goedemorgen in ben jan, ik heb net 2 weken geleden mijn up blue motion in ontvangst mogen nemen , ik ben tevreden over over de afwerking en zo maar na 2300 km. vind ik 1;13 een beetje veel.
ik rij gemengd . dus beetje stad en snelweg, ik ben geen jakkeraar , maar ik kom gewoon niet boven 1; 13.... weet iemand of ik terug moet of is dit normaal. in de folder staat 1 op 20 gemiddeld...
alvast bedankt voor je reactie
goedemorgen voorstellen
- MJBonthond
- Forum newbie
Re: goedemorgen voorstellen
1 op 13 is inderdaad niet heel zuinig. Zelf rij ik zo'n 1 op 17 met mijn 60pk Up. Dan rij ik niet superzuinig en veelal door de stad.
White up! - 60pk - 5dr - drive pakket
Aloha,
vanuit Borne welkom hier!
En 1 op 13 is inderdaad redelijk veel, wij rijden ook van alles wat en zijn geen jakkeraars maar ook geen zondagsrijders (en het stop en go gebruiken we niet) en ons verbruik ligt toch rond de 1 op 20
vanuit Borne welkom hier!
En 1 op 13 is inderdaad redelijk veel, wij rijden ook van alles wat en zijn geen jakkeraars maar ook geen zondagsrijders (en het stop en go gebruiken we niet) en ons verbruik ligt toch rond de 1 op 20
Carpe Diem!
Hoi,
Zou maar naar de dealer teruggaan als dit zo is,ook al heb je alles bij staan zou dit niet mogen.
Grt
Zou maar naar de dealer teruggaan als dit zo is,ook al heb je alles bij staan zou dit niet mogen.
Grt
High Up 75pk BlueMotion Techn. Up! Black pakket Drve pakket res.wiel
Welkom!
Ik moet om 1 op 13 flink me best doen is me nog niet gelukt.
Dus terug naar de dealer.
Ik moet om 1 op 13 flink me best doen is me nog niet gelukt.
Dus terug naar de dealer.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom! En ja, dat lijkt me wel erg veel....terug maar naar je dealer?
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Hartelijk welkom!
1 op 13 is aan de hoge kant, ik rijd 1 op 19,5.
1 op 13 is aan de hoge kant, ik rijd 1 op 19,5.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen