Levertijd Up! met dark silver.

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door dubbel-UP! » ma 12 mar 2012, 18:49

dat schijnt toch niet zo te zijn, de keuze is nog steeds mogelijk aldus de dealer
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door eas » ma 12 mar 2012, 18:55

Afbeelding
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Ron UP » ma 12 mar 2012, 19:16

Wanneer had jij m ook alweer besteld Eas, ik zelf op 16 januari
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door eas » ma 12 mar 2012, 19:19

27 januari
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Bryan » ma 12 mar 2012, 22:18

dubbel-UP! schreef:dat schijnt toch niet zo te zijn, de keuze is nog steeds mogelijk aldus de dealer

Nu snap ik het niet meer :?: of eigenlk beter gezegt " de dealers weten het ook niet meer" :lol:
De 1 zegt van wel terwijl de ander zegt dat je alleen nog bmt kunt bestellen.
Ach ja wat maakt het eigenlijk ook uit als jullie hem maar snel,geleverd krijgen. ;)

Bryan

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door High-up! » ma 12 mar 2012, 23:54

ZO!! Dat is balen zeg! En ik mopperen omdat t misschien 3 dagen langer duurt dan de eigenlijke leveringsdatum. Maar 15 weken verschil is echt een hoop! Ik duim voor jullie dat t eerder wordt.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door eas » di 13 mar 2012, 08:45

bericht gehad van mijn dealer :shock:


Beste Erik,
Het klopt inderdaad dat de levering van de kleur Dark Silver verplaatst is naar levering week 30
Wij en de importeur zullen er alles aan doen om de auto zo snel mogelijk aan u af te leveren. Ik zal u ook om de 2 weken een update geven van de status.
Excuus voor het ongemak.
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Up&Go » di 13 mar 2012, 10:20

Nou lekker dan! Je zou bijna gaan denken aan een andere kleur............ zucht

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Ron UP » di 13 mar 2012, 10:49

Ja daar zit ik dus ook al aan te denken maar contract is al getekend he.......en dan te bedenken dat de eerste 5deurs al geleverd worden vanaf 1 juni.....het lijkt mij dan toch dat ze eerst de al bestelde 3deurs serie afmaken, met alle kleuren, alvorens de 5 deurs te gaan produceren. Fout van de importeur ??
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Up&Go » di 13 mar 2012, 11:01

Dark UP schreef:Ja daar zit ik dus ook al aan te denken maar contract is al getekend he.......en dan te bedenken dat de eerste 5deurs al geleverd worden vanaf 1 juni.....het lijkt mij dan toch dat ze eerst de al bestelde 3deurs serie afmaken, met alle kleuren, alvorens de 5 deurs te gaan produceren. Fout van de importeur ??
Je kan de kleur en uitvoering nog wel degelijk aanpassen hoor! Zeker onder deze bijzondere omstandigheden zullen ze hier niet moeilijk over gaan doen. Sterker nog je zou zelfs helemaal af kunnen zien van de koop omdat ze de levertijd bijna onredelijk veel langer maken. Ik ga in elk geval morgen praten met de dealer en kijken wat er te regelen valt. 20 weken langer wachten is me gewoon veel te lang. Wordt dus vervolgd......

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door eas » di 13 mar 2012, 11:08

vanmorgen ff bij de dealer geweest , gekeken naar rood en zwart of toch wit ....
hmmm ik blijf bij mijn bestelde kleur , ik rij nog uiterst plezierig in mijn polo
dus nog ff langer wachten , het is niet anders
en de dealer is er natuurlijk ook niet helemaal gellukig mee aangzeien mijn inruilprijs al vast staat , en het toch mischien wel 12 weken langer gaat duren ..
Laatst gewijzigd door eas op di 13 mar 2012, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Up&Go » di 13 mar 2012, 11:13

Mijn oorspronkelijke plan was een zwarte maar heb dat toen toch omgezet naar Dark Silver, daarnaast rijd ik nu een leenauto van de dealer (nissan primera van 1998). Het zou dus zomaar kunnen dat ik morgen toch weer ga voor een zwarte en misschien vierdeurs.......

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door eas » di 13 mar 2012, 11:16

Up&Go schreef:Mijn oorspronkelijke plan was een zwarte maar heb dat toen toch omgezet naar Dark Silver, daarnaast rijd ik nu een leenauto van de dealer (nissan primera van 1998). Het zou dus zomaar kunnen dat ik morgen toch weer ga voor een zwarte en misschien vierdeurs.......
ik heb ook nog een tijdje rond een zwarte gelopen in de showroom , en daar zie je nu al echt elk krasje op
ik vind wel een mooie kleur hoor , maar ook gauw smerig en gevoellig voor wasstraat krasjes
en zo'n nissan daar mankeert toch niks aan ;)
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Up&Go » di 13 mar 2012, 11:20

Op zich mankeert aan zo'n Nissan niets maar als je uit een Golf Tsi (2010) met DSG komt dan is het wel een tegenvaller hoor. Maar voor een week of 10 was daar mee te leven, niet 25 weken.......

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door eas » di 13 mar 2012, 11:42

ja dat is nog al wat :?
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Ron UP » di 13 mar 2012, 12:11

Wat een gedoe allemaal zeg, zat zelf aan de lightsilver te denken maar moet ff overleggen dan. Het probleem is dat ik mn auto op contract al ingeleverd heb en de kans dat je schade oploopt wordt alleen maar meer he.....nu weer 11 weken later weetjewel...eind juli verwacht, bijna 7 maanden later dan besteldatum van 16 januari....pffff
Ik rij nu bijna niet meer in mn cmax, kan ook niet de bedoeling wezen.........
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Witte Reus » di 13 mar 2012, 15:33

Hier nog één. Half februari een Dark Silver besteld met verwachtte productieweek 15. Kreeg vorige week door dat het was opgeschoven naar wk 29. Omdat er verder niks zinnigs te zeggen was over uitzicht op eerdere levering en geen garantie kan worden gegeven dat het niet nog later wordt gisteren maar de knoop doorgehakt en omgezet naar een White Up.

Op dit moment nog geen productieweek maar moet naar verwachting een maand of 3 eerder worden dan de Dark Silver.

Nu klopt alleen de kleuren-poll niet meer :oops: :lol:
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Up&Go » di 13 mar 2012, 15:49

Ik denk dat ik ga switchen van dark silver naar light silver.

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Ron UP » di 13 mar 2012, 15:52

Vanmiddag eventjes wezen bellen met importeur en dealer.
Er is inderdaad een probleem met de dark silver. Productieweek 30 is het voor nieuwe bestellingen, dat is in ieder geval zeker. Maar de onze stond nu vooralsnog op week 22 maar dat konden ze niet bevestigen, kon dus ook heel goed week 30 worden, word uitleverweek 32 dan. Of misschien nog later........
Ik vroeg hoe de productieweek stond voor de lightsilver en na een retour telefoontje bleek die op week 16 te staan, gegarandeerd !!
Omdat ik m toch wel graag wil hebben ook wat betreft de inruil van mn Ford, heb ik de overstap gemaakt naar de Light Silver dus. Ik had m toen al in de showroom zien staan naast een dark silver polo en is een klein tikkeltje lichter dan de dark silver, past dan weer wat mooier bij de witte naafdoppen van de Triangels :D

Heb er nu wel een goed gevoel over, weer ff wat rust in de kop :mrgreen:

Succes een ieder met de beslissing !!

Nou nog mn naam omzetten naar Ron UP ;)
Laatst gewijzigd door Ron UP op di 13 mar 2012, 16:26, 2 keer totaal gewijzigd.
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Levertijd Up! met dark silver.

Bericht door Up&Go » di 13 mar 2012, 15:58

Dark UP schreef:Vanmiddag eventjes wezen bellen met importeur en dealer.
Er is inderdaad een probleem met de dark silver. Productieweek 30 is het voor nieuwe bestellingen, dat is in ieder geval zeker. Maar de onze stond nu vooralsnog op week 22 maar dat konden ze niet bevestigen, kon dus ook heel goed week 30 worden, word uitleverweek 32 dan.
Ik vroeg hoe de productieweek stond voor de lightsilver en na een retour telefoontje bleek die op week 16 te staan, gegarandeerd !!
Omdat ik m toch wel graag wil hebben ook wat betreft de inruil van mn Ford, heb ik de overstap gemaakt naar de Light Silver dus. Ik had m toen al in de showroom zien staan naast een dark silver polo en is een klein tikkeltje lichter dan de dark silver, past dan weer wat mooier bij de witte naafdoppen van de Triangels :D

Heb er nu wel een goed gevoel over, weer ff wat rust in de kop :mrgreen:

Succes een ieder met de beslissing !!

Nou nog mn naam omzetten naar Light Silver ;)
Ik ga dus hetzelfde doen (behalve mijn naam aanpassen dan). Light silver Up!'s schijnen zelfs op voorraad te staan in Leusden, ook met executive pakket, dynamic pakket en drive pakket. Eigenlijk dus wat ik besteld heb behalve de kleur dan helaas. Leverweek 16 is goed mee te leven dan trouwens.
Morgen naar de dealer om het te bespreken. Wel jammer dat het zo loopt ineens.

Plaats reactie