Gespot: Up
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Re: Gespot: Up
Met een nieuwe kast op de up! teruggereden?
Morgen de Up! wassen, schoonzus krijgt hem te zien. maandag ochtend weg voor de deuken.
Morgen de Up! wassen, schoonzus krijgt hem te zien. maandag ochtend weg voor de deuken.
Up! op je bumper!
- Kleine UP!
- Forum newbie
Up! begint gemeen goed te worden vandaag 3 verschillende upjes (rood, zwart en een witte) tegen gekomen op weg van Amsterdam naar huis (Ritje van 80 kilometer).
En ik ben niet meer de enige in de straat met een up! een tweede up! staat een paar huizen verder op (Black UP!).
En ik ben niet meer de enige in de straat met een up! een tweede up! staat een paar huizen verder op (Black UP!).
Beter 1 UP! BM in de hand dan de lucht van dieselolie.
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Vandaag een rode up tegengekomen in bergen, even gezwaaid, iemand van hier? nee geen kenteken sorry!
Up! op je bumper!
Eigenlijk moet je flyers maken van de site en die uitdelen. Het is ook belangrijk dat we snel stikkers krijgen alleen dan kunnen we elkaar herkennen en nieuwe club leden aantrekken.
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Volgende post dus:
Laatst gewijzigd door Jeroen Spits op di 24 jul 2012, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Up! op je bumper!
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Voor de mensen die graag een foto wilden!
Vandaag deze witte Up! gespot bij AH (Butterhuizen). Auto is 6 dagen nieuw, en de eigenaar was er zeker blij mee! Hem meteen geinformeerd over het forum!
Up! op je bumper!
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Echt mooi zo zonder mistlampen lekker strak. Altijd leuk als je mede Up! rijders tegen komt!
Mooi kleurtje ook
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Zwarte up ring alkmaar, ter hoogte van de mare, ging richting schagen, even geseind. Begin ze steeds meer waar te nemen.
Up! op je bumper!
IK ben makkelijk te spotten
7Up achterop staan en een kentekenplaat met VW-Forum achterop
7Up achterop staan en een kentekenplaat met VW-Forum achterop
Vandaag een witte gespot in Roermond, was wel grappig! Rood en wit naast elkaar bij het stoplicht.
in bezit van Move Up! Rood > 60 PK BlueMotion > 5-deurs > Drive pakket > Executive pakket
Ik rijd in mijn uppie in mijn nieuwe Up!
Ik rijd in mijn uppie in mijn nieuwe Up!
Gisteren zat er een rode Up! achter mij op de snelweg bij Utrecht. Haalde me,volgens mij express, in en de bijrijdster zat heel uitbundig maar me te zwaaien! Leuk, zulke reacties van een mede upper!
Up! Black-edition 60pk, zonder bluemotion!
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Wellicht mijn vrouwtje, zou zomaar kunnen. Maar er rijden er meer in de omgeving (vooral witte). En een black-up!, maar dat ben ikzelfRed_Up schreef:Vandaag een witte gespot in Roermond, was wel grappig! Rood en wit naast elkaar bij het stoplicht.
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Vandaag om 1150 uur een witte up geflitst met 2 dames op de a4 en vanavond een zwarte op de a7 richting het noorden.
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Vanavond even aangebeld bij Martin33. Even bijkeklets en de auto`s vergeleken. Was erg leuk je te spreken buurman!
Natuurlijk even twee foto`s geschoten, Up! White edition en Move Up! Bij elkaar.
Belangrijk detail vond Martin33 dat de wieldoppen van de Move Up! witte randen hebben om het logo en niet in de kleur van de auto zijn. En Martin33, zo`n armsteun moet ik gewoon ook hebben!
Natuurlijk even twee foto`s geschoten, Up! White edition en Move Up! Bij elkaar.
Belangrijk detail vond Martin33 dat de wieldoppen van de Move Up! witte randen hebben om het logo en niet in de kleur van de auto zijn. En Martin33, zo`n armsteun moet ik gewoon ook hebben!
Up! op je bumper!