Sciroccofrank zegt bedankt en tot ziens
-
- Vagling liefhebber
Sciroccofrank zegt bedankt en tot ziens
Hallo allemaal,
Snuffel hier al een tijdje rond en stel me dan nu even voor, zoals mijn naam doet vermoeden heb ik een Scirocco, een 2.0 met allerlei toeters en bellen en genoeg pk-tjes om op de Nordschleife veel plezier te hebben
Omdat ik mijn zakelijke vervoermiddel (vw transporter) uit de bijtelling doe heb ik een Prive auto erbij nodig, mijn keuze is gevallen op een witte citigo ambiente uitvoering, het is een voorraad auto en omdat ik geen inruil heb heb ik een hele leuke deal kunnen maken
In januari wordt de citigo opgehaald, nadat ik mijn vriendin had verzekerd om de citigo helemaal standaard te houden ( de scirocco is niet meer zo standaard ) zijn de eerste aanpassing al gedaan, er zit een compleet zwarte gril in , dus zonder chroomrand, en zijn de wieldoppen matzwart gespoten, de mii armsteun en telefoonhouder zijn ook al onderweg, verder zit een wrap van het dak ook nog in de pijplijn, en ga ik de verlichting nog aanpakken maar dat doe ik als de wagen er is en wil ik nog wat vagcom aanpassen laten doen
Zal eerdaags wat pics van de rocco en citigo posten
Snuffel hier al een tijdje rond en stel me dan nu even voor, zoals mijn naam doet vermoeden heb ik een Scirocco, een 2.0 met allerlei toeters en bellen en genoeg pk-tjes om op de Nordschleife veel plezier te hebben
Omdat ik mijn zakelijke vervoermiddel (vw transporter) uit de bijtelling doe heb ik een Prive auto erbij nodig, mijn keuze is gevallen op een witte citigo ambiente uitvoering, het is een voorraad auto en omdat ik geen inruil heb heb ik een hele leuke deal kunnen maken
In januari wordt de citigo opgehaald, nadat ik mijn vriendin had verzekerd om de citigo helemaal standaard te houden ( de scirocco is niet meer zo standaard ) zijn de eerste aanpassing al gedaan, er zit een compleet zwarte gril in , dus zonder chroomrand, en zijn de wieldoppen matzwart gespoten, de mii armsteun en telefoonhouder zijn ook al onderweg, verder zit een wrap van het dak ook nog in de pijplijn, en ga ik de verlichting nog aanpakken maar dat doe ik als de wagen er is en wil ik nog wat vagcom aanpassen laten doen
Zal eerdaags wat pics van de rocco en citigo posten
Laatst gewijzigd door Sciroccofrank op ma 12 aug 2013, 17:56, 4 keer totaal gewijzigd.
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Re: Sciroccofrank's citigo
welkom hier. Dat standaard houden ken ik . het is en blijft lastig om dat vol te houden. Ik heb het 3 maanden vol gehouden en toen kon ik niet meer hahah
Voor vagcom aanpassingen kan ik je wel van dienst zijn indien gewenst. Jammer dat je er van het weekend niet bij was anders had ik daar je auto meteen mee kunnen doen
Voor vagcom aanpassingen kan ik je wel van dienst zijn indien gewenst. Jammer dat je er van het weekend niet bij was anders had ik daar je auto meteen mee kunnen doen
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
- LegacySystem
- Vagling liefhebber
het is volgens mij in elk huishouden hetzelfde: "wat heb je nu weer gekocht schatje?".…uhhhhhh, niks en ondertussen staat er een bijna onherkenbare auto!Sciroccofrank schreef:......., nadat ik mijn vriendin had verzekerd om de citigo helemaal standaard te houden zijn de eerste aanpassing al gedaan
VW High Up! 44kW, 5-deurs, Candy White | Drive, Dynamic en Executive pakket met 16" Upsilon | Osram Nightbreaker Plus + PIAA | Aanpassingen door VAGTechniek | Planning: automatische achterklep
Welkom!
wordt een leuk project hoor ik.
wordt een leuk project hoor ik.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
18,3 KM/L
Welkom en goed bezig!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom Frank! Ik kijk uit naar de foto's!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
-
- Vagling liefhebber
Bedankt voor de reacties
Vandaag zijn de mii armsteun en bekerhouder binnengekomen nu de skoda nog.......
Vandaag zijn de mii armsteun en bekerhouder binnengekomen nu de skoda nog.......
welkom Ben benieuwd naar de foto`s is een leuke combie heb het zelfde
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set
-
- Vagling liefhebber
Tino schreef:welkom Ben benieuwd naar de foto`s is een leuke combie heb het zelfde
Bekerhouder en armsteun of citigo en scirocco ?
-
- Vagling liefhebber
hierbij de foto's
citigo
scirocco
citigo
scirocco
Staat goed op de wielen, die Scirocco. Jammer dat ie in Nederland niet meer wordt geleverd..
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dikke auto's!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom en ziet er goed uit - Scirocco en Citigo.
Ben benieuwd naar foto's van de mods die je hebt gedaan - altijd leuk om te zien hoe een auto dan totaal verandert van uiterlijk.
Ben benieuwd naar foto's van de mods die je hebt gedaan - altijd leuk om te zien hoe een auto dan totaal verandert van uiterlijk.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Welkom!
zien er beide netjes uit.
zien er beide netjes uit.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
18,3 KM/L
18,3 KM/L
Bekerhouder citigo en scirocco ben benieuwed wat je nog meer gaat aanpassenSciroccofrank schreef:Tino schreef:welkom Ben benieuwd naar de foto`s is een leuke combie heb het zelfde
Bekerhouder en armsteun of citigo en scirocco ?
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set
Scirocco ziet er ook niet verkeerd uit! Ben wel nieuwsgierig naar hoe de armsteun in de Citigo gaat bevallen. (de misses vond 't niet zo nodig in de Mii maar in de Ibiza vind ik 't toch wel relaxed)
-
- Vagling liefhebber
Bedankt voor de complimenten, de rocco is idd niet verkeerd, zal wel wennen zijn dat de citigo bijna 240 pk minder heeft maar daarvoor wordt ie niet aangeschaft en als ik pk's wil stap ik weer in de roccoMy1stIbi schreef:Scirocco ziet er ook niet verkeerd uit! Ben wel nieuwsgierig naar hoe de armsteun in de Citigo gaat bevallen. (de misses vond 't niet zo nodig in de Mii maar in de Ibiza vind ik 't toch wel relaxed)
De armsteun is voor mij toch wel een must, al mijn rides hebben of hadden een middenarmsteun en draagt bij aan een ontspannen zit, eerst over een week of 2 de skoda ophalen en dan asap de armsteun erin
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Gaaf hoor! Ben benieuwd hoe die Citigo er na een jaar uitziet.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Vagling liefhebber
Vraag ik mezelf ook af........Petrolhead Tom schreef:Gaaf hoor! Ben benieuwd hoe die Citigo er na een jaar uitziet.