![Cake :occasion-cake:](./images/smilies/occasion/cake.gif)
![Blowing Candle :occasion-candle:](./images/smilies/occasion/candle.gif)
Voor mijn gevoel is die nog als nieuw.
Z'n APK had ik bij de laatste beurt van 120.000 km al laten doen. En z'n 'vier jaar garantie of 100.000 km' was al veel eerder verlopen. Heb er gelukkig nooit beroep op hoeven doen.
Ben nav aanschaf e-up weer flink aan het googlen. Kwam ook iemand tegen die zei dat de up de beste auto is die volkswagen ooit gemaakt heeft. Is natuurlijk wel kras maar mij zou het niet verbazen als het waar is.
Zelf vind ik de wielen aan de linkerkant van de auto mooier staan dan aan de rechterkant. Alsof de wielen rechts wat 'doorzakken', terwijl ze links eruit zien of ze er stevig de sporen in willen zetten.Tom Westendorp schreef: ↑zo 12 apr 2020, 21:09Ik blijf dat echt een ongelooflijk gaaf wiel vinden van SEAT.![]()
Gevalletje: Nu je het een keer gezien hebt blijf je het zien. Het was me anders nooit opgevallen.Autheo schreef: ↑zo 12 apr 2020, 21:18Zelf vind ik de wielen aan de linkerkant van de auto mooier staan dan aan de rechterkant. Alsof de wielen rechts wat 'doorzakken', terwijl ze links eruit zien of ze er stevig de sporen in willen zetten.Tom Westendorp schreef: ↑zo 12 apr 2020, 21:09Ik blijf dat echt een ongelooflijk gaaf wiel vinden van SEAT.![]()
Gefeliciteerd TheoAutheo schreef: ↑za 16 jan 2021, 12:59Precies 5 jaar geleden heb ik m'n Mii opgehaald, dus vandaag is het z'n 5e verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb nog geen cadeautje voor 'm uitgezocht, iemand suggesties?
Hij heeft inmiddels 137.095 km er op zitten. De eerste vier jaren ruim 30 k per jaar, en het laatste Corona jaar ruim 10 k. Als het met dit tempo doorgaat gaat het nog zo'n 6 jaar duren voordat die de 2 ton passeert. Voorlopig blijf ik lekker genieten!
Up!grade TSI schreef: ↑za 16 jan 2021, 14:33Gefeliciteerd Theo![]()
![]()
Misschien een paar andere lichtmetalen-velgen? Niet dat deze niet mooi zijn natuurlijk...
Begrijpelijke voorstellen, maar dat gaat hem toch niet worden. Het standaard 15 inch lichtmetaal bevalt goed, en de 14 inch stalen winterset net zo. Gezien het inleveren op comfort komen er zeker geen grotere wielen onder, en om die reden ook niet een HR of schroefset. Wegligging is wat mij betreft prima zo.
16 inch zal nog best comfortabel zijn hoor en dan heb je gelijk een mooi setje 15 inch voor de winterbandjes.Autheo schreef: ↑za 16 jan 2021, 20:22Up!grade TSI schreef: ↑za 16 jan 2021, 14:33Gefeliciteerd Theo![]()
![]()
Misschien een paar andere lichtmetalen-velgen? Niet dat deze niet mooi zijn natuurlijk...Begrijpelijke voorstellen, maar dat gaat hem toch niet worden. Het standaard 15 inch lichtmetaal bevalt goed, en de 14 inch stalen winterset net zo. Gezien het inleveren op comfort komen er zeker geen grotere wielen onder, en om die reden ook niet een HR of schroefset. Wegligging is wat mij betreft prima zo.
Nog andere suggesties voor zi'n eerste lustrum?