Automatische kofferbak Up ??
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Re: Automatische kofferbak Up ??
Ik ben heel nieuwsgierig
Als het een beetje top werkt wil ik het ook hebben
Trouwens eergisteren kwam ik erachter dat het kofferbak knopje bevriest en moeilijk in te drukken is... Ik ben heel blij met de ontdekking dat je ook gewoon met de afstandsbediening hem kan openen
Als het een beetje top werkt wil ik het ook hebben
Trouwens eergisteren kwam ik erachter dat het kofferbak knopje bevriest en moeilijk in te drukken is... Ik ben heel blij met de ontdekking dat je ook gewoon met de afstandsbediening hem kan openen
dat zou heel mooi zijn ja als er een groupsbuy zou komen van deze producten... (de plopppers en de gasdrukveren)
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- LegacySystem
- Vagling liefhebber
Scirocco rubbers besteld: (part# 1K8827761D)!! Eric van Van Udenhout benadert. Die heeft het gelijk op de webshop geplaatst. Op mijn verzoek ook gelijk het Up! stuurlogo toegevoegd. Dank @Eric!!
Als het allemaal binnen is......en het werkt, kijken we hoe dit hier als setje kan worden aangereikt
Als het allemaal binnen is......en het werkt, kijken we hoe dit hier als setje kan worden aangereikt
VW High Up! 44kW, 5-deurs, Candy White | Drive, Dynamic en Executive pakket met 16" Upsilon | Osram Nightbreaker Plus + PIAA | Aanpassingen door VAGTechniek | Planning: automatische achterklep
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
houden het in de gaten.
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
misschien hiervoor een aparte topic plaatsen voor als het zover is.. genaamd montage automatische kofferbak up
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- LegacySystem
- Vagling liefhebber
Vandaag contact gehad met Onkenhout & Onkenhout BV over het leveren van gasveren om de achterklep van de auto te modificeren. Bedrijf is niet ingericht voor particuliere markt, maar ben wel doorverwezen naar regionale handelsondermingen uit hun distributienetwerk (Lasaulec, Laman, Bus, Biesheuvel, Syntec, v/d Winkel, Akkermans, Zanten en Van der Peijl Techniek).
Die vandaag maar even allemaal benaderen. Misschien heeft iemand hier nog een bekende op kennisje bij een van deze bedrijven rondlopen??
Wish me luck!!
Die vandaag maar even allemaal benaderen. Misschien heeft iemand hier nog een bekende op kennisje bij een van deze bedrijven rondlopen??
Wish me luck!!
VW High Up! 44kW, 5-deurs, Candy White | Drive, Dynamic en Executive pakket met 16" Upsilon | Osram Nightbreaker Plus + PIAA | Aanpassingen door VAGTechniek | Planning: automatische achterklep
- LegacySystem
- Vagling liefhebber
1e prijsopgave ontvangen van Bus Handelsmij: 37.45 euro excl. BTW per stuk = 45.32 incl btw. Let wel, levertijd van deze gasveren zijn 6 a 8 weken , dit vanwege productie leverancier.LegacySystem schreef:Vandaag contact gehad met Onkenhout & Onkenhout BV over het leveren van gasveren om de achterklep van de auto te modificeren. Bedrijf is niet ingericht voor particuliere markt, maar ben wel doorverwezen naar regionale handelsondermingen uit hun distributienetwerk
To be continued
- LegacySystem
- Vagling liefhebber
2e prijsopgave ontvangen van Van der Winkel: 36.74 incl BTW, levertijd is 6 weken na opdrachtLegacySystem schreef:1e prijsopgave ontvangen van Bus Handelsmij: 37.45 euro excl. BTW per stuk = 45.32 incl btw. Let wel, levertijd van deze gasveren zijn 6 a 8 weken , dit vanwege productie leverancier
Ach ja, het kan in ieder geval geleverd worden........... en nu weer wachten op de volgende aanbieding.
LegacySystem schreef:2e prijsopgave ontvangen van Van der Winkel: 36.74 incl BTW, levertijd is 6 weken na opdrachtLegacySystem schreef:1e prijsopgave ontvangen van Bus Handelsmij: 37.45 euro excl. BTW per stuk = 45.32 incl btw. Let wel, levertijd van deze gasveren zijn 6 a 8 weken , dit vanwege productie leverancier
Ach ja, het kan in ieder geval geleverd worden........... en nu weer wachten op de volgende aanbieding.
Echt super dat je dit allemaal uitzoekt en het met ons wilt delen. Zou gaaf zijn als er een passende oplossing uitkomt.
Ik zie mezelf al lopen met mijn armen vol boodschappen bij de AH vandaan. Klik, sesam open u...
Mocht je hulp nodig hebben in je zoektocht, hoor ik graag van je.
| High Up! 75 pk. Candy White | Executive | Drive | Dynamic | Panoramadak | Vier deuren | Nepleer met stoelverwarming | Winterbanden op Dezent F lichtmetaal | reservewiel |Polo 6R antenne|
- LegacySystem
- Vagling liefhebber
3e prijsopgave van Destil: Prijs per gasveer € 45,31 incl btw. Levertijd 6 weken. Staffel niet van toepassing.LegacySystem schreef:1e prijsopgave ontvangen van Bus Handelsmij: 37.45 euro excl. BTW per stuk = 45.32 incl btw. Let wel, levertijd van deze gasveren zijn 6 a 8 weken , dit vanwege productie leverancier
2e prijsopgave ontvangen van Van der Winkel: 36.74 incl BTW, levertijd is 6 weken na opdracht
Ontloopt elkaar tot op heden niet veel. Wel aardig om te zien dat het ene filiaal rustig verzendkosten (meerdere tientjes) vraagt en het andere filiaal niet. Vreemd eigenlijk. Beetje rondvragen loont! Wordt vervolgd................
- LegacySystem
- Vagling liefhebber
Net de Scirocco stoppers uit de verpakking gehaald. Na het maximaal inkorten zijn deze stoppers zeker 5mm langer dan de originele stoppers. Je zou dan denken dat het niet zoveel verschil kan maken. Maar schijn bedriegt.
De klep krijgt door de inschuifbare stoppers echt een zetje mee bij het openen - PLOP - !! Alleen door de extra 5mm sluit de klep net niet voldoende. De vergrendeling (in de klep) valt niet om het oog (in de kofferbak).
Met andere woorden we zijn er nog niet. Optie 1) stoppers inkorten, Optie 2) Opvullende zwarte drukkers in carrosserie eruit voor extra ruimte. Optie 1 is destructief en onomkeerbaar, dus optie 1 leidt tot optie 2. Maar dat wordt morgen pas bij daglicht.
Ik zal nog even een foto van de stoppers posten.......dan kan ieder van jullie zien wat ik bedoel met de extra lengte.
De klep krijgt door de inschuifbare stoppers echt een zetje mee bij het openen - PLOP - !! Alleen door de extra 5mm sluit de klep net niet voldoende. De vergrendeling (in de klep) valt niet om het oog (in de kofferbak).
Met andere woorden we zijn er nog niet. Optie 1) stoppers inkorten, Optie 2) Opvullende zwarte drukkers in carrosserie eruit voor extra ruimte. Optie 1 is destructief en onomkeerbaar, dus optie 1 leidt tot optie 2. Maar dat wordt morgen pas bij daglicht.
Ik zal nog even een foto van de stoppers posten.......dan kan ieder van jullie zien wat ik bedoel met de extra lengte.
- LegacySystem
- Vagling liefhebber
Het eerste probleen is getackeld: de stoppers zijn net voldoende ingekort. De klep valt nu keurig in het slot. Ook ontgrendeld de klep nu voldoende bij het ingedrukt houden van de knop op de afstandsbediening.LegacySystem schreef:De klep krijgt door de inschuifbare stoppers echt een zetje mee bij het openen - PLOP - !! Alleen door de extra 5mm sluit de klep net niet voldoende. De vergrendeling (in de klep) valt niet om het oog (in de kofferbak)
De klep komt nog niet vanzelf omhoog. Enerzijds zijn de veren daar niet sterk genoeg voor en anderzijds is het nu veel te koud (-5 graden) om de huidige gasveren goed te laten werken.
Desalniettemin laat ik me niet tegen houden en ga ik de gasveren in januari bestellen. Met 6 tot 8 weken levertijd, zie ik vanzelf wel of de nieuwe sterkere gasveren met het eerste warme weer het gewenste effect hebben.
Voorlopig laat ik dit draadje dan ook even met rust..........tot 2013!
maatr de klep blijft wel openstaan als je de klep doet openmaken met de klep zo ja.. dan ga ik ze ook halen bij mijn vw dealer..
misscghien heb ik niet goed gelezen.. maar waar heb jij deze besteld dan?
misscghien heb ik niet goed gelezen.. maar waar heb jij deze besteld dan?
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- el coche SEAT
- Donateur member
Even de postings doorlezenLegacySystem schreef:Scirocco rubbers besteld: (part# 1K8827761D)!! Eric van Van Udenhout benadert. Die heeft het gelijk op de webshop geplaatst.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
- LegacySystem
- Vagling liefhebber
@GuidoUp, ik neem aan dat jij vraagt of de klep open is (en blijft) na het ontgrendelen, zonder aan de klep getrokken te hebben??GuidoUp schreef:maatr de klep blijft wel openstaan als je de klep doet openmaken met de klep zo ja.. dan ga ik ze ook halen bij mijn vw dealer
Om dit te doen, moet je van de Scirocco stoppers de rubberen huls verwijderen van het verende hoedje. Dit zit vastgelijmd en is heel gemakkelijk los te maken. De klep sluit dan perfect en de stoter is zacht genoeg om te voorkomen dat de klep gaat piepen of kraken.
Dit is wel heel erg handig!
Ik ben zeker wel geinteresseerd als het een beetje betaalbaar is en door een leek te monteren..
Misschien dat we kunnen inventariseren hoeveel mensen interesse hebben voor deze mod?
Ik ben zeker wel geinteresseerd als het een beetje betaalbaar is en door een leek te monteren..
Misschien dat we kunnen inventariseren hoeveel mensen interesse hebben voor deze mod?
High up 60pk - candy white - executive pakket - drive pakket - antraciet spoke velgen - Seat armsteun - philips nightbreaker plus
niemand?
High up 60pk - candy white - executive pakket - drive pakket - antraciet spoke velgen - Seat armsteun - philips nightbreaker plus
- LegacySystem
- Vagling liefhebber
@Emuuuuh..... Ik ga er van uit dat meerdere personen interesse hebben voor de perk. Zeker diegene die dit draadje nauwgezet volgen. Op voorhand kan ik wel melden dat elke persoon die een Ikea meubel in elkaar kan zetten, deze aanpassing zonder een zweetdruppel te laten vallen kan installeren. Zoals eerder gemeld ga ik in januari aangepaste gasdempers bestellen. Tegen de tijd dat ze dan binnen zijn, is het weer buiten zeker goed genoeg om vast te stellen of deze modificatie echt zijn investering waard is.
Ik zou zeggen, blijf het draadje volgen! Dan zal je zien dat er genoeg geïnteresseerden zijn!
Ik zou zeggen, blijf het draadje volgen! Dan zal je zien dat er genoeg geïnteresseerden zijn!
Zeker interesse maar wacht even wat de nieuwe dempers tzt doen bij LegacySystem...EmuuuH schreef:niemand?
| High Up! 75 pk. Candy White | Executive | Drive | Dynamic | Panoramadak | Vier deuren | Nepleer met stoelverwarming | Winterbanden op Dezent F lichtmetaal | reservewiel |Polo 6R antenne|
Heb net als Bertje zeker interesse .., wacht even het resultaat af. Ben zeer benieuwd!
White Up! | 55kW BMT | 5 Deur | M&M | Drive Pakket | VAG COM Instellingen | Pilot Bi-Xenon | PIAA H724 Dagrij | Philips Silvervision & INPRO LED Zijknippers | W8 | SEAT Armsteun