Kleuren vwupforum.nl
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Kleuren vwupforum.nl
Wat voor kleur zouden jullie het forum graag zien? Donker met grijstinten of juist wat feller en gezelliger? Geef het hier aan ik heb volgende week een afspraak met een webdesigner.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Re: Kleuren vwupforum.nl
Ha Tom,
over het algemeen mag het wel iets feller naar mijn idee.
Of een feller contrast tussen gelezen/ongelezen. ik weet niet of hier invloed op uit valt te oefenen maar het zou wel fijn zijn.
Daarnaast zijn sommige knopjes (zoals ga direct naar laatste ongelezen bericht) nogal klein om op telefoon/tablet te gebruiken.
IK hoop dat je hier iets aan hebt.
gr. Adriaan
over het algemeen mag het wel iets feller naar mijn idee.
Of een feller contrast tussen gelezen/ongelezen. ik weet niet of hier invloed op uit valt te oefenen maar het zou wel fijn zijn.
Daarnaast zijn sommige knopjes (zoals ga direct naar laatste ongelezen bericht) nogal klein om op telefoon/tablet te gebruiken.
IK hoop dat je hier iets aan hebt.
gr. Adriaan
Besteld: High up, 75PK bmt, dark silver, executive, drive, panoramadak, leder. On the road since Nov. 10. Changed/added: OBD configured, Osram Nightbreakers, PIAA dagrijverlichting, armsteun. Zomervelgen: Upsilon!
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Persoonlijk vind ik de huidige kleuren wel prettig. Lekker rustig en absoluut niet schreeuwerig, storend of afleidend.
Huidige opzet en kleuren zijn helemaal prima!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- MJBonthond
- Forum newbie
Helemaal mee eens!up! schreef:Huidige opzet en kleuren zijn helemaal prima!
White up! - 60pk - 5dr - drive pakket
vind het zo ook primaMJBonthond schreef:Helemaal mee eens!up! schreef:Huidige opzet en kleuren zijn helemaal prima!
Van mij mag het ook wel wat feller.
Maar de inhoud is veel belangrijker dan het uiterlijk.
Maar de inhoud is veel belangrijker dan het uiterlijk.
Volkswagen High up! [img][img][img][img][/img][/img][/img][/img]Black Pearl, met DAB radio en Fender geluidssysteem. November 2015
Voor mij juist geen felle kleurtjes, geef de voorkeur aan rustige tinten. Maar zoals het nu is, is het eigenlijk ook prima
Is het niet mogelijk dat de gebruiker dit zelf in kan stellen bij de opties? Ik meen iets dergelijks op een ander forum eens tegen te zijn gekomen.
Is het niet mogelijk dat de gebruiker dit zelf in kan stellen bij de opties? Ik meen iets dergelijks op een ander forum eens tegen te zijn gekomen.
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Doe mij maar roze.
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden