šváb stelt zich voor
Re: šváb stelt zich voor
Nee gewoon particulier. Dit gaat gewoon via vw-bank, aangezien inruil en spaargeld niet helemaal toereikend waren heb ik hiervoor gekozen.
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Aha duidelijk! Veel geluk met je nieuwe auto. Kost dat nog extra om een up op te halen bij de fabriek?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Het ophalen zelf niet. Je haalt dan van te voren je kentekenplaten en de papieren op bij de dealer in NL, in Wolfsburg schroeven ze de platen erop en klaar. Je kan er nog een experience / tour door de fabriek bij doen. Ik haal hem samen met mijn broer op, die werkt bij PON dus die mag even aan de juiste touwtjes trekken om dit erbij te ritselen...
Enkeltje Groningen - Wolfsburg kost je €39,- met de IC en €50,- met de ICE.
Enkeltje Groningen - Wolfsburg kost je €39,- met de IC en €50,- met de ICE.
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
Een blijde verrassing vandaag. Het blijkt dat de afhaalbelevenis altijd een arrangement is. Dus treinticket, fabriekstour en overnachting in het Ritz-Carlton zit er al bij in.
Ik snap niet dat er niet meer mensen zijn die hiervoor kiezen.
Kleine tegenvaller is dat het niet week 31 maar 32 zal worden.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mocht ik een nieuwe bestellen dan MOET dat gebeuren.šváb schreef:Een blijde verrassing vandaag. Het blijkt dat de afhaalbelevenis altijd een arrangement is. Dus treinticket, fabriekstour en overnachting in het Ritz-Carlton zit er al bij in.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
ik heb wel eens ergens gelezen dat dit € 500,- kost........šváb schreef:Een blijde verrassing vandaag. Het blijkt dat de afhaalbelevenis altijd een arrangement is. Dus treinticket, fabriekstour en overnachting in het Ritz-Carlton zit er al bij in.
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Misschien als je je hele gezin meeneemt. HIER meer info.Martin33 schreef:ik heb wel eens ergens gelezen dat dit € 500,- kost........šváb schreef:Een blijde verrassing vandaag. Het blijkt dat de afhaalbelevenis altijd een arrangement is. Dus treinticket, fabriekstour en overnachting in het Ritz-Carlton zit er al bij in.
ah iets minder dus 144 euro. Hoe zit het dan met de dealer opties, bouwen ze die in Duitsland in dan?
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Je hebt het over de dealeropties uit de accesoirebrochure? Die heb ik niet, zwarte naafkapjes haal ik in NL wel.Martin33 schreef:ah iets minder dus 144 euro. Hoe zit het dan met de dealer opties, bouwen ze die in Duitsland in dan?
Voor die dealer afleverkosten a 900 euro, komen ze m maar brengen dacht ik???
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
€900,-? Dat is een dure bos bloemen?Ron UP schreef:Voor die dealer afleverkosten a 900 euro, komen ze m maar brengen dacht ik???
Overigens doen ze in Wolfsburg dezelfde 0-beurt, krijg je dezelfde uitleg over de auto (in het Duits of Engels) en krijg je een voucher mee voor de 1e tankbeurt.
ja je betaald 791,25 voor een afleverbeurt.....of heb je deze bij de prijs bedongen?
Ik betaal eerder de helft... Sowieso zit er verschil in de afleverkosten, zo rekende Century bijna €900,-.
Putain de merde! Ophalen in Wolfsburg gaat niet door "omdat de gewenste kwaliteit van de ophaalbelevenis niet te waarborgen is". Of iets dergelijks. Komt erop neer dat een fabriekstour niet mogelijk is ivm de ombouw van de productielijnen naar de Golf 7. Daardoor zitten de hotels ook vol, dus 1+1=2.
Baal er wel van...
Baal er wel van...
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Dat is inderdaad wel jammer!šváb schreef:Putain de merde! Ophalen in Wolfsburg gaat niet door "omdat de gewenste kwaliteit van de ophaalbelevenis niet te waarborgen is". Of iets dergelijks. Komt erop neer dat een fabriekstour niet mogelijk is ivm de ombouw van de productielijnen naar de Golf 7. Daardoor zitten de hotels ook vol, dus 1+1=2.
Baal er wel van...
Hoe dan ook, de up is een geweldige auto, die zal het wel weer goed maken met je
Ja dat geloof ik graag, alleen nu duurt het weeeeer een week langer... En ik had mijn vakantie eromheen gepland.Psycho_Mantis schreef:Dat is inderdaad wel jammer!šváb schreef:Putain de merde! Ophalen in Wolfsburg gaat niet door "omdat de gewenste kwaliteit van de ophaalbelevenis niet te waarborgen is". Of iets dergelijks. Komt erop neer dat een fabriekstour niet mogelijk is ivm de ombouw van de productielijnen naar de Golf 7. Daardoor zitten de hotels ook vol, dus 1+1=2.
Baal er wel van...
Hoe dan ook, de up is een geweldige auto, die zal het wel weer goed maken met je
Ach niet zeuren, straks is alles vergeven en vergeten!
-
- Vagling liefhebber
Dat is inderdaad balen, maar je dealer kan op een later tijdstip regelen dat je naar Wolfsburg kan, alleen niet je eigen auto ophalen Maar uit eigen ervaring weet ik dat dat ook erg leuk isšváb schreef:Putain de merde! Ophalen in Wolfsburg gaat niet door "omdat de gewenste kwaliteit van de ophaalbelevenis niet te waarborgen is". Of iets dergelijks. Komt erop neer dat een fabriekstour niet mogelijk is ivm de ombouw van de productielijnen naar de Golf 7. Daardoor zitten de hotels ook vol, dus 1+1=2.
Baal er wel van...
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
Deze week een prima goedmaker / voorstel gekregen van de dealer (die zich prima inzet, waarvoor hulde!). Ik mag op een later tijdstip naar keuze alsnog een keer naar Wolfsburg met de fabriekstour, Ritz-Carlton en alles erop en eraan, of... een setje winterwielen. Momenteel neig ik naar het laatste omdat je daar het langste plezier van hebt. Alweer keuzes maken...
das wel leuk idd ik zou voor de winterbanden gaan als ik jou was heb idd langer plezier van ook.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Ja, en het zal waarschijnlijk niet de laatste VW zijn die ik, bij leven en welzijn, gedurende mijn leven bestel. Dus die afhaalbelevenis kan bij de volgende auto ook wel een keer.