achterlichten branden in combinatie met drl vag com
Goede dag, ben in bezit van vcds en nu wil ik achterlichten mee laten branden met de dagrijverlichting, maar kom hier nu niet uit. Zoals ik hier en daar lees moet die in Scandinavische modus maar die zie ik nergens.
Dak sluiten op ab , bochten verlichting, CH functie enzo is allemaal gelukt maar helaas de achterlichten nog niet... Wie weet het hier wel?
Wie trouwens ook deze functies aan wil zetten kunnen mij een PB sturen wil ze graag voor je activeren. Woon tussen Utrecht en Rotterdam in.
Dak sluiten op ab , bochten verlichting, CH functie enzo is allemaal gelukt maar helaas de achterlichten nog niet... Wie weet het hier wel?
Wie trouwens ook deze functies aan wil zetten kunnen mij een PB sturen wil ze graag voor je activeren. Woon tussen Utrecht en Rotterdam in.
Laatst gewijzigd door Up2Date op za 08 feb 2014, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is bij mij gedaan ik weet alleen niet meer waar. Ik weet wel dat het niet een vinkje betreft maar een binaire code die je aan moet passen. Helaas kan ik je verder niet helpen
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Re: achterlichten branden in combinatie met drl vag com
Bedankt voor je reactie. Ja dan zou ik ff moeten gaan puzzelen ben ik bang,als niemand het weet hier. Maar zal mooi zijn als iemand het weet
Is misschien ook wel handig om hier een topic over te maken zoals je veel ziet op andere auto forums met aanpassingen en codes
Is misschien ook wel handig om hier een topic over te maken zoals je veel ziet op andere auto forums met aanpassingen en codes
Op de site van deze man kan je heel veel info vinden. Alleen over deze wens (nog) niet:
http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html
Er zijn een aantal mensen hier die het tegen betaling doen. Misschien zijn die niet zo happig op het vrijgeven van het hoe en wat.
Ja gerrit speek ben ik bekend mee, staat idd veel info op.Touchwood schreef:Op de site van deze man kan je heel veel info vinden. Alleen over deze wens (nog) niet:
Maar bedankt voor de tip
Dat kan ik opzich wel begrijpen dat ze daar niet op zitten te wachten, maar niet iedereen heeft zo vcds can kabel dus die mensen komen toch wel. Toch?oppermii schreef:Er zijn een aantal mensen hier die het tegen betaling doen. Misschien zijn die niet zo happig op het vrijgeven van het hoe en wat.
Misschien is het een idee de vraag voor te leggen aan Ross-Tech.
Idd ga dat maar ff doen anders. Ff een log maken en de vraag mailen.
Ik dacht als iemand dat weet hier is makkelijk, snap niet dat er zo geheimzinnig over gedaan word in vergelijking met andere forums.
Ik dacht als iemand dat weet hier is makkelijk, snap niet dat er zo geheimzinnig over gedaan word in vergelijking met andere forums.
Als ik het wist zou ik zeggen. Op het Seat-online forum zijn ze d'r ook druk mee, maar deze wens werd er ook nog niet onthuld.
Beetje geduld nog misschien. Je vraag is nog geen dag oud.
Ik ben rustig haha
Code is inderdaad lastig te vinden en is niet zomaar een vinkje aanzetten. Schijnt ook niet op alle boordcomputers te werken. Bij mij werkt hij wel. (Bluemotion).
Stuur maar een pm.
Stuur maar een pm.
Is alleen bij bluemotion modellen idd
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Ja daar was ik ook achter. Gelukkig is het een bm. Daar kan je veel meer aanpassen dan bij de (normale) UP!
Hier op het forum:
My1stIbi schreef:Er staat ook iets over 'rainclose'. 's Kijken of dat ook werkt op de Mii van de misses.rondeg schreef:Misschien iets voor de techneuten onder ons:
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_aanpa ... up-1s.html
Hier staat ook iets over "- Rijschoolfunctie -"
In aanvulling op 't lijstje hierboven kan de DRL voor:
- via de mistlampen (op eigen risico -> oom agent)
- via dimlicht (heb 't zo ingesteld om onze Mii, samen met scandinavian DRL, dus achterlichten ook aan als 't contact aangaat).
Ga het van het weekend ff uitproberen.
Rainclose gaat niet werken omdat er geen regensensor in de drieling zit.Fernando schreef:Hier op het forum:
My1stIbi schreef:Er staat ook iets over 'rainclose'. 's Kijken of dat ook werkt op de Mii van de misses.rondeg schreef:Misschien iets voor de techneuten onder ons:
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_aanpa ... up-1s.html
Hier staat ook iets over "- Rijschoolfunctie -"
In aanvulling op 't lijstje hierboven kan de DRL voor:
- via de mistlampen (op eigen risico -> oom agent)
- via dimlicht (heb 't zo ingesteld om onze Mii, samen met scandinavian DRL, dus achterlichten ook aan als 't contact aangaat).
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
jammer dat de vagcom code voor achterlichten aan met dlr zo'n groot geheim is