Opvrolijker: Volkswagen komt met de Cheer Up!
Opvrolijker: Volkswagen komt met de Cheer Up!
Seat heeft onlangs z'n Mii voorzien van het Chill Out!-pakketje.
Volkswagen kan dan natuurlijk niet achterblijven.
De Up wordt een actiejasje aangemeten met de naam Cheer Up!
Aan de buitenkant krijgt de Cheer Up! antracietkleurige 15-inch lichtmetalen wieltjes mee.
De spiegelkappen en stootstrips worden in Galvano grijs gespoten en voor wat extra veiligheid bij dichte mist zorgen de meegeleverde mistlampen, die met chromen omlijsting voor wat extra glimmertjes zorgen.
Verder wordt de Up voorzien van het RCD 215 audiosysteem.
Bij het openslaan van het portier heet de typeaanduiding op de dorpels je welkom.
Net als de mistlampen worden ook de luchtroostertjes, de radio en het instrumentarium aangekleed met een chromen accenten.
De pookknop en het stuurwiel zijn ook net even fijner aangekleed de exemplaren van de standaard Upjes.
Het Cheer Up!-jasje is in elke maat te bestellen, dus voor zowel de modellen met 60 en 75 pk en de exemplaren op aardgas (68 pk).
Eind april komt de feestelijke Up naar ons land, de prijzen worden half maart dan bekend gemaakt.
Re: Opvrolijker: Volkswagen komt met de Cheer Up!
ik denk dat deze zeer goed verkocht gaat worden
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Leuke uitvoering!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ziet er zeker goed uit, leuk pakket! En wat kost dat geintje extra?
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Nog niet bekend, de prijzen worden half maart bekend gemaakt.Pop Up! schreef:Ziet er zeker goed uit, leuk pakket! En wat kost dat geintje extra?
Oh ja, het staat er gewoon onder...ruud schreef:Nog niet bekend, de prijzen worden half maart bekend gemaakt.Pop Up! schreef:Ziet er zeker goed uit, leuk pakket! En wat kost dat geintje extra?
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Nice!!
Blij dat deze uitvoering er nu nog niet is want dan was het nog moeilijker geweest om een keuze te maken!
Blij dat deze uitvoering er nu nog niet is want dan was het nog moeilijker geweest om een keuze te maken!
High Up! 1.0 60pk, black metallic - 5 deurs- Executive pakket - Reservewiel - Black pearl dashboard -
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
en al wat meer info over deze best wel leuke up!
http://www.volkswagen.de/de/models/up/v ... abe9bc7390
ook van binnen een leuke uitvoering: fraaie spiegels kortom: niks mis met die cheer up!
en toch had ik liever gezien dat het overige chroom ook in glanzend antraciet zou zijn uitgevoerd
http://www.volkswagen.de/de/models/up/v ... abe9bc7390
ook van binnen een leuke uitvoering: fraaie spiegels kortom: niks mis met die cheer up!
en toch had ik liever gezien dat het overige chroom ook in glanzend antraciet zou zijn uitgevoerd
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Ziet er best oké uit, maar is in principe toch een high-up?
Als de prijs goed is, snap ik het wel. Anders een beetje overbodig
Als de prijs goed is, snap ik het wel. Anders een beetje overbodig
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
t is een beetje een high up +. dus één met nog wat extraatjes (ringen mistlampen, stootstrips, instaplijsten, andere bekleding)
http://www.volkswagen.de geeft als prijs vanaf € 11.825,00
de vanaf prijs van de high up is in duitsland € 12.600,00
op basis hiervan schat ik de nederlandse vanaf prijs om en nabij € 9.950,-
zou niet verkeerd zijn
http://www.volkswagen.de geeft als prijs vanaf € 11.825,00
de vanaf prijs van de high up is in duitsland € 12.600,00
op basis hiervan schat ik de nederlandse vanaf prijs om en nabij € 9.950,-
zou niet verkeerd zijn
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Volgens mij heeft ie veel weg van de Black Up & White Up versies maar dan iets sportiever uitgevoerd. Moest ik nu pas overgaan tot de aankoop van een Up zou ik de Cheer Up zeker in overweging nemen!
up! Black BMT 75pk 3d
Weet iemand of er al Cheer Up!s leverbaar zijn, danwel op voorraad zijn? Is die ook in 4 deurs te verkrijgen? Ik hoor er in ieder geval niets meer over.
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
zeg maar JP !
- JCDNL
- Vagling liefhebber
lichtmetaaltjes zijn optie he... da's dan wel weer erg misleidend allemaal. De CheerUp moet dus meteen getroost worden! Maar gelukkig een gewone move up in de pijpleiding zitten, met precies zoals ik hem wil. Hoewel een lederen stuur wel erg fijn rijdt.
Gewoon op de site van Volkswagen http://www.volkswagen.nl/modellen/up/acties/cheer-upJuP ! schreef:Weet iemand of er al Cheer Up!s leverbaar zijn, danwel op voorraad zijn? Is die ook in 4 deurs te verkrijgen? Ik hoor er in ieder geval niets meer over.
Get up! Stand up! Don't give up ...
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Op hun site zag ik de Cheer al staan, mer er is niets in prijslijsten of voorraadlijsten te zien.
zeg maar JP !
zeg maar JP !
Ik heb hem besteld
En kreeg te horen dat er maar 500 geleverd gaan worden in nederland..
Als het goed is 21-5 wordt hij geleverd
En kreeg te horen dat er maar 500 geleverd gaan worden in nederland..
Als het goed is 21-5 wordt hij geleverd
- el coche SEAT
- Donateur member
Bij Van Mossel in Weert stond er afgelopen zaterdag een in de showroom.JuP ! schreef:Weet iemand of er al Cheer Up!s leverbaar zijn, danwel op voorraad zijn? Is die ook in 4 deurs te verkrijgen? Ik hoor er in ieder geval niets meer over.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
Helaas was het afgelopen zaterdag mij te laat geworden om nog even naar Weert te komen..........el coche SEAT schreef:Bij Van Mossel in Weert stond er afgelopen zaterdag een in de showroom.JuP ! schreef:Weet iemand of er al Cheer Up!s leverbaar zijn, danwel op voorraad zijn? Is die ook in 4 deurs te verkrijgen? Ik hoor er in ieder geval niets meer over.
zeg maar JP !
zeg maar JP !