Maps ervaringen

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Ritish
Forum newbie
Berichten: 77
Lid geworden op: za 26 mei 2012, 16:32
Locatie: Rotterdam

Re: Maps ervaringen

Bericht door Ritish » zo 17 jun 2012, 13:23

het is mij opgevallen dat bluetooth handsfree best wel van slechte kwaliteit is sommige bellers horen mij niet zo goed is dit normaal? of heb ik een rare PID?
// 75Pk BMT High Up! Black Pearle / Drive,Executive,DynamicTriangle / Maps and More / Geleverd op: 16-06-2012 / Passat W8 Hemelverlichting, Vagcom Instellingen & Seat Armsteun //

Gebruikersavatar
Michel.oa
Vagling liefhebber
Berichten: 120
Lid geworden op: zo 29 apr 2012, 19:36

Re: Maps ervaringen

Bericht door Michel.oa » zo 17 jun 2012, 18:35

Up&Go schreef:
High-up! schreef:Af en toe herkent hij mijn telefoon niet direct. Ben er nog niet uit of dit door mijn telefoon komt, of door de Navigon aangezien het de ene keer oplost door de Navigon opnieuw op te starten en de andere keer mijn Apple.
Datzelfde heb ik ook af en toe, heb een Iphone 4.
Ik ben in het bezit van een toestel met windows phone 7.5 en werkt perfect. nooit storing en alles netjes overgezet, zelfs met de foto's van de contact personen erbij
Eigenaar van een Black Up bmt 5 deurs

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Maps ervaringen

Bericht door dubbel-UP! » ma 18 jun 2012, 13:09

Ritish schreef:het is mij opgevallen dat bluetooth handsfree best wel van slechte kwaliteit is sommige bellers horen mij niet zo goed is dit normaal? of heb ik een rare PID?

geen probleem met i phone 4
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: Maps ervaringen

Bericht door Marantz » ma 18 jun 2012, 13:39

Heeft iemand van jullie de PID al wandelend gebruikt, en zo ja, hoe was de ervaring en levensduur batterij bijvoorbeeld ?

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Maps ervaringen

Bericht door Martin33 » ma 18 jun 2012, 17:34

kan je de pid ook bedienen en instellen als je rijdt?
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Maps ervaringen

Bericht door Ron UP » ma 18 jun 2012, 17:50

Martin33 schreef:kan je de pid ook bedienen en instellen als je rijdt?
Geintje zeker Martin? :D
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Michel.oa
Vagling liefhebber
Berichten: 120
Lid geworden op: zo 29 apr 2012, 19:36

Re: Maps ervaringen

Bericht door Michel.oa » ma 18 jun 2012, 17:51

Tuulk
Eigenaar van een Black Up bmt 5 deurs

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Maps ervaringen

Bericht door Martin33 » ma 18 jun 2012, 17:56

Ron UP schreef:
Martin33 schreef:kan je de pid ook bedienen en instellen als je rijdt?
Geintje zeker Martin? :D
haha nee ron is een serieuse vraag omdat bij een heleboel ingebouwde navigatiesystemen je moet stilstaan wil je deze kunnen instellen. Een veiligheidje......
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Maps ervaringen

Bericht door dubbel-UP! » ma 18 jun 2012, 18:53

Martin33 schreef:
Ron UP schreef:
Martin33 schreef:kan je de pid ook bedienen en instellen als je rijdt?
Geintje zeker Martin? :D
haha nee ron is een serieuse vraag omdat bij een heleboel ingebouwde navigatiesystemen je moet stilstaan wil je deze kunnen instellen. Een veiligheidje......
Had m'n TomTom inderdaad ook, maar kon je wel uitzetten (na tich waarschuwingen). De maps&more heeft dat niet.
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Maps ervaringen

Bericht door Ron UP » ma 18 jun 2012, 19:09

Aha :!: Oke ,dacht al ;)
Neehoor de PID kun je gewoon tijdens het rijden aan alle kanten gewoon bedienen, of je nu in navigatiemenu zit, in voertuig of carkitmodus, de Maps and More kan het allemaal :lol: :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door Ron UP op ma 18 jun 2012, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Maps ervaringen

Bericht door Martin33 » ma 18 jun 2012, 19:18

Ron UP schreef:Aha :!: Oke ,dacht al ;)
Neehoor de PID kun je gewoon tijdens het bedienen aan alle kanten gewoon bedienen, of je nu in navigatiemenu zit, in voertuig of carkitmodus, de Maps and More kan het allemaal :lol: :lol: :lol:
dat is wel fijn :lol:
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Maps ervaringen

Bericht door Ron UP » ma 18 jun 2012, 20:42

Wat bedoel je Martin? ;) :D :D
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Maps ervaringen

Bericht door Martin33 » di 19 jun 2012, 15:05

haha grapjas :D ;) :mrgreen:
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Maps ervaringen

Bericht door Ron UP » di 19 jun 2012, 16:29

Martin33 schreef:haha grapjas :D ;) :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen:
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Maps ervaringen

Bericht door Up-Jury » do 28 jun 2012, 11:28

Even een ervaring rijker met mijn Navigatie. Gister even naar Valburg moeten rijden en ik vind het jammer dat je bepaalde voorkeuren niet kan selecteren of DE-selecteren.
Zoals een pondje, WTF ik wil helemaal niet met een pondje, ik wil gewoon op de snelweg blijven.
Ook routes door steden selecteerd hij zelf, zo moest ik even door Wageningen rijden......
Ook diverse malen selecteerde hij een provinciale weg.... stoplichten, optrekken, niet echt lekker voor mijn benzine verbruik.
Dus ja welke route kies je bij vertrek....blauw, groen, rood... groen is het snelst en rood is de omweg maar als meneertje afwijkt van een snelweg en daarna via een provinciale weg me door een stad stuurt en vervolgens een pondje wil nemen........

Beetje jammer.

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Maps ervaringen

Bericht door Ron UP » do 28 jun 2012, 12:05

Up-Jury schreef:Even een ervaring rijker met mijn Navigatie. Gister even naar Valburg moeten rijden en ik vind het jammer dat je bepaalde voorkeuren niet kan selecteren of DE-selecteren.
Zoals een pondje, WTF ik wil helemaal niet met een pondje, ik wil gewoon op de snelweg blijven.
Ook routes door steden selecteerd hij zelf, zo moest ik even door Wageningen rijden......
Ook diverse malen selecteerde hij een provinciale weg.... stoplichten, optrekken, niet echt lekker voor mijn benzine verbruik.
Dus ja welke route kies je bij vertrek....blauw, groen, rood... groen is het snelst en rood is de omweg maar als meneertje afwijkt van een snelweg en daarna via een provinciale weg me door een stad stuurt en vervolgens een pondje wil nemen........

Beetje jammer.
Staat je keuze wel op snel of staat ie op optimaal? De pontjes kun je wel uitschakelen hoor!!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Maps ervaringen

Bericht door Up-Jury » do 28 jun 2012, 12:38

Ron UP schreef:[Staat je keuze wel op snel of staat ie op optimaal? De pontjes kun je wel uitschakelen hoor!!!

correct, ik heb em even onder handen genomen en hij stond op optimaal en pontje stond ingeschakeld, dus even alles nu veranderd.

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Maps ervaringen

Bericht door Ron UP » do 28 jun 2012, 13:27

Up-Jury schreef:
Ron UP schreef:[Staat je keuze wel op snel of staat ie op optimaal? De pontjes kun je wel uitschakelen hoor!!!

correct, ik heb em even onder handen genomen en hij stond op optimaal en pontje stond ingeschakeld, dus even alles nu veranderd.
:D toppie, handig he, zo'n forum ;)
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Maps ervaringen

Bericht door up! » za 30 jun 2012, 21:26

piet48 schreef:Hoi
Ik heb een vraag omdat ik er niet uitkom,wij gaan binnenkort naar Bosnië-Herzogovina naar de plaats Krupa (Krupi na Vrbasu).Nu kan ik wel navigeren naar Banja-Luka maar niet naar Krupa,immers wanneer ik de K intik verlicht het scherm op op het schermpje je heb dan donkere letters en verlichte letters en dan kom ik niet verder hij stopt ermee na de K.Hoe navigeer ik naar die plaats dan? Of doe ik wat verkeerd ik zie of weet geen andere instellingen.Is er iemand die het weet?
Grt Piet
Zoiets heb ik ook. Bergpassen die ik in Noorwegen wil gaan rijden herkent de up-navigatie helemaal niet (de weg staat gewoon niet op de kaart...). Bijvoorbeeld de Tindevegen, van Øvre Årdal naar Turtagrø... Ik heb er een oude landkaart bij moeten halen om mijn route uit te stippelen. Met maps&more zou ik zijn verdwaald. Deze weg staat trouwens ook niet op Google Maps...
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: Maps ervaringen

Bericht door Marantz » za 30 jun 2012, 23:00

up! schreef:
piet48 schreef:Hoi
Ik heb een vraag omdat ik er niet uitkom,wij gaan binnenkort naar Bosnië-Herzogovina naar de plaats Krupa (Krupi na Vrbasu).Nu kan ik wel navigeren naar Banja-Luka maar niet naar Krupa,immers wanneer ik de K intik verlicht het scherm op op het schermpje je heb dan donkere letters en verlichte letters en dan kom ik niet verder hij stopt ermee na de K.Hoe navigeer ik naar die plaats dan? Of doe ik wat verkeerd ik zie of weet geen andere instellingen.Is er iemand die het weet?
Grt Piet
Zoiets heb ik ook. Bergpassen die ik in Noorwegen wil gaan rijden herkent de up-navigatie helemaal niet (de weg staat gewoon niet op de kaart...). Bijvoorbeeld de Tindevegen, van Øvre Årdal naar Turtagrø... Ik heb er een oude landkaart bij moeten halen om mijn route uit te stippelen. Met maps&more zou ik zijn verdwaald. Deze weg staat trouwens ook niet op Google Maps...
Zou het niet zo zijn dat er voor bepaalde landen gedetaileerde kaarten beschikbaar zijn ?

Van Garmin (en dit is Garmin kaart software) weet ik dat voor pakketten met "alle" landen voornamenlijk hoofd en B-wegen op de kaarten staan (behalve voor de BeNeLux dan) en als je werkelijk van deze wegen af wilt wijken dan dienen er specifieke kaarten bij gekocht te worden......
Omdat je zelf aangeeft dat ook Google het niet kan vinden, eigenlijk het zelfde probleem waar Piet ook tegenaan liep, en die zijn toch wel up to date.

Plaats reactie