Maps and more achteraf inbouwen

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
mharst
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 03 feb 2020, 11:00

Maps and more achteraf inbouwen

Bericht door mharst » di 04 feb 2020, 13:53

Wie is er bekend met het achteraf inbouwen van de maps and more? Ik mis in mijn Up cheer up de mogelijkheid van bluetooth en dit zou de maps and more iig toevoegen.
In mijn dashboard is geen opening aanwezig voor deze aanpassing.
Is de voorbereiding wel aanwezig op de originele radio?
Alvast bedankt. Ik kom uit omgeving Drechtsteden.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Maps and more achteraf inbouwen

Bericht door Tom Westendorp » di 04 feb 2020, 13:56

Je kunt dat bewerkstelligen doormiddel van een kabeltje en een maps and more set aan te schaffen. Je zult met de dremel een gat in je dashboard moten maken om de ontvanger van de voet in te monteren.

Goed te doen, je zult niet de eerste zijn. :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

mharst
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 03 feb 2020, 11:00

Re: Maps and more achteraf inbouwen

Bericht door mharst » di 04 feb 2020, 14:19

Dank je voor je snelle antwoord petrolhead Tom.
Iemand die een setje aanbiedt wil zelfs een malletje maken op A4 om dit te kunnen overnemen op het dashboard.
Is dit overigens de enige manier om te doen. Kun je de kabels ook niet via een andere weg doorvoeren naar achter de radio en bijvoorbeeld het Garmin schermpje op een telefoonhouder zetten? En zodoende het dashboard intact laten?
Weet je ook of de rcd215 / Up Cheer de juiste voorbereiding heeft om de set aan te sluiten?

Caddykaatje
Vagling liefhebber
Berichten: 622
Lid geworden op: wo 27 apr 2016, 20:41

Re: Maps and more achteraf inbouwen

Bericht door Caddykaatje » di 04 feb 2020, 15:43

mharst schreef:
di 04 feb 2020, 14:19
Dank je voor je snelle antwoord petrolhead Tom.
Iemand die een setje aanbiedt wil zelfs een malletje maken op A4 om dit te kunnen overnemen op het dashboard.
Is dit overigens de enige manier om te doen. Kun je de kabels ook niet via een andere weg doorvoeren naar achter de radio en bijvoorbeeld het Garmin schermpje op een telefoonhouder zetten? En zodoende het dashboard intact laten?
Weet je ook of de rcd215 / Up Cheer de juiste voorbereiding heeft om de set aan te sluiten?
Dat was ik met het aanbod 🤣
Mooiste oplossing is gewoon dat gat in het dashboard te maken dan oogt het ook origineel.
Volkswagen UP GTI

mharst
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 03 feb 2020, 11:00

Re: Maps and more achteraf inbouwen

Bericht door mharst » di 04 feb 2020, 16:04

Maar het kan wel?
@caddykaatje ik ben wel geïnteresseerd. Leg hem maar apart voor me.

Bonny
Vagling liefhebber
Berichten: 191
Lid geworden op: do 08 nov 2018, 09:53
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Maps and more achteraf inbouwen

Bericht door Bonny » ma 16 nov 2020, 00:40

De RCD215 heeft standaard een uitgang op de quadlock waar de Garmin op aangesloten wordt.
Ik heb binnenkort van upgrade MIB FL radio een volledige set in de aanbieding van RCD215, met boekje, gedrading tot aan de voet op in het dashboard, en vervolgens de steun waar de Garmin op komt met de Garmin zelf (en bijbehored hoesje).

Bij interese graag PM want deze retrofit loopt nog. Ik hoop 'm wel snel te kunnen afronden.


Gr. Bonny

Plaats reactie