LED lampen achteruit verlichting
LED lampen achteruit verlichting
Ik vind de ledverlichting mooier dan de normale lampen. Vandaag ledlampen in mijn achterverlichting geplaatst, nu alleen nog even de achteruitrijverlichting. Via Ebay een setje gekocht, een paar € maar om even te testen.
De lampen, passen precies door het gat van de reflector:
Met de ledlampen:
Originele lampen:
Als de led bevallen ga ik oranje testen als knipperverlichting. hier de lampen gekocht:
http://www.ebay.com/itm/281382092259?_t ... EBIDX%3AIT
De lampen, passen precies door het gat van de reflector:
Met de ledlampen:
Originele lampen:
Als de led bevallen ga ik oranje testen als knipperverlichting. hier de lampen gekocht:
http://www.ebay.com/itm/281382092259?_t ... EBIDX%3AIT
UP! HIGH 60PK
- richardm35
- Vagling liefhebber
Re: LED lampen achteruit verlichting
En zie je nu meer licht savonds?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ja dat is inderdaad voor mij een reden
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Yup want standaard is er maar 10 watt gemonteerdrichardm35 schreef:En zie je nu meer licht savonds?
Ik heb ze ook vervangen door 30 watt gelijkwaardige led lampen
Getest in een parkeergarage, hierna de 2e ook gemonteerd. Je kan deze led ook kopen een slag langer. De uitvoering die ik nu heb is 3,2 cm lang net als de originele lampen. Je kan ze ook met meer leds kopen in dezelfde diameter maar dan 4,5cm lang. Dat is net zo lang als 1 maat grotere bolletjes.
Weet iemand toevallig of langere lampen ook passen? Ik heb voor de knipperlichten oranje leds gekocht voor 1,50€ via Ebay, maat moet passen ben alleen benieuwd naar de lichtopbrengst.
Ennie-up, is de maat van de 30watt lampjes hetzelfde als de originele of zijn die groter?
Weet iemand toevallig of langere lampen ook passen? Ik heb voor de knipperlichten oranje leds gekocht voor 1,50€ via Ebay, maat moet passen ben alleen benieuwd naar de lichtopbrengst.
Ennie-up, is de maat van de 30watt lampjes hetzelfde als de originele of zijn die groter?
UP! HIGH 60PK
Dat zijn dus die lange die jij bedoelt
En die passen probleemloos
En die passen probleemloos
Ik heb laatst ook een setje gekocht op ebay zonder canbus. Ik had nog oranje 21 watt knippers met canbus maar die werken dus niet op mijn citigo
Geven deze lampen geen foutmelding omdat het geen canbus lampen zijn?
Bedankt! Heb ze besteld. Ben benieuwd hoe de knippers werken.
Mijn oranje knipperlichten waren te zwak, ik ga die van Arnoud proberen. Net besteld Ebay!
UP! HIGH 60PK
Kom er net achter dat ze wel werken maar dat je dashboard verklikker harder begint te knipperenrobw schreef:Mijn oranje knipperlichten waren te zwak, ik ga die van Arnoud proberen. Net besteld Ebay!
Ik had het zelfde probleem met een paar oude led lampjes die ik nog had liggen .
De lampen knipperden normaal alleen op het dashboard was het twee keer zo snel.
Geen idee waarom,heb toen een paar canbus leds gekocht en nu werkt alles normaal
Geen idee waarom,heb toen een paar canbus leds gekocht en nu werkt alles normaal
Ik heb een setje canbus bestelt op aliexpress.com voor 9,50 euro. Ik ga er vanuit dat die het wel goed doenjhhk schreef:Ik had het zelfde probleem met een paar oude led lampjes die ik nog had liggen .
Als ze werken post ik de link....