up!

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
up!
Forum eindbaas

Re: up!

Bericht door up! » vr 09 mar 2012, 21:27

Dank allemaal voor de positieve reacties! :) Ja de velgen zijn aan de randen gepolijst, ziet er sjiek uit! 8-) Er zijn twee soorten Classic velgen, om het VW embleem zit ofwel een witte rand ofwel een zwarte rand. Alleen de Black Up heeft er een zwarte rand omheen, de White up een witte rand, en als je de Classic velgen bijbestelt (af fabriek) bij andere Up's, dan krijg je dus ook, net als ik, een witte rand er omheen. Ik ben er blij mee! Andere velgen zijn ook mooi, maar deze vind ik het mooist! 8-) Voor de winter denk ik aan de "Waffle" velgen.

Ik ben niet zo van de foto's, maar zal eens kijken wat ik kan produceren :)

Overigens, een VW verkoper dacht vandaag dat de Classic velgen "wieldoppen" waren. Ik hielp hem uit de droom, want het zijn toch echt lichtmetalen wielen. Het stond overigens ook fout in een brochure, daar stond ook bij dat het 'wieldoppen' waren :? :lol: Ik weet wel beter :D
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Up&Go
Vagling liefhebber

Bericht door Up&Go » vr 09 mar 2012, 21:45

Superkar! Mooi......

Bryan
Vagling liefhebber

Bericht door Bryan » vr 09 mar 2012, 22:39

Hi,

Wat een dikke kar zeg 8-) echt een mooie bak. Kan niet anders zeggen dan wow.
Drive safe en geniet ervan 8-)

Bryan

dubbel-UP!
Vagling liefhebber

Bericht door dubbel-UP! » za 10 mar 2012, 09:27

Ja, zeer mooie auto. Velgen zijn inderdaad erg mooi. Onze black-up heb ik ook al gezien en daar zijn ze in het echt ook veel mooier!

Veel plezier in je mooie bolide! :P
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Paashaas25
Vagling liefhebber

Bericht door Paashaas25 » za 10 mar 2012, 10:29

Hallo Dubbel-UP,
Kun jij me vertellen hoe de Black UP velgen er precies uitzien of heb je toevallig een foto hiervan?
De White-UP velgen staan nu in het forum met goede foto's maar ik vraag me nu af hoe de "spaken" er nu qua kleur uitzien. Bij de White UP is de center ring wit met witte spaken en een chroomkleurige velg rand. De normale classic velgen hebben een witte center ring en chromen spaken. Hoe is dit nu bij de Black-UP, thanks.
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!

dubbel-UP!
Vagling liefhebber

Bericht door dubbel-UP! » za 10 mar 2012, 11:26

Hoi Paashaas,

Hoe de velgen van een een black-up exact zijn, weet ik niet (a.s. dinsdag pas op te halen).
Deze foto is gemaakt afgelopen dinsdag bij de dealer toen ze daar net binnen zijn gekomen, niet heel goede kwaliteit foto maar toch wel te zien.
Voor zover ik kan beoordelen zijn de "spaken" alu-kleurig, maar de center ring is zeker zwart met chrome VW logo.

Valt mij trouwens ook op dat ze bij de White-up! ook wit lijken (niet alleen de auto zelf, maar die spaken :lol: )
Bijlagen
black-up foto zijkant.jpg
black-up foto zijkant.jpg (134.23 KiB) 5037 keer bekeken

Paashaas25
Vagling liefhebber

Bericht door Paashaas25 » za 10 mar 2012, 14:22

Bedankt voor je snelle reactie. Het is een gave auto dus dat wordt genieten voor je!

Je foto bevestigt wat ik uiteindelijk dacht. De classic heeft een chrome velg rand, chrome spaken, een witte ring. De white up hetzelfde maar dan met witte spaken. De black up dus een chrome rand, mat chrome spaken en een zwarte ring.

Thanks en veel plezier.
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » za 10 mar 2012, 15:37

Dank je wel dubbel-Up! :)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

dubbel-UP!
Vagling liefhebber

Sorry!!!!

Bericht door dubbel-UP! » za 10 mar 2012, 15:52

Sorry!!!
Laatst gewijzigd door dubbel-UP! op za 10 mar 2012, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » za 10 mar 2012, 16:03

@dubbel-UP: krijg een beetje het idee dat je denkt dat dit het algemene up!-topic is :roll: :lol:

dubbel-UP!
Vagling liefhebber

Bericht door dubbel-UP! » za 10 mar 2012, 16:24

Sorry hoor........

Dat verrekte enthousiasme ;)
Maar dat geld voor bijna iedereen toch?

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » za 10 mar 2012, 17:39

Ik snap het helemaal, bij ons allemaal ligt het enthousiasme er dik boven up! :D

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » vr 05 okt 2012, 21:36

Bijgaand wat recente foto's.

Bij -3 graden in een dikke sneeuwstorm op de Sognefjellet (Noorwegen)

Afbeelding
Afbeelding

Op de Hardangervidda (bij Geilo)

Afbeelding

En tot slot de up! op de Gamle Strynefjelsvegen, een onverharde bergpas, naar verluidt de mooiste weg van Noorwegen. En inderdaad, het was er schitterend!

Afbeelding
Afbeelding

Tino
Vagling liefhebber

Bericht door Tino » za 06 okt 2012, 10:45

Mooie foto`s staat ook nog op mijn verlanglijst :D zaten de winterbamden er al onder :lol:
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set

jUPiter
Vagling liefhebber

Bericht door jUPiter » ma 08 okt 2012, 11:03

Mooi foto's
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » za 13 okt 2012, 21:23

Vandaag mijn tweede up! gekocht! :shock: :? :lol: De huidige up! heeft tamelijk grote schade opgelopen vanwege een aanrijding (buiten mijn schuld om) en is verkocht aan een schadebedrijf. De nieuwe up! heeft dezelfde specificaties, dus weer een light silver 75pk met executive pakket en drive pakket. Ik heb nu wel een 4-deurs gekozen. Wat minder karakteristiek dan de 3-deurs vanwege de doorlopende raamlijn, maar wel handig als je eens wat op de achterbank wilt leggen. En het uitzicht naar achteren is wellicht ook wat beter.

Heb ook nog over de 60pk nagedacht, maar uiteindelijk vind ik de 75pk net wat beter rijden. Dat kan gevoelsmatig zijn, want veel verschil is er niet tussen de 2 uitvoeringen. Maar dan nog, ík moet ermee rijden, dus toch maar de 75pk gekozen :)

Nieuwe up! staat nu op de standaard 15-inch spoke velgen (high up), maar ik wil er liever 15 inch Waffles onder (voor de winter). Dus wie geïnteresseerd is in een set nieuwe Spoke velgen + banden mag zich bij mij melden ;) Aflevering over ongeveer anderhalve week.

henri
Forum eindbaas
Contacteer:

Bericht door henri » za 13 okt 2012, 21:28

Balen dat je Up schade opgelopen heeft. Wel weer een ideale gelegenheid om op een 5-deurs over te stappen. Een paar extra deuren is toch wel praktisch, hoor.

Tino
Vagling liefhebber

Bericht door Tino » zo 14 okt 2012, 07:41

levering binnen twee weken :? stond hij al op voorraad het duurd toch meestal een maand of twee :P
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » zo 14 okt 2012, 10:17

Hij staat inderdaad op voorraad. Er staan in Nederland honderden up!'s op voorraad, dus de keuze was gelukkig snel gemaakt :)

Up-Jury
Donateur member

Bericht door Up-Jury » zo 14 okt 2012, 13:00

Balen man dat je een aanrijding heb gehad dat kost altijd geld. In ieder geval veel succes met je 2e up mocht deze wat langer mee gaan.

Heb je ook foto's van het gewonde uppie ?

Plaats reactie