Kastje onder bestuurdersstoel
Kastje onder bestuurdersstoel
Onder mijn bestuurdersstoel zit een geheimzinnig zwart kasje met klittenband aan de vloerbedekking. Het kastje zit met een grote stekker aan een kabel vast. Een sticker aan de achterkant van het kastje vermeldt onder andere "Volkswagen AG".
Heeft iedereen dit kastje onder zijn stoel? Weet iemand wat de functie er van is?
Heeft iedereen dit kastje onder zijn stoel? Weet iemand wat de functie er van is?
Re: Kastje onder bestuurdersstoel
het voorstellen zou je zo gaan doen toch en kijk daarna hier eens http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... atst#p6479
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
@eas In dat topic staat niet wat het is, alleen de ontdekking ervan
Ik ben eigenlijk ook best nieuwsgierig wat het eigenlijk is...
Ik ben eigenlijk ook best nieuwsgierig wat het eigenlijk is...
- oubaasje
- Vagling liefhebber
bij mij (60 pk highup zonder BM) zit er geen kastje onder de stoel maar een verhoging met doorlopende bekleding. Uit een kleine vierkante opening komt dan wel een kabel die naar de onderkant van de stoelzitting gaat. Misschien heeft dat kastje iets met het winterpakket (verwarming) te maken.
Ad
Ad
Ron heeft een Highup , en daar kan je geen stoelverwarming opkrijgenoubaasje schreef:bij mij (60 pk highup zonder BM) zit er geen kastje onder de stoel maar een verhoging met doorlopende bekleding. Uit een kleine vierkante opening komt dan wel een kabel die naar de onderkant van de stoelzitting gaat. Misschien heeft dat kastje iets met het winterpakket (verwarming) te maken.
Ad
...tenzij je leder hebt aangevinkt.eas schreef:Ron heeft een Highup , en daar kan je geen stoelverwarming opkrijgenoubaasje schreef:bij mij (60 pk highup zonder BM) zit er geen kastje onder de stoel maar een verhoging met doorlopende bekleding. Uit een kleine vierkante opening komt dan wel een kabel die naar de onderkant van de stoelzitting gaat. Misschien heeft dat kastje iets met het winterpakket (verwarming) te maken.
Ad
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
weten we dus nog steeds niet wat het kastje daar doet.......
ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig wat het is!
Beide up!'s (high-up! en black-up!) van ons hebben het kastje niet.
ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig wat het is!
Beide up!'s (high-up! en black-up!) van ons hebben het kastje niet.
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
Ron heeft een bom in zijn auto
pas op straks staat de ME + EOD op je stoep....eas schreef:Ron heeft een bom in zijn auto
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
misschien wel een kastje voor bijvoorbeeld registratie van de uitstoot. Dit lezen ze uit bij de apk om de uitstoot over de totale peiode te zien. hebben ze geen 1 jaarlijkse meting meer nodig. Ook maar zoiets gehoord.
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
ik vond al dat er rare mensen in de straat liepen
Klopt, dat kastje heb ik toen ontdekt en verplaatst. De kabels gaan naar de onderkant zitting, waar je sensor zit, en andere kabel gaat naar je slotvanger van je gordel. Dus nee....ik heb geen leder dus ook geen verwarming . Gewoon verzetten dat ding, zit behoorlijk in de weg, bij stoel in achterste stand
Maar wel erg vreemd dat dubbel up zn highup het kastje niet heeft, raar hoor...
Klopt, dat kastje heb ik toen ontdekt en verplaatst. De kabels gaan naar de onderkant zitting, waar je sensor zit, en andere kabel gaat naar je slotvanger van je gordel. Dus nee....ik heb geen leder dus ook geen verwarming . Gewoon verzetten dat ding, zit behoorlijk in de weg, bij stoel in achterste stand
Maar wel erg vreemd dat dubbel up zn highup het kastje niet heeft, raar hoor...
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
- oubaasje
- Vagling liefhebber
ook bij mij met highup 60 pk zit geen kastje. Kan het zijn dat dat losse kastje alleen bij de eerst afgeleverde ups zit en dat dat bij latere versies ingebouwd is?
ahh ik weet het het is van de schietstoel!
zal morgen eens kijken, maar volgens mij is het een auto kluis
VW move up/red blue motion
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 12:30, 2 keer totaal gewijzigd.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Eigelijk zou iemand gewoon het kastje moeten loskoppelen en kijken of er dingen mee stoppen in de auto.
Als alles blijft werken, dan was hij dus niet nodig
Als alles blijft werken, dan was hij dus niet nodig
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Tja, onze high-up! en black-up! zijn met van de eerste van Nederland, dus dat kan het ook niet zijn.oubaasje schreef:ook bij mij met highup 60 pk zit geen kastje. Kan het zijn dat dat losse kastje alleen bij de eerst afgeleverde ups zit en dat dat bij latere versies ingebouwd is?
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
Mn collega heeft een high up 60 pk bluemotion, zonder leren stoelen of stoelverwarming en ook h ij heeft het kastje erin zitten. Stond eerder op kenteken dan de mijne
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen