nog even wachten
nog even wachten
Wij hebben een witte high up besteld met alle opties erop (behalve de asbak)
woensdag wordt de up afgeleverd Spannend!
Zodra ik foto's heb zal ik ze plaatsen
woensdag wordt de up afgeleverd Spannend!
Zodra ik foto's heb zal ik ze plaatsen
White up full opties 4 deurs
Re: nog even wachten
Sorry, heb me niet netjes voorgesteld.
Ik ben Annemarie, en samen met mijn partner hebben we deze up gekocht
Ik ben Annemarie, en samen met mijn partner hebben we deze up gekocht
White up full opties 4 deurs
Hoi Annemarie, heb je de drie of 4 deurs? ook het panoramadak?
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Hahaha, alle optie's, behalve de asbak, superrrrr
Welkom !!!
Welkom !!!
Laatst gewijzigd door Ron UP op za 23 jun 2012, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
-
- Donateur member
En hoe heet je partner?
Wat doet hij voor werk?
Wat doet hij voor werk?
ik heb ook geen asbak erbij genomenRon UP schreef:Hahaha, alle optie's, behalve de asbak, superrrrr
Welkom !!!
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Wat ben je direct, je bent zeker Nederlander?Martin_tdi schreef:En hoe heet je partner?
Wat doet hij voor werk?
Welkom Cayenne!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Welkom Annemarie !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nou ik ben zeer benieuwd naar de fotos want die van mij wordt echt precies hetzelfde maar dan met ander kenteken oja en veeeeeeeeellllllll laterssssss geleverd...
Laatst gewijzigd door Martin33 op zo 24 jun 2012, 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ