14 inch past?

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

14 inch past?

Bericht door Ron UP » zo 22 sep 2013, 11:10

Ben nog steeds op zoek naar een LM winterset.
Ik wil gezien de hoge stoepranden hier, velgen bestellen in 14 inch.
Nu heb ik de 16 inch triangels en vind dat er toch wel weinig ruimte zit tussen remklauw en velg.
Gaat 14 wel normaal passen dan?
En welke ET moet ik hebben dan, 38?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

NoTVR
Vagling liefhebber
Berichten: 333
Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 12:09

Re: RE: 14 inch past?

Bericht door NoTVR » ma 23 sep 2013, 15:56

Kijk toch maar eens op autobandenmarkt. De Decent met Michelin A4 kost evenveel als een set staal. Ik twijfel nog; de horrorwinter afgelopen jaar was geen probleem met dit lichte karretje.

GasDwerg
Vagling liefhebber
Berichten: 238
Lid geworden op: wo 07 aug 2013, 21:23

Re: 14 inch past?

Bericht door GasDwerg » di 24 sep 2013, 09:47

x
Laatst gewijzigd door GasDwerg op zo 30 mar 2014, 16:34, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: 14 inch past?

Bericht door Ron UP » di 24 sep 2013, 10:30

Ben op zoek geweest en kreeg een mooie aanbieding van mn maatje die bij de dealer werkt.
Zijn idd de Aspen velgen geworden.
Wel weinig ruimte tussen velg en remklauw maar kan prima!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
vibi
Forum newbie
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 14 jul 2013, 18:16

Re: 14 inch past?

Bericht door vibi » di 24 sep 2013, 11:29

Hoi
Ik ben gister bij http://www.vwwinkel.nl b+m auto onderdelen geweest in beneden leeuwen gld. Daar heb ik mijn oude winterbanden van mijn jetta (garage wilde er €50, voorgeven, snap ik als ze deze aanbieden bij de verkoop zegt de klant doe ze er maar bij dan hebben we een deal )ingeleverd en een nieuwe set voor mijn up 14 Inc gekocht. Leuke winkel en vriendelijk hebben alles voor vw
Dit is geen reclame ik wordt hier niet beter van (;
velg.JPG
velg.JPG (32.73 KiB) 2731 keer bekeken
ps ze hebben ook een leuke bedrijfsauto
foto1.jpg
foto1.jpg (42.39 KiB) 2731 keer bekeken

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: 14 inch past?

Bericht door JoVe » ma 21 okt 2013, 00:40

Ik heb ook een setje LM velgen met winterbanden gehaald van de week, waren in de aanbieding bij Martin Schilder voor 599 euro.
Zijn 14 inch Aspen (Borbet) velgen met Semperit winterbanden. Dus de winterbanden heb ik al, nu de UP! nog. Maar die wordt gelukkig as vrijdag 25 okt afgeleverd.
Er zitten standaard Triangle velgen 16 inch onder de UP!
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Albion
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: do 17 okt 2013, 16:12

Re: 14 inch past?

Bericht door Albion » di 22 okt 2013, 09:25

@JoVe

Heb bij onze Up! ook een setje 14¨Aspen velgen met winterbanden gekocht voor €750,- Nu heb je het over '14 inch Aspen (Borbet) velgen'; zijn dit nu originele VW velgen of neppers?

Vreemd genoeg had de verkoper het eerst over het feit dat bepaalde velgen die hier in België verkocht worden in een 'winterkit' van de importeur uit geen originele velgen zijn, maar nadat hij dit zei heeft hij er verder met geen woord over gerept... Heb wel gezien dat de Aspen velgen gewoon in de accessoires brochure.

N.B. Hoewel ik het gevoel heb dat ik met die €750,- iets te veel heb betaald, heb ik wel de belofte van de verkoper dat hij er voor zal zorgen dat er Michelin Alpin A4's worden gemonteerd; deze kwamen als beste uit de test bij de ADAC.

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: 14 inch past?

Bericht door Ron UP » di 22 okt 2013, 10:18

Ik heb ze ook voor 599 gekocht bij Schilder.
Maar geen michelins maar semperitbanden. Toch een slaggie meer budget.
Denk dat je weinig van comfortverschil zult merken in de sneeuw

Zijn perfecte velgen trouwens. Heb ze in de wax gezet. Makkelijk te reinigen omdat er diepe hoekjes inzitten
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
GrijzeUp
Vagling liefhebber
Berichten: 166
Lid geworden op: za 23 feb 2013, 19:16

Re: 14 inch past?

Bericht door GrijzeUp » di 22 okt 2013, 12:07

Ja dit past.
Ik heb zelf Dezent RE velgen in 14 inch. Het past maar nét over de remklauwen heen.
De maten hiervan zijn: ET35 5,5J 14 inch

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: 14 inch past?

Bericht door JoVe » do 21 nov 2013, 12:43

Albion schreef:@JoVe

Heb bij onze Up! ook een setje 14¨Aspen velgen met winterbanden gekocht voor €750,- Nu heb je het over '14 inch Aspen (Borbet) velgen'; zijn dit nu originele VW velgen of neppers?

Vreemd genoeg had de verkoper het eerst over het feit dat bepaalde velgen die hier in België verkocht worden in een 'winterkit' van de importeur uit geen originele velgen zijn, maar nadat hij dit zei heeft hij er verder met geen woord over gerept... Heb wel gezien dat de Aspen velgen gewoon in de accessoires brochure.

N.B. Hoewel ik het gevoel heb dat ik met die €750,- iets te veel heb betaald, heb ik wel de belofte van de verkoper dat hij er voor zal zorgen dat er Michelin Alpin A4's worden gemonteerd; deze kwamen als beste uit de test bij de ADAC.

Het zijn originele vw velgen made by Borbet
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Plaats reactie