Verlagingsveren

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Gebruikersavatar
GrijzeUp
Vagling liefhebber
Berichten: 166
Lid geworden op: za 23 feb 2013, 19:16

Verlagingsveren

Bericht door GrijzeUp » do 09 mei 2013, 19:30

Heeft iemand ervaring met deze verlagingsveren?
Ben benieuwd of dit dezelfde verlaging geeft als de verlagingsset die beschikbaar is voor de Up!

http://www.carfantasy.nl/verlagingsvere ... 51656.html

Tino
Vagling liefhebber
Berichten: 281
Lid geworden op: wo 03 okt 2012, 15:40
Locatie: regio Arnhem

Re: Verlagingsveren

Bericht door Tino » vr 10 mei 2013, 06:51

Het zal wel de zelfde verlaging geven Eibach die ik zelf heb zakt ook zoveel.
Let wel op hij zakt in Nederland door Bleu motion maar ca 2 CM ;) omdat deze al 1.5 lager is dan orgineel.
Over de kwaliteit kan ik niks zeggen maar zou zelf wel voor een merk gaan Eibach / H&R enz.
Bij goedkopere veren is er meer kans op breuk en zijn niet zo uitgebreid getest als de duurdere merken.
De orginele schokdemper moet er wel mee overweg kunnen en dat betekend test werk en kosten :(
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set

@@lgra
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: za 09 feb 2013, 18:48

Re: Verlagingsveren

Bericht door @@lgra » vr 10 mei 2013, 19:24

Voor goede veren is het belangrijk verweten waarde gebruikerservaringen zijn. De verlaging zegt helemaal niets, de veerkarakteristiziek kan het rijgedrag maken of breken. Goedkoop is ALTIJD duurkoop.
Met Eibach of KW zit je meestal aardig goed. Onbekende zooi zakt later in, breekt gewoon en/of laat je auto rijden als een hobbelende geit.
UP! HIGH 75 PK Executive pakket Tornadorood en Classic 16 inch Zilver Also: Alfa Giulia, BMW 325 Ci cabrio, New Mini 2014

Gebruikersavatar
GrijzeUp
Vagling liefhebber
Berichten: 166
Lid geworden op: za 23 feb 2013, 19:16

Re: Verlagingsveren

Bericht door GrijzeUp » vr 10 mei 2013, 20:45

Eibach veren kosten ook 120E inderdaad.. Die zijn wellicht beter

Vagtechniek
Forum newbie
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 20:38

Re: Verlagingsveren

Bericht door Vagtechniek » za 11 mei 2013, 21:02

Roest, roest, roest > breuk in de veer.
Dat is onze ervaring met dit soort merken.

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Verlagingsveren

Bericht door Pop Up! » za 11 mei 2013, 22:41

GrijzeUp schreef:Heeft iemand ervaring met deze verlagingsveren?
Ben benieuwd of dit dezelfde verlaging geeft als de verlagingsset die beschikbaar is voor de Up!

http://www.carfantasy.nl/verlagingsvere ... 51656.html
Moet je niet op willen bezuinigen, pak een goed merk dan heb je net wat meer kwaliteit...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Verlagingsveren

Bericht door Ajavas » zo 12 mei 2013, 07:17

GrijzeUp schreef:Eibach veren kosten ook 120E inderdaad.. Die zijn wellicht beter
Hoi GrujzeUp, heb je ook een link naar waar de Eibach set € 120,- kost? Ik kan het niet vinden.

Alvast bedankt. :)
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
GrijzeUp
Vagling liefhebber
Berichten: 166
Lid geworden op: za 23 feb 2013, 19:16

Re: Verlagingsveren

Bericht door GrijzeUp » zo 12 mei 2013, 14:33

Ajavas schreef:
GrijzeUp schreef:Eibach veren kosten ook 120E inderdaad.. Die zijn wellicht beter
Hoi GrujzeUp, heb je ook een link naar waar de Eibach set € 120,- kost? Ik kan het niet vinden.

Alvast bedankt. :)
Hoi,
Ik heb geinformeerd bij de dealer, daar waren deze veren 100EX dus rond de 120incl
Denk er wel aan dat je de auto zal moeten laten uitlijnen (á 70 euro) en de set zelf moet monteren en dat als je dit niet zelf kan je waarschijnlijk goedkoper uit bent door naar VAGtechniek te rijden

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Verlagingsveren

Bericht door Ajavas » zo 12 mei 2013, 15:10

:D Ok, thanks. Ik laat het zeker niet bij de dealer doen, want ik heb hier een veel goedkoper adres (http://checkpoint4cars.nl/), de eigenaar was voorheen keurmeester bij de anwb tot hun vestiging werd opgeheven. Toen is hij voor zichzelf begonnen, met gevolg een goede en niet al te dure garage. Hij heeft als specialiteit Duitse automerken en mijn huidige golf GTi is al jaren met volle tevredenheid bij hem in onderhoud.

anyway, bedankt voor de info en ik zal als ik a.s. zaterdag eindelijk ons "uppie"mag ophalen eens informeren bij de dealer.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Plaats reactie