VAG com/VCDS aanpassen

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Vagtechniek
Forum newbie
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 20:38

Re: VAG com/VCDS aanpassen

Bericht door Vagtechniek » wo 03 okt 2012, 11:16

Dentatus schreef:Hoe bedenkt VAG techniek hun prijzen?
Toen ik contact op nam voor cruise control moest ik volgens hun denken aan 325eu aan kosten.
En dat scheelt alweer 75eu met de door jou opgegeven prijs, en dat is toch niet niks.
De prijs van 325,- euro is actueel, we hebben het 1x ingebouwd voor de lagere prijs maar het bleek toen toch meer werk te zijn vandaar dat we hier op terug gekomen zijn.

@Up&go: ja hoor geen probleem.

tweetup
Forum newbie
Berichten: 72
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 12:44

Re: VAG com/VCDS aanpassen

Bericht door tweetup » wo 03 okt 2012, 13:16

hoe zit het eigenlijk met je garantie en het aanpassen van de instellingen?
Besteld: High up, 75PK bmt, dark silver, executive, drive, panoramadak, leder. On the road since Nov. 10. Changed/added: OBD configured, Osram Nightbreakers, PIAA dagrijverlichting, armsteun. Zomervelgen: Upsilon!

Gebruikersavatar
Antera
Vagling liefhebber
Berichten: 210
Lid geworden op: vr 16 nov 2012, 21:14
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: VAG com/VCDS aanpassen

Bericht door Antera » vr 16 nov 2012, 21:32

tweetup schreef:hoe zit het eigenlijk met je garantie en het aanpassen van de instellingen?
je garantie blijft gewoon bestaan. Geen dealer die er over zal zeuren omdat ze toch niet weten wat er wel en niet standaard op de auto staat. Zelfs bij systeem update word er gekozen in de computer met behoud van originele instellingen. Ik zeg altijd dat als de dealer ze onverhoopt ongedaan zou maken dat ik ze kosteloos weer zal activeren. Kleine service :mrgreen:
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09

Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage

Roy
Forum newbie
Berichten: 56
Lid geworden op: za 04 feb 2012, 23:12

Re: VAG com/VCDS aanpassen

Bericht door Roy » za 17 nov 2012, 00:32

Net ook in nuenen geweest, en mijn Up gejailbreakt! Schijnbaar verschillen de mogelijkheden per Up! "Hill assist" kon bij mijn "black edition" niet aangezet worden. Dan remt hij (5 seconden) automatisch bij het teruglopen op een helling.
Pas als de up aan de laptop hangt worden de mogelijkheden zichtbaar. Schandalig dat dit soort instellingen niet standaard aanstaan. (parkeerlicht staat uit! Waarom?) Ik heb mijn dealer ook nog gebeld. Zij zetten dit soort mogelijkheden niet aan bij een servicebeurt. Het kan zijn dat met noodzakelijke updates de instellingen worden overschreven. Garantie was geen probleem zolang je maar de instellingen (motorisch) niet gaat wijzigen. Krijg je een storing ervan dan is het voor eigen rekening. Ik heb bochtenlicht, parkeerlicht, comming home, gekoppelde ruitverwarming, km/l, ruitenwisser teardrop aangezet. Andere dingen zoals automatisch sluiten deuren (houd ik niet van, kan ook met knopje), extra knipperen kniplichten (is nu prima), achterlichten inschakelen met rijdlichten (waarom dan geen volledige verlichting aan) niet gedaan. Hill assist was wel geinig geweest alhoewel dat automatisch gerem wellicht ook niet altijd gewenst kan zijn. Voor 20 euro zou het zeker laten doen.

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: VAG com/VCDS aanpassen

Bericht door TV_UP! » za 17 nov 2012, 19:08

vagtechniek gebeld om een afspraak te maken zodra ik mijn UP! heb rijd ik er heen om het aan te laten passen.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Gebruikersavatar
Antera
Vagling liefhebber
Berichten: 210
Lid geworden op: vr 16 nov 2012, 21:14
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: VAG com/VCDS aanpassen

Bericht door Antera » za 17 nov 2012, 21:51

Riekt naar spam. Stel u eerst maar eens voor.

Het vwupforum Mod team.
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09

Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage

Gebruikersavatar
MichelSchreurs
Forum newbie
Berichten: 62
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 14:00
Locatie: Wijchen

Re: VAG com/VCDS aanpassen

Bericht door MichelSchreurs » zo 18 nov 2012, 18:07

Mocht het aan je aandacht voorbij gegaan zijn, binnenkort (9 december) heb ik een meeting georganiseerd om VAGCOM-aanpassingen te laten doen. Dan kost het je geen 20, maar 15 euro en zie je ook nog eens mede Up, Mii en Citigo-rijders.

Ik heb hier op het forum wat informatie gezet: viewtopic.php?f=11&t=1258
Skoda Citigo 44kW Tour - Candy White - Mediapakket (6 speakers) - Zwarte Apus velgen

ironjohnny
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: za 10 nov 2012, 15:07

Re: VAG com/VCDS aanpassen

Bericht door ironjohnny » zo 02 dec 2012, 12:04

Vraagje over de car-jack aanpassing, deze zet de deuren op slot zodra je 15 km p/u rijdt, wat als je passagiers op haalt en deze willen instappen zijn de deuren dan los of moet je elke keer een handeling verrichten !! Zoals sleutel uit contact deur even openen etc. Wie heeft hier ervaringen mee?

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: VAG com/VCDS aanpassen

Bericht door Psycho_Mantis » zo 02 dec 2012, 12:32

ironjohnny schreef:Vraagje over de car-jack aanpassing, deze zet de deuren op slot zodra je 15 km p/u rijdt, wat als je passagiers op haalt en deze willen instappen zijn de deuren dan los of moet je elke keer een handeling verrichten !! Zoals sleutel uit contact deur even openen etc. Wie heeft hier ervaringen mee?
Je moet even op het knopje in de deur drukken om het slot open te maken ;)

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: VAG com/VCDS aanpassen

Bericht door GuidoUp » zo 02 dec 2012, 13:30

MichelSchreurs schreef:Mocht het aan je aandacht voorbij gegaan zijn, binnenkort (9 december) heb ik een meeting georganiseerd om VAGCOM-aanpassingen te laten doen. Dan kost het je geen 20, maar 15 euro en zie je ook nog eens mede Up, Mii en Citigo-rijders.

Ik heb hier op het forum wat informatie gezet: viewtopic.php?f=11&t=1258
bij vagtechniek blijvend 10 euro voor up rijders ;)
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 818
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: VAG com/VCDS aanpassen

Bericht door el coche SEAT » zo 02 dec 2012, 16:53

GuidoUp schreef:
MichelSchreurs schreef:Mocht het aan je aandacht voorbij gegaan zijn, binnenkort (9 december) heb ik een meeting georganiseerd om VAGCOM-aanpassingen te laten doen. Dan kost het je geen 20, maar 15 euro en zie je ook nog eens mede Up, Mii en Citigo-rijders.

Ik heb hier op het forum wat informatie gezet: viewtopic.php?f=11&t=1258
bij vagtechniek blijvend 10 euro voor up rijders ;)
Foutje is 20 euro.
Zie viewtopic.php?f=16&t=816
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023

VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: VAG com/VCDS aanpassen

Bericht door GuidoUp » zo 02 dec 2012, 17:20

el coche SEAT schreef:
GuidoUp schreef:
MichelSchreurs schreef:Mocht het aan je aandacht voorbij gegaan zijn, binnenkort (9 december) heb ik een meeting georganiseerd om VAGCOM-aanpassingen te laten doen. Dan kost het je geen 20, maar 15 euro en zie je ook nog eens mede Up, Mii en Citigo-rijders.

Ik heb hier op het forum wat informatie gezet: viewtopic.php?f=11&t=1258
bij vagtechniek blijvend 10 euro voor up rijders ;)
Foutje is 20 euro.
Zie viewtopic.php?f=16&t=816
ik heb 10 betaald
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 818
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: VAG com/VCDS aanpassen

Bericht door el coche SEAT » zo 02 dec 2012, 19:23

Maar zoals je ziet, dus niet blijvend voor die prijs.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023

VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023

Gebruikersavatar
Antera
Vagling liefhebber
Berichten: 210
Lid geworden op: vr 16 nov 2012, 21:14
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: VAG com/VCDS aanpassen

Bericht door Antera » ma 03 dec 2012, 18:06

ironjohnny schreef:Vraagje over de car-jack aanpassing, deze zet de deuren op slot zodra je 15 km p/u rijdt, wat als je passagiers op haalt en deze willen instappen zijn de deuren dan los of moet je elke keer een handeling verrichten !! Zoals sleutel uit contact deur even openen etc. Wie heeft hier ervaringen mee?

je moet of de sleutel it het contact halen. Of de knop gebruiken of 2x aan de hendel trekken
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09

Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage

UP! 070
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 14:43

Re: VAG com/VCDS aanpassen

Bericht door UP! 070 » di 11 dec 2012, 14:52

Ik ben net bij mij hier in Den Haag geweest bij een gozer via marktplaats
Hij heeft net mijn cornerlights aangezet de carjacking aangezet gordel toon uitgezet
Start stop uitgezet en dagrijverlichting uitgezet ik was 30 euro kwijt super gewoon
Het heet ATM engeneering op marktplaats

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: VAG com/VCDS aanpassen

Bericht door Psycho_Mantis » di 11 dec 2012, 15:39

Antera schreef:
ironjohnny schreef:Vraagje over de car-jack aanpassing, deze zet de deuren op slot zodra je 15 km p/u rijdt, wat als je passagiers op haalt en deze willen instappen zijn de deuren dan los of moet je elke keer een handeling verrichten !! Zoals sleutel uit contact deur even openen etc. Wie heeft hier ervaringen mee?

je moet of de sleutel it het contact halen. Of de knop gebruiken of 2x aan de hendel trekken
1x aan de hendel trekken is voldoende

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: VAG com/VCDS aanpassen

Bericht door Inge » di 11 dec 2012, 17:03

Ik sluit me hierin aan bij Dentatis - ook ik heb heb vorige week of zo een offerte gevraagd voor cruise control en kreeg 325,-- als prijs te horen. Vreemd!
Verschil zit er niet in montage.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 818
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: VAG com/VCDS aanpassen

Bericht door el coche SEAT » di 11 dec 2012, 17:30

Inge schreef:Ik sluit me hierin aan bij Dentatis - ook ik heb heb vorige week of zo een offerte gevraagd voor cruise control en kreeg 325,-- als prijs te horen. Vreemd!
Verschil zit er niet in montage.
Hoe kan jij dit bepalen?

Zag dat Martin van VAG-techniek in dit draadje een eerlijke verklaring gaf.
Vagtechniek schreef:
Dentatus schreef:Hoe bedenkt VAG techniek hun prijzen?
Toen ik contact op nam voor cruise control moest ik volgens hun denken aan 325eu aan kosten.
En dat scheelt alweer 75eu met de door jou opgegeven prijs, en dat is toch niet niks.
De prijs van 325,- euro is actueel, we hebben het 1x ingebouwd voor de lagere prijs maar het bleek toen toch meer werk te zijn vandaar dat we hier op terug gekomen zijn.
Laatst gewijzigd door el coche SEAT op di 11 dec 2012, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023

VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: VAG com/VCDS aanpassen

Bericht door Inge » di 11 dec 2012, 18:57

Misschien dit stukje gemist!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Prohopper
Vagling liefhebber
Berichten: 297
Lid geworden op: wo 23 mei 2012, 20:48

Re: VAG com/VCDS aanpassen

Bericht door Prohopper » za 29 dec 2012, 00:57

...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie