Gespot: Up
Re: Gespot: Up
Mooie foto's Jeroen en idd leuk de mini meet en je gesproken te hebben
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
Jeroen Spits schreef:Vanavond even aangebeld bij Martin33. Even bijkeklets en de auto`s vergeleken. Was erg leuk je te spreken buurman!
Natuurlijk even twee foto`s geschoten, Up! White edition en Move Up! Bij elkaar.
Belangrijk detail vond Martin33 dat de wieldoppen van de Move Up! witte randen hebben om het logo en niet in de kleur van de auto zijn. En Martin33, zo`n armsteun moet ik gewoon ook hebben!
Hebben we al een foto van de armsteun op t forum? Zijn er denk ik velen nieuwsgierig naar
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK
*** was dubbele post***
Laatst gewijzigd door Jojo op di 07 aug 2012, 15:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Up! Black-edition 60pk, zonder bluemotion!
Witte Reus schreef:Jeroen Spits schreef:Vanavond even aangebeld bij Martin33. Even bijkeklets en de auto`s vergeleken. Was erg leuk je te spreken buurman!
Natuurlijk even twee foto`s geschoten, Up! White edition en Move Up! Bij elkaar.
Belangrijk detail vond Martin33 dat de wieldoppen van de Move Up! witte randen hebben om het logo en niet in de kleur van de auto zijn. En Martin33, zo`n armsteun moet ik gewoon ook hebben!
Hebben we al een foto van de armsteun op t forum? Zijn er denk ik velen nieuwsgierig naar
Ja, die is er al. Kijk maar even bij Martin z'n foto's........
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
Okay, dat zal dan wel. Heb voor ik de vraag postte 12 pagina's berichten van Martin33 doorgescrolled maar geen foto's ....
Staat toch echt bij z'n auto -> mijn auto-> High Up! White
1ste pagina, helemaal onderaan.....
1ste pagina, helemaal onderaan.....
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
En uiteraard heb je gelijk
En toch raar: in de lijst met geplaatste berichten staan normaal ook de afbeeldingen. Heb t net nog even gecheckt bij m'n eigen berichten en daar staan ze ook gewoon tussen Ikke nie snappuh
Enniewee, gevonden. Tnx
En toch raar: in de lijst met geplaatste berichten staan normaal ook de afbeeldingen. Heb t net nog even gecheckt bij m'n eigen berichten en daar staan ze ook gewoon tussen Ikke nie snappuh
Enniewee, gevonden. Tnx
Gisteren in Borger, Drenthe, een zwarte Up met 2 lieftallige dames erin. Zelf was ik incognito, reed in een witte T 4
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Zojuist in Roden drenthe gespot, een 5 deurs dark silver met x nummerbord
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Wie was die hoogblonde dame die even zwaaide op de weg richting schagen? zwarte high up!
Up! op je bumper!
vandaag (16-08-2012) een darksilver 5 deurs up gespot op de a16 gespot rond 16:30 richting dordrecht ter hoogte afrit naar de a17 iemand van hier??
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
18,3 KM/L
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Bij mij in de buurt is er een takeldienst en voor vervangwagens werkt ie dus samen met "EUROPCAR". Laat ze nu net overgegaan zijn tot de aanschaf van de VW Up!'s... vier op een rij (bijna)
Toch mooi zo in"t zwart!!!
Toch mooi zo in"t zwart!!!
up! Black BMT 75pk 3d
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Nog mijn vader gespot vorige week op de verjaardag van mijn nichtje. Een zwarte non-BL move-up. Verder hetzelfde als de mijne.
Up! op je bumper!
Toch een verschil die verlaging van BMT
je ziet wel dat de BM toch echt wat lager is op die foto van jeroen spits
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
18,3 KM/L
18,3 KM/L
Re: Gespot: Up DAAN
Gisteravond (vrijdag 17-8-12) gezien en gesproken DAAN in leiden
was wel ff gezellig kennismaken
Greets Peter
was wel ff gezellig kennismaken
Greets Peter
-
- Vagling liefhebber
Komende vrijdag ben ik ook in Leiden met de paar uur oude citigo dan
idd was ff gezellig maar jammer dat het weer zo nat was
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Gisteren op weg naar mijn werk route Heerhugowaard Anna Paulowna:
Rode up 5 deurs in schagen, een darkzilver up schagen richting den helder, en een witte up met 2 zwarte strepen op de parkeerplaats bij de deen, ook een rode seat mii 5 deurs bij de parkeerplaats bij de deen. Anny clubbers?
Rode up 5 deurs in schagen, een darkzilver up schagen richting den helder, en een witte up met 2 zwarte strepen op de parkeerplaats bij de deen, ook een rode seat mii 5 deurs bij de parkeerplaats bij de deen. Anny clubbers?
Up! op je bumper!
Vandaag couperusweg ( ettenleur). Één witte met een finishe vlag dak...