ook ik ben nieuw hier
ook ik ben nieuw hier
hoi, mijn naam is linda en ik kom uit gelderland.
nog even en dan krijg ik ook mn upje. het wordt een move up, light silver metallic, met het 1 en ander aan extra's.
mijn oude knalgele ibiza ruil ik voor 'm in, daarvoor heb ik 'n golfje en corrado gereden. dus ik ben weer helemaal terug bij vw.
iedereen alvast fijne kerstdagen gewenst.
groetjes, dalinda
nog even en dan krijg ik ook mn upje. het wordt een move up, light silver metallic, met het 1 en ander aan extra's.
mijn oude knalgele ibiza ruil ik voor 'm in, daarvoor heb ik 'n golfje en corrado gereden. dus ik ben weer helemaal terug bij vw.
iedereen alvast fijne kerstdagen gewenst.
groetjes, dalinda
Re: ook ik ben nieuw hier
Welkom, gefeliciteerd, alvast veel plezier en eveneens goede feestdagen gewenst!
En wie weet komen we elkaar nog eens tegen op de Gelderse wegen
En wie weet komen we elkaar nog eens tegen op de Gelderse wegen
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Welkom Linda, en gefeliciteerd met je up! Sterkte met wachten & fijne kerstdagen.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
dank je wel up, emiel en jUpiter
never give up on something you really want
Welkom Linda veel plezier straks met de UP en op dit Forum
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
dank je allemaal. afgelopen donderdag ben ik mijn up op gaan halen, eindelijk : )
never give up on something you really want
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ