almost up!
almost up!
Hallo,
Ik ben Maarten en heb net een offerte binnen voor een Up! bij Auto Poppe in Vlissingen. Ik krijg nog te horen wat ik terugkrijg voor mijn Colt, dus de deal is nog niet helemaal rond..
Ik ga nu uit van een Move Up! Bluemotion 75 pk, in Candy white met een titaanzwart interieur en een executive pakket. Ik heb net ontdekt dat ik er eigenlijk ook een soundpakket bij moet nemen.
En wie weet, als het inruilbedrag meevalt, ga ik toch voor een High Up!...
Ik ben Maarten en heb net een offerte binnen voor een Up! bij Auto Poppe in Vlissingen. Ik krijg nog te horen wat ik terugkrijg voor mijn Colt, dus de deal is nog niet helemaal rond..
Ik ga nu uit van een Move Up! Bluemotion 75 pk, in Candy white met een titaanzwart interieur en een executive pakket. Ik heb net ontdekt dat ik er eigenlijk ook een soundpakket bij moet nemen.
En wie weet, als het inruilbedrag meevalt, ga ik toch voor een High Up!...
Re: almost up!
Welkom Maarten
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
welkom , en denk mischien ook ff aan het drive pakket
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Is inderdaad een goede tip, zeker in combinatie met maps&more wat in het executive pakket zit.eas schreef:welkom , en denk mischien ook ff aan het drive pakket
ja zeker ! en met de cruisecontrol nog zuiniger rijdenUp&Go schreef:Is inderdaad een goede tip, zeker in combinatie met maps&more wat in het executive pakket zit.eas schreef:welkom , en denk mischien ook ff aan het drive pakket
Met de combinatie met maps&more bedoel je denk ik vooral de park assistance ?
dat is zeker mooi meegenomen , maar het is geen hummer dus zonder lukt ook wel om hem in te parkerenMr10 schreef:Met de combinatie met maps&more bedoel je denk ik vooral de park assistance ?
maar ik vindt zelf cruisecontrol een waardevolle optie
Dat is wel zo, is 375 euro een reële prijs ?
er is geen keuze ... maar is 12000 een reële prijs voor zo'n klein autotjeMr10 schreef:Dat is wel zo, is 375 euro een reële prijs ?
Je krijgt er denk ik geen spijt van.Mr10 schreef:Dat is wel zo, is 375 euro een reële prijs ?
Wat zou trouwens bedoeld worden met "boordcomputer plus" bij het drive pakket ? Zeker als je al maps&more hebt..
- High-up!
- Vagling liefhebber
Welkom Maarten!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... +plus#p953Mr10 schreef:Wat zou trouwens bedoeld worden met "boordcomputer plus" bij het drive pakket ? Zeker als je al maps&more hebt..
Ok duidelijk, dank je
park assist ppfff als je al niet met een Up kan parkeren moet je denk ik geeneens rijden
ow en maarten welkom bij de Up clUP
ow en maarten welkom bij de Up clUP
Laatst gewijzigd door RonaldNL op zo 11 mar 2012, 00:17, 1 keer totaal gewijzigd.
The Only Way is UP!
Candy white. Ik heb al gestemd
Inderdaad, park assist is een beetje schieten op een mug met een kanon Maar ja, dat heb je met die pakketten... ik weet nog niet of ik het drive pakket ga nemen
Welkom Maarten! Met Auto Poppe had ik een prima ervaring, ik had daar een offerte gevraagd maar heb uiteindelijk dichter bij huis de up gekocht. De verkoper bij Poppe was zeer hulpvaardig en informatief
Ik zou ook het drive pakket nemen. Wat is nu 375 euro op een mensenleven? Alleen al voor de cruise control vind ik het de moeite waard. En de parking distance control heb je niet echt nodig, maar geeft wel een "luxe" gevoel als je het in het schermpje van maps&more ziet... Maar als je 375 euro wil besparen en afziet van cruise control, is dat vast een bewuste keus en dus te begrijpen
Ik zou ook het drive pakket nemen. Wat is nu 375 euro op een mensenleven? Alleen al voor de cruise control vind ik het de moeite waard. En de parking distance control heb je niet echt nodig, maar geeft wel een "luxe" gevoel als je het in het schermpje van maps&more ziet... Maar als je 375 euro wil besparen en afziet van cruise control, is dat vast een bewuste keus en dus te begrijpen
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Vandaag de bestelling definitief gedaan! Een High Up! Bluemotion 75pk, exterieur Candy White, interieur Titaanzwart. Ook het dashboard maar zwart gekozen. Plus Executive pakket.
En nu in spanning wachten....
En nu in spanning wachten....