Verlichtings / Xenon vraagjes

Bespreek hier alles omtrent het onderhoud en de buitenkant van je VW up!
Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Verlichtings / Xenon vraagjes

Bericht door Pop Up! » ma 19 nov 2012, 20:55

Iemand anders enig idee?
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Verlichtings / Xenon vraagjes

Bericht door GuidoUp » za 24 nov 2012, 07:59

goedkoper dan hier vind je ze niet.
www.wapoweb.nl
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
rekel49
Forum newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: do 29 nov 2012, 16:30
Locatie: Zoetermeer

Re: Verlichtings / Xenon vraagjes

Bericht door rekel49 » vr 04 jan 2013, 21:57

Beste mensen, ik heb twee vragen, wie kan ze beantwoorden ..?

1 - Moet ik echt bij het installeren van de Bi-Xenon H4-Pilots de bochtrij verlichting uit laten schakelen i.v.m. overmatige hitte ontwikkeling in bedrading van de bochtrij verlichting?
2 - Heeft de Up! nu wel of geen canbus systeem? Volgens mij niet, want bij demontage van b.v. DRL zie ik geen waarschuwingslampje in dashboard oplichten. Deze vraag omdat ik zo vaak lees over canbus type lampen en leds die toch door forumleden worden aangeschaft. Ik heb onlangs in de W8 binnenverlichting leds geplaatst, komt een spetter licht vanaf, het geheel wordt niet warm of zo en heb ook geen foutmelding in dashboard. Wel zie ik dat de leds heel zachtjes gloeien als uit behoren te staan, het zijn speldenpuntjes, maar toch ... Kan het kwaad?

Alvast bedankt voor jullie reactie(s).
White Up! | 55kW BMT | 5 Deur | M&M | Drive Pakket | VAG COM Instellingen | Pilot Bi-Xenon | PIAA H724 Dagrij | Philips Silvervision & INPRO LED Zijknippers | W8 | SEAT Armsteun

Gebruikersavatar
Antera
Vagling liefhebber
Berichten: 210
Lid geworden op: vr 16 nov 2012, 21:14
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Verlichtings / Xenon vraagjes

Bericht door Antera » za 05 jan 2013, 09:25

1. nee er is geen extra hitte ontwikkeling in de draden

2. Up heeft wel een canbus systeem maar niet alles werkt op of via de canbus. dit is ook wat je dus ziet aan de leds. Maar geen probleem kan geen kwaad. interrieur verlichting zit niet op de canbus
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09

Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage

Gebruikersavatar
rekel49
Forum newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: do 29 nov 2012, 16:30
Locatie: Zoetermeer

Re: Verlichtings / Xenon vraagjes

Bericht door rekel49 » za 12 jan 2013, 12:40

Hé beste Up! collega's,

Heb gisteren de Pilot B-Xenon H4 door een kennis bij de dealer laten installeren. Tevreden? Niet helemaal, dimlicht geeft een mooie plas licht voor de auto, groot licht is naar mijn mening teveel naar links op het wegdek, alhoewel de lampen wel zijn afgesteld. Bovendien lijkt het of de beide lampen qua lichttemperatuur ietwat verschillen .., misschien ben ik ook wel een pietlut! Overigens kreeg ik geen positieve reacties van die kennis daar hij van mening was dat de installatie van de after market xenon mogelijk problemen gaat geven met de rest van de electrische installatie, hij had talloze voorbeelden ...!

De door VAG-Techniek ingeschakelde bochtrij verlichting naar rechts doet het helemaal niet meer, naar links 'tettert' het, d.w.z. even aan dan weer uit enz.

Vraag : Wat hebben jullie hier eventueel aan gedaan. ik ga er even vanuit dat ik niet de enige ben met Xenon en ge-activeerde bochtrij verlichting? Bochtrij weer de-activeren? En .., wie heeft al problemen met z'n electrische installatie. Ik was er blij mee, nu toch een beetje een dubbel gevoel ...
White Up! | 55kW BMT | 5 Deur | M&M | Drive Pakket | VAG COM Instellingen | Pilot Bi-Xenon | PIAA H724 Dagrij | Philips Silvervision & INPRO LED Zijknippers | W8 | SEAT Armsteun

EdUp!
Vagling liefhebber
Berichten: 229
Lid geworden op: di 10 jul 2012, 19:18

Re: Verlichtings / Xenon vraagjes

Bericht door EdUp! » do 31 jan 2013, 21:54

Ik ben er met het lezen van wat topics nog niet helemaal over uit. Ik wil toch wel graag witte xenonlampen (laten) installeren. Ik wil daarbij niet op het geld kijken. Wat is een kwalitatief goede en betrouwbare set die geen problemen geeft met allerlei instellingen? Ik dacht zelf aan Pilot maar bovenstaande ervaring stelt mij weer niet gerust.
Zijn er trouwens ook foto's van de inbouw? Waar worden de ballasten geplaatst en is de bedrading goed weg te werken?

Gebruikersavatar
Antera
Vagling liefhebber
Berichten: 210
Lid geworden op: vr 16 nov 2012, 21:14
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Verlichtings / Xenon vraagjes

Bericht door Antera » vr 01 feb 2013, 21:55

Ik kan je een setje Carnamics adviseren incl 2 jaar garantie. Zijn 100% canbus proof en goede kwaliteit. Misschien wat voor jouw.

meer info hierover mag je me PB-en mailen
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09

Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Verlichtings / Xenon vraagjes

Bericht door GuidoUp » ma 04 feb 2013, 23:21

EdUp! schreef:Ik ben er met het lezen van wat topics nog niet helemaal over uit. Ik wil toch wel graag witte xenonlampen (laten) installeren. Ik wil daarbij niet op het geld kijken. Wat is een kwalitatief goede en betrouwbare set die geen problemen geeft met allerlei instellingen? Ik dacht zelf aan Pilot maar bovenstaande ervaring stelt mij weer niet gerust.
Zijn er trouwens ook foto's van de inbouw? Waar worden de ballasten geplaatst en is de bedrading goed weg te werken?
ik raad je aan voor de pilot h4 bi-xenon 4300k te nemen :)
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Plaats reactie