Hallo allemaal,
Mijn naam is Petar en ben sinds kort de trotse eigenaar van een Light Blue High Up! van "slechts" 5 maandjes oud.
We waren al een tijd op zoek naar een leuk autootje voor "erbij". Hij moest voldoen aan een aantal "eisen" waaronder zuinig in verbruik, laag in gewicht (je gaat toch wegenbelasting betalen vanaf 2014), volwassen rijgedrag en betrouwbaar. Dat laatste moeten we nog ondervinden.
Er zit een executive pakket op en maps & more (what more do you want ). Tja, wat ik jammer vind is dat het drive pakket er niet op zit maar ik las op het forum dat VAGtechniek dat op kan lossen. Daar moet ik dan maar een keer een afspraak voor maken tezamen met het aanpassen van de VAG com instellingen.
Ik hoop hier op het forum nog wat leuke tips en tricks van anderen te leren om het Up!je nog wat op te pimpen.
gr. Petar
Nieuw forum lid met High Up!
Nieuw forum lid met High Up!
- Bijlagen
-
- Up! 1.jpg (240.03 KiB) 1312 keer bekeken
Re: Nieuw forum lid met High Up!
Mooie up! Mooi kleurtje ook.
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom! Mooie auto!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom! En zeker een mooie kleur, die zie je nog niet zoveel....
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom!
Heb deze kleur nog niet in echt mogen aanschouwen maar ziet er goed uit.
Heb deze kleur nog niet in echt mogen aanschouwen maar ziet er goed uit.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom! Echt een mooie kleur, dit lichtblauw! De Spoke velgen staan er ook erg mooi onder.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Welkom veel plezier met de UP en op dit Forum
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set