Haha, ik was sowieso voor zwart of wit gegaan. Dus als er een witte had gestaan die dag, dan had dat er zomaar in kunnen zittenSciroccofrank schreef:das waar, een witte met een carbon dakNikooos schreef:
Maar gelukkig verschillen smaken! Hadden we allemaal dezelfde wagen gereden
Sciroccofrank zegt bedankt en tot ziens
Re: Sciroccofrank's citigo new pics p3
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
Frank mooie up-date`s ziet er gelikt uit
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
-
- Vagling liefhebber
My1stIbi schreef:Chique
Re: Sciroccofrank's citigo
Waar heb je die zijknippers vandaan als ik vragen mag?Sciroccofrank schreef:vandaag de verlichting vervangen door de osram nightbreaker H4 en HB4 en de PIAA darrijverlichting, ziet er een stuk beter uit dan de standaard lampen
hierbij nog wat foto's van wat eerdere updates
de armsteun
de led zijknipperlichten
en de led knippers aan de voorzijde
-
- Vagling liefhebber
@ Nikoos, de zijknipperlichten heb ik van de lokale tuningjuwelier, zijn niet duur, ik heb geloof ik €22,50 betaald, maar je komt ze ook tegen op ebay ed
Mooie config Fank
Ik dacht dat ik wel van al je mods af wist. Maar heb toch een aantal nieuwe minimods gespot.
Ziet er strak uit!
Ik dacht dat ik wel van al je mods af wist. Maar heb toch een aantal nieuwe minimods gespot.
Ziet er strak uit!
-
- Vagling liefhebber
Thanks vaillant, nu de velgen nogVaillant schreef:Mooie config Fank
Ziet er strak uit!
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Langzaam aan word er steeds meer en meer aan gedaan en voorlopig geen eind aan.
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Is er nog iets waar ik op moet lette qua formaat, wattage of aansluiting ofzo?Sciroccofrank schreef:@ Nikoos, de zijknipperlichten heb ik van de lokale tuningjuwelier, zijn niet duur, ik heb geloof ik €22,50 betaald, maar je komt ze ook tegen op ebay ed
-
- Vagling liefhebber
Je hoeft nergens op te letten , zijn zijknippers die op diverse vw modellen zitten bv golf IV en V, transporter, passat enzNikooos schreef:Is er nog iets waar ik op moet lette qua formaat, wattage of aansluiting ofzo?Sciroccofrank schreef:@ Nikoos, de zijknipperlichten heb ik van de lokale tuningjuwelier, zijn niet duur, ik heb geloof ik €22,50 betaald, maar je komt ze ook tegen op ebay ed
Re: Sciroccofrank's citigo
Sciroccofrank schreef:vandaag de verlichting vervangen door de osram nightbreaker H4 en HB4 en de PIAA darrijverlichting, ziet er een stuk beter uit dan de standaard lampen
hierbij nog wat foto's van wat eerdere updates
de armsteun
de led zijknipperlichten
en de led knippers aan de voorzijde
waar heb je die leds van de knipperlichten vandaan??
ik kan ze nergens vinden.. (met canbus)
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
-
- Vagling liefhebber
@ guidoup , zijn leds zonder canbus, zit een aparte weerstand achter, werkte ook zonder weerstand maar toen ging knippersignaal op dashboard dubbel zo snel......
Er zijn wel leds voor de knipper met weerstand maar die vindt ik optisch niet zo fraai en bij de citigo kun je de knippers goed zien zitten in de unit
Er zijn wel leds voor de knipper met weerstand maar die vindt ik optisch niet zo fraai en bij de citigo kun je de knippers goed zien zitten in de unit
-
- Vagling liefhebber
omdat ik morgen voor het eerst de dakdragers met fietsdrager nodig heb, heb ik vanmiddag even een pas sessie gedaan moet zeggen dat het monteren zeer goed te doen is en het geheel solide op het dak staat
heb je misschien een foto van het aansluiten van de weerstanden?
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
-
- Vagling liefhebber
Ga ik voor je maken eerdaagsGuidoUp schreef:heb je misschien een foto van het aansluiten van de weerstanden?
toppertje!!!!!!
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
-
- Vagling liefhebber
vandaag nieuwe sportschoenen voor de Go opgehaald heb een mooie set OZ Superturismo's WRC 17" gescoord, man wat zijn dat toch gave velgen, moet ze nog wel ff goed cleanen maar ze zijn onbeschadigd, dat wordt straks een super dik geheel alleen nog wat slotbouten en centreerringen erbij zoeken
dit zijn ze
we gaan voor deze look zal aardig in de buurt komen
dit zijn ze
we gaan voor deze look zal aardig in de buurt komen
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Sciroccofrank's citigo nieuwe velgen p5
Geweldige velgen! Ik ben een groot OZ liefhebber.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ