![Razz :P](./images/smilies/icon/razz.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon/smile.gif)
VAG techniek NuenenGuidoUp schreef:ff nu snel snel..
waar kan je ze in NEDERLAND kopen
dit is bij schuim filters inderdaad het geval. bij de katoenen filters welke behandeld zijn met olie is dit niet het geval.GunSpeed schreef:Wat ik ook gelezen heb in testverslagen is dat de goede eigenschappen van zo'n met olie ingesmeerde filter al snel verminderen doordat deze relatief snel terug dichtslibben met vuil. Hierdoor zal het gewilde effect van meer lucht relatief snel afnemen en dus minder lucht doorlaten. Dit kan natuurlijk vermeden worden door het filter regelmatig te reinigen.
Het geluid blijft nagenoeg hetzelfde. dat het geluid veranderd is bij de montage van een open lucht filtersysteem. En het geluid komt niet van het filter maar het geluid is het geluid wat de motor nu eenmaal maakt. Het lucht filterhuis werkt als een geluidsdemper van het inlaat geluid, en bij een open filter komt dit huis te vervallen, vandaar het geluids verschil.Michel.oa schreef:krijg je er ook een mooier geluid van in je standaard filter huis? iemand een idee? Of al gehoord?
Heeft u daar een dynobank uitdraai van, net wat pittiger zegt niet zo veel .....Het maakt de motor net wat pittiger.
CBdicX schreef:Wat dacht je hier van:
,
Precies, het zal allemaal best wel maar er zit verschil in (iets) meer vermogen willen, of daadwerkelijk krijgen.Roelio schreef:Wij willen aantoonbaar bewijs hè CB xD
5-10pk ga je niet halen met een inlegfilter zelfs niet met een openluchtfilter en dit motortje.CBdicX schreef:Pittiger zou toch zo'n 5 a 10 pk moeten betekenen.......Het maakt de motor net wat pittiger.