De belangrijkste en kostbaarste onderdelen heb ik inmiddels aangeschaft, zie foto en tabel. Vermoedelijk kom ik uiteindelijk op ca 170 euro uit aan kosten, hoeveelheid uren is nog even afwachten
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
Komende tijd zal ik nieuwe versies van deze tabel plaatsen als ik meer onderdelen heb uitgezocht en aangeschaft, ook de draad specificaties en wellicht ook gereedschap zoals een tang om de bekleding te (de)monteren.
De stoelverwarmingsmatten heb ik doorgemeten en zijn goed. Er zitten nog wat resten schuimkussen aan, die moet ik er nog af trekken en ze even helemaal zuiver maken voor inbouw in mijn stoelen, ze moeten gelijmd worden.
Komende tijd eerst verder met onderdelen uitzoeken en bestellen (contra-stekkers, pinnetjes, draden, evt gereedschap en kabelboomtape), maar eerst ga ik in mijn voorraden kijken wat ik misschien toevallig nog heb liggen. Ik heb al gezien dat er 3 versies BCM in de vagling in gebruik zijn en de minst luxe versie geen autorisatie stoelverwarming ondersteuning heeft (of aangevinkt in VCDS?). Maar mijn auto heeft ook cruisecontrol en daarmee de meest luxe BCM dus dat mag bij mij geen issue zijn (zie de BCM plaatjes onderaan).
Enkele foto's en opgave onderdelen/kosten (weergegeven kosten in zijn incl verzendkosten of brandstofkosten voor ophalen). Waar aantal 0 bij staat, heb ik die nog niet aangeschaft (en kan het onderdeelnr bv nog wijzigen na evt nader onderzoek/navraag).