Voorstellen
Voorstellen
Hallo Allemaal,
Mijn naam is Dré.Zit regelmatig het forum te bezichtigen naar jullie bevindingen over de UP!
Naar maten het voor ons een enige tijd gaat duren voor dat onze UP! Binnen is +- 4 maanden, zal ik mij maar even voorstellen. Rijden dagelijks al meer dan 20 jaar in onze OER GOLF GTI MK2 en nog steeds met veel plezier. Omdat wij toe zijn aan een tweede auto, zijn wij bij diverse dealers van merken geweest.Het is geworden de VW High UP! Met Black Edition Pakket 75 pk Bleumotion.En voor het lange wachten de 5 deurs uitvoering. Waarom wij de vijfdeurs uitvoering hebben genomen is omdat ik vond als er iemand achter moet zitten de voor stoel weer helemaal opnieuw moest worden afgesteld. En de kofferbak inhoud van de UP! Wat kleiner is dan onze golf vonden wij het makkelijker om toch maar de achterste portier te openen en het maar op de achterbank te plaatsen.
Nu nog maar wachten op de UP!
Groeten Dré.
Mijn naam is Dré.Zit regelmatig het forum te bezichtigen naar jullie bevindingen over de UP!
Naar maten het voor ons een enige tijd gaat duren voor dat onze UP! Binnen is +- 4 maanden, zal ik mij maar even voorstellen. Rijden dagelijks al meer dan 20 jaar in onze OER GOLF GTI MK2 en nog steeds met veel plezier. Omdat wij toe zijn aan een tweede auto, zijn wij bij diverse dealers van merken geweest.Het is geworden de VW High UP! Met Black Edition Pakket 75 pk Bleumotion.En voor het lange wachten de 5 deurs uitvoering. Waarom wij de vijfdeurs uitvoering hebben genomen is omdat ik vond als er iemand achter moet zitten de voor stoel weer helemaal opnieuw moest worden afgesteld. En de kofferbak inhoud van de UP! Wat kleiner is dan onze golf vonden wij het makkelijker om toch maar de achterste portier te openen en het maar op de achterbank te plaatsen.
Nu nog maar wachten op de UP!
Groeten Dré.
VW GOLF GTI MK2 RULES
Re: Voorstellen
Welkom Dré !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Welkom, Dre.
Heb je ook foto's van de Golf? Zelf heb ik drie MK2 Golfjes gehad; een 1.8 Madison, een 1.8 GL van de laatste serie en een Helios blauwe GTI Special 1.8 8v. Samen met de 1.8-20VT turboblokken zijn de 1.8 8v motoren naar mijn mening de fijnste VAG blokken ooit gemaakt.
Heb je ook foto's van de Golf? Zelf heb ik drie MK2 Golfjes gehad; een 1.8 Madison, een 1.8 GL van de laatste serie en een Helios blauwe GTI Special 1.8 8v. Samen met de 1.8-20VT turboblokken zijn de 1.8 8v motoren naar mijn mening de fijnste VAG blokken ooit gemaakt.
Welkom Dré. 20 jaar lang in het bezit van een auto noem ik een hele prestatie.
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
Welkom
Bedankt voor de reactie.
šváb probeer hem net zo te behandelen als de golf zien het over 20 jaar wel?
Henri hier een quick shot van de GTI mk2 8V.
Dré
šváb probeer hem net zo te behandelen als de golf zien het over 20 jaar wel?
Henri hier een quick shot van de GTI mk2 8V.
Dré
- Bijlagen
-
- gti 2.JPG (17.16 KiB) 5184 keer bekeken
VW GOLF GTI MK2 RULES
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Leuke, originele Golf. Zo te zien een 90-er of een 91-er, als ik de in kleur gespoten handgreep van de kofferklep zie. Af en toe mis ik mijn Golf GTI nog wel eens; heerlijk veel bottom-power, comfortabel, leuke prestaties en bij een vlotte rijstijl zonder korte stukjes lekker 1:14 rijden
Welkom Dre
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
Welkom Dre!! Leuk zo'n Golf, mijn eerste auto was ook een Golf, type 1 van 77, 1600 cc, was een gave wagen!
Alvast veel plezier met de Up straks!!
Alvast veel plezier met de Up straks!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Yes hij is afgeleverd.
Is bijna 3 maanden eerder dan verwacht.
En rijdt UP!Pie.
Is bijna 3 maanden eerder dan verwacht.
En rijdt UP!Pie.
- Bijlagen
-
- Black Betty.jpg (48.34 KiB) 4968 keer bekeken
VW GOLF GTI MK2 RULES
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooie auto hoor!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
gefeliciteerd met je mooie wagen en een 4 deurs
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Veel geluk met Black Betty !!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Veel plezier met de Up!
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
- High-up!
- Vagling liefhebber
Mooi hoor!
- Bijlagen
-
- beats-by_dr_dre-04.jpg (20.08 KiB) 4931 keer bekeken
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Bedankt voor jullie reacties.
- Bijlagen
-
- Iphone 900.JPG (28.65 KiB) 4890 keer bekeken
VW GOLF GTI MK2 RULES