegsturen met het verhaal van vochtvreters en de airco aanzetten.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik ben benieuwd naar je volgende project. Mooi dat het opgelost is.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
heel leuk ik heb die velgen op mijn polo gehad.. polo 6n
ik ben zelf links en rechts aan het informeren naar air!!
ik ben zelf links en rechts aan het informeren naar air!!
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
waar in Almere woon je dan?
je hebt een leuke up ik heb er ook dikke plannen mee maar doe er op dit moment niet veel aan ( pas richting de zomer )
k kom zelf uit Almere stad.
Greetz.
je hebt een leuke up ik heb er ook dikke plannen mee maar doe er op dit moment niet veel aan ( pas richting de zomer )
k kom zelf uit Almere stad.
Greetz.
Re: Nieuwe UP sinds 25-02-2013
Nieuwe UP gekregen op 25-02-2013. I.v.m. het vochtprobleem
Ben weer helemaal happy! Dealer heeft hem ook keurig netjes afgeleverd.
De plannen zijn:
Zwart dak, dit wordt volgende week woensdag uitgevoerd.
Zijruitjes blinderen, had ik zelf al even geprobeerd met folie van de action maar kwalitatief is het 3x niets
Classic UP velgen
Ben weer helemaal happy! Dealer heeft hem ook keurig netjes afgeleverd.
De plannen zijn:
Zwart dak, dit wordt volgende week woensdag uitgevoerd.
Zijruitjes blinderen, had ik zelf al even geprobeerd met folie van de action maar kwalitatief is het 3x niets
Classic UP velgen
Ziet er goed uit man, nu maar hopen dat deze wel goed is!
Geniet ervan!
Geniet ervan!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Super opgelost door je dealer!!
Veel plezier er weer mee!
Maareh.......waarom nu ineens een witte ipv een zwarte Up?
Veel plezier er weer mee!
Maareh.......waarom nu ineens een witte ipv een zwarte Up?
Laatst gewijzigd door Ron UP op vr 01 mar 2013, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Jij schreef 't, ik dacht 't net...hahaha!Ken schreef:Zal wel irritante klus zijn om je velgen schoon te maken
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Ziet er weer mooi uit een nieuwe up
Veel veilige km's en vooral droge km's!
Veel veilige km's en vooral droge km's!
Wilde toch het gevoel hebben van een nieuwe auto, vandaar de kleur verandering. Twijfelde met de aanschaf van de eerste Up al ontzettend over de kleur. Nu dus maar voor een witte gekozen!
Valt wel mee om de velgen schoon te houden, velgreiniger erop en vervolgens de stoomcleaner erover. Heb de velgen trouwens te koop staan. Wil onder de witte Up graag een setje classic velgen.
Verder allen bedankt! Hoop dat deze droog blijft van binnen.
Valt wel mee om de velgen schoon te houden, velgreiniger erop en vervolgens de stoomcleaner erover. Heb de velgen trouwens te koop staan. Wil onder de witte Up graag een setje classic velgen.
Nou, je hebt iig weer een mooie Up! Have fun!!MX-Arjen schreef:Wilde toch het gevoel hebben van een nieuwe auto, vandaar de kleur verandering. Twijfelde met de aanschaf van de eerste Up al ontzettend over de kleur. Nu dus maar voor een witte gekozen!
Aha ok. Mooi wit is niet lelijk!!
Hou m netjesssss
Hou m netjesssss
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Waar is je drive-pakket gebleven?MX-Arjen schreef:De up heeft inmiddels 14.500 km gereden, ik betaal een bedrag onder de €1000,- bij en krijg een nieuwe move Up in candy wit met M&M en het drive pakket.
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
Komt toch gewoon in de auto?šváb schreef:Waar is je drive-pakket gebleven?MX-Arjen schreef:De up heeft inmiddels 14.500 km gereden, ik betaal een bedrag onder de €1000,- bij en krijg een nieuwe move Up in candy wit met M&M en het drive pakket.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
Inmiddels de Up met classic velgen en een zwart dak!
Re: Zwart dak en Classic velgen!
Vind je zwarte dak mooi gedaan - meestal houd ik niet van dit soort kleur veranderingen - maar staat 'm goed. Heb je geplasti-dipped of (laten) spuiten?
Vond je Lenso's onder de andere UP mooier dan deze velgen. Ik zou ze zelf over gezet hebben.
Vond je Lenso's onder de andere UP mooier dan deze velgen. Ik zou ze zelf over gezet hebben.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Maat van mij zit in de reclame en bestickering, zodoende goedkoop het dak laten wrappen. Wanneer ik er flauw van ben trek ik de folie er gewoon weer af!
De lenso's waren inderdaad leuke velgen, probleem was alleen dat de auto moest worden verlaagd. Was anders geen proum om te zien. Leek wel een cross-up.
Met deze wielen is verlaging niet noodzakelijk maar een setje H&R veren zal de auto niet mistaan. Misschien in de nabije toekomst nog een setje verlagingsveren.
De lenso's waren inderdaad leuke velgen, probleem was alleen dat de auto moest worden verlaagd. Was anders geen proum om te zien. Leek wel een cross-up.
Met deze wielen is verlaging niet noodzakelijk maar een setje H&R veren zal de auto niet mistaan. Misschien in de nabije toekomst nog een setje verlagingsveren.
Slim om te wrappen - ondanks dat ik daar elf niet zo ene fan van ben. Met het kleine stukje dat ik aan de binen kant van de achterbak had zitten geen goede ervaringen zat er zo doorheen. Moet dat nu nog vervangen voor hoedenplankstof.
Als je nu toch besluit te gaan verlagen dan had je net je Lenso's kunen houden, toch? Waar had je ze trouwens besteld? Misschien dit soort velgen komend jaar onder mijn auto.
Als je nu toch besluit te gaan verlagen dan had je net je Lenso's kunen houden, toch? Waar had je ze trouwens besteld? Misschien dit soort velgen komend jaar onder mijn auto.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Met de Lenso velgen had ik een schroefset moeten plaatsen, 3 cm. verlaging zou immers niet voldoende zijn. Misschien ook vanwege de platte banden die ik er onder had. Namelijk 195/40/16...
Heb de velgen destijds zelf gekocht bij F1Center in Assen.
Heb de velgen destijds zelf gekocht bij F1Center in Assen.
Dank dan ga ik voor mezelf eens op onderzoek uit - vind de velgen wel gaaf maar wil niet hoeven te verlagen.