Hallo.......

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
naamron
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 16 dec 2020, 19:26

Hallo.......

Bericht door naamron » di 12 jan 2021, 17:46

Hallo, ik ben nieuw op het forum, teminste ben al tijdje lid, en lees dus al een tijdje mee, maar nog niet voor gesteld !!!

Mijn naam is Ron, ben op het forum terecht gekomen, door het grote vochtprobleem van onze 3ling (Up/Mii/Citigo) dus de reden is wat minder, inmiddels alle opties gedaan, op het ducktape na.....tis nog steeds hopeloos, zeker als het vriest (van de week 2 dagen) dan zit het ijs aan de binnen en buitenkant, jammer want auto rijdt gewoon prima.......tis voor ons 2de auto, nadeel is dat mijn vrouw er al niet meer mee wil rijden !!!
Hij is in de plaats gekomen van een fiesta uit 2003, die had dit trouwens nooit !!!

Onze Up is een cup uitvoering,uit 2014. dus leuke opties !!!

Gebruikersavatar
~Thijs~
Vagling liefhebber
Berichten: 281
Lid geworden op: ma 10 dec 2012, 10:25
Locatie: Amersfoort

Re: Hallo.......

Bericht door ~Thijs~ » di 12 jan 2021, 18:44

Zijn de afwateringsgaten ONDER de kunstoffen afdekplaat vd ruitenwissers vrij?

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Hallo.......

Bericht door Up!grade TSI » di 12 jan 2021, 18:48

Welkom en succes met het probleem.
Groet Erik
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

naamron
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 16 dec 2020, 19:26

Re: Hallo.......

Bericht door naamron » wo 13 jan 2021, 15:45

Hai, bedankt voor de suggestie (Thijs) maar dit is gedaan....eigenlijk direct na forum bezoek....
Toevallig vandaag (moet nog testen) maar de klep afgeplakt, ben benieuwd.....zelf heb ik hier weinig vertrouwen in......maar we gaan het zien !!

En bedankt Erik...tja we hebben van alles gecheckt, verbruik/verzekering/motorrijtuigenbelasting, alles paste bij ons, maar nooit gelet op kwaaltjes, maar het is jammer want hij rijdt perfect verder.....en dacht voor de kwaliteit van VW te gaan !!

naamron
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 16 dec 2020, 19:26

Re: Hallo.......

Bericht door naamron » wo 13 jan 2021, 15:45

Hai, bedankt voor de suggestie (Thijs) maar dit is gedaan....eigenlijk direct na forum bezoek....
Toevallig vandaag (moet nog testen) maar de klep afgeplakt, ben benieuwd.....zelf heb ik hier weinig vertrouwen in......maar we gaan het zien !!

En bedankt Erik...tja we hebben van alles gecheckt, verbruik/verzekering/motorrijtuigenbelasting, alles paste bij ons, maar nooit gelet op kwaaltjes, maar het is jammer want hij rijdt perfect verder.....en dacht voor de kwaliteit van VW te gaan !!

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Hallo.......

Bericht door Up!grade TSI » wo 13 jan 2021, 15:54

naamron schreef:
wo 13 jan 2021, 15:45
Hai, bedankt voor de suggestie (Thijs) maar dit is gedaan....eigenlijk direct na forum bezoek....
Toevallig vandaag (moet nog testen) maar de klep afgeplakt, ben benieuwd.....zelf heb ik hier weinig vertrouwen in......maar we gaan het zien !!

En bedankt Erik...tja we hebben van alles gecheckt, verbruik/verzekering/motorrijtuigenbelasting, alles paste bij ons, maar nooit gelet op kwaaltjes, maar het is jammer want hij rijdt perfect verder.....en dacht voor de kwaliteit van VW te gaan !!
Is ook wel kwaliteit,maar van dit soort storingen wordt je beetje moedeloos. Niet opgeven, uiteindelijk komt vast alles goed. Ik kan je helaas niet verder helpen, misschien komt er van anderen de eureka oplossing...
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

JasperTsi
Forum newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 30 sep 2020, 20:21
Locatie: Twente

Re: Hallo.......

Bericht door JasperTsi » za 23 jan 2021, 17:04

Welkom,

Vervelend jullie vocht probleem in de Up. Wij hebben zelf ook een Up (2016 tsi) als 2e auto maar deze klacht herkennen wij absoluut niet. Wat vaak voor komt qua vocht is een verstopte paravan ( al genoemd door Thijs) of lekkage via het 3e remlicht. Staat er geen water in de reservewiel bak?
* 2016 Up! Tsi Honey Yellow - Pano dak - 17” polygon’s - eibach - beats audio - Camera enz. *

* 2017 Touran 1.8 Tsi R-line Highline Dsg - Pano dak - Acc - lane assist - 19” Luxor enz. *

Plaats reactie