Sciroccofrank zegt bedankt en tot ziens
Re: Sciroccofrank's citigo
Netjes! Ik vond dit al een minpuntje van de drieling. Beetje goedkoop.
Mooi gedaan hoor! Was dat duur bij Potijk?
Laatst gewijzigd door brinkiboy op do 17 jan 2013, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
High up, 1.0 60pk BM, Black pearl, panoramadak, maps and more, executive pakket, drive pakket, bekleding beige-grijs-bruin
Ziet er erg mooi uit! Mag ik vragen wat het je gekost heeft?
En weet iemand toevallig een goed bedrijf voor het bekleden in Utrecht of omgeving?
En weet iemand toevallig een goed bedrijf voor het bekleden in Utrecht of omgeving?
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Lekker bezig Frank ziet er goed uit krijgt de rocco nog wel aandacht merk bij mij dat dit nu even achterblijft door de nieuwe liefde
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set
ziet er super uit xo je kofferbak!
We´re going UP! UP! UP!
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
-
- Vagling liefhebber
scirocco ondergaat dichtgevroren en ingesneeuwd zijn lot.....stakker , zodra het weer voorjaar wordt zullen de paardjes weer losgelaten worden op de ringTino schreef:Lekker bezig Frank ziet er goed uit krijgt de rocco nog wel aandacht merk bij mij dat dit nu even achterblijft door de nieuwe liefde
@ de rest: de kosten weet ik zo gauw niet meer, maar ik zal eerdaags de factuur wel ontvangen en dan de kosten met jullie delen hierzo
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Hoeveel kost dat geintje van je kofferbak?
Ziet er netjes uit namelijk!
Ziet er netjes uit namelijk!
-
- Vagling liefhebber
Net weer de citigo opgehaald, hertz compo setje is gemonteerd en ook led knipperlichten voor en aan de zijkant ziet er wel strak uit als ze aan zijn, nu alleen achter nog passende leds zoeken, en ook maar gelijk ledje voor de kentekenplaat erin gedaan.
Vandaag ook de H4 osram nightbreakers ontvangen , die dan morgen monteren met de HB4 osram en de PIAA dagrij , dan is dat ook weer gebeurd.
Wel een mooi geluid nu in de skoda, wat een enorm verschil met de standaard speakers.
Zal morgen eens wat pics maken van de updates
Vandaag ook de H4 osram nightbreakers ontvangen , die dan morgen monteren met de HB4 osram en de PIAA dagrij , dan is dat ook weer gebeurd.
Wel een mooi geluid nu in de skoda, wat een enorm verschil met de standaard speakers.
Zal morgen eens wat pics maken van de updates
-
- Vagling liefhebber
Om in de updatesferen te blijven vandaag een afspraak gemaakt bij de lokale wrapmeister
Volgende week donderdag worden het dak en spoiler, diffuser en een stuk van de frontlip in de carbonfolie verpakt, mooi op tijd nog voor de miiiiiiiiiiiiiiiii-ting
Volgende week donderdag worden het dak en spoiler, diffuser en een stuk van de frontlip in de carbonfolie verpakt, mooi op tijd nog voor de miiiiiiiiiiiiiiiii-ting
Ziet er allemaal heel goed en veelbelovend uit! Heb je een foto van de leds als knipperlicht? Ben wel benieuwd, ook als je de achterlichten gaat doen....
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
-
- Vagling liefhebber
@pop-up, ik heb nog geen foto's genomen ivm het geweldige weer de laatst tijd zodra het weer het toe laat neem ik de tijd om wat pics te maken
Super, dank je wel! Ben zeer benieuwd...Sciroccofrank schreef:@pop-up, ik heb nog geen foto's genomen ivm het geweldige weer de laatst tijd zodra het weer het toe laat neem ik de tijd om wat pics te maken
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
-
- Vagling liefhebber
vandaag de verlichting vervangen door de osram nightbreaker H4 en HB4 en de PIAA darrijverlichting, ziet er een stuk beter uit dan de standaard lampen
hierbij nog wat foto's van wat eerdere updates
de armsteun
de led zijknipperlichten
en de led knippers aan de voorzijde
hierbij nog wat foto's van wat eerdere updates
de armsteun
de led zijknipperlichten
en de led knippers aan de voorzijde
Top!
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Ziet er heel goed uit! Heb je ook een actiefoto van die led knippers?
Ben benieuwd hoe het er dan uit ziet alhoewel dat natuurlijk moeilijk te zien is op een foto.
Ben benieuwd hoe het er dan uit ziet alhoewel dat natuurlijk moeilijk te zien is op een foto.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dat ziet er goed uit Frank!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ziet er gelikt uit!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Lekker bezig Frank ziet er goed uit begint al een mooi geheel te worden kofferbak is ook goed gelukt .
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set
-
- Vagling liefhebber
Thanks, vandaag de go naar de plakboer gebracht en morgen gewrapped weer ophalenTino schreef:Lekker bezig Frank ziet er goed uit begint al een mooi geheel te worden kofferbak is ook goed gelukt .
Ben benieuwd naar de foto`s je zal zondag wel wat bekijks hebben zie de foto`s wel in de autoweekSciroccofrank schreef:Thanks, vandaag de go naar de plakboer gebracht en morgen gewrapped weer ophalenTino schreef:Lekker bezig Frank ziet er goed uit begint al een mooi geheel te worden kofferbak is ook goed gelukt .
heb helaas zondag een verjaardag had het graag live gezien.