Achterklep spoiler voor de Up
Achterklep spoiler voor de Up
Beste forum leden ,
We zijn aan het bekijken of het nut heeft een achterklep spoiler te laten ontwikkelen door een bekende firma die hier veel ervaring mee hebben.
De vraag is alleen of er voldoende animo voor is ? Wij verwachten deze spoiler in kleur te kunnen leveren voor het bedrag tussen € 250.00 en € 295.00 incl btw
Montage is een kwestie van lijmen op de ruit.
Graag zou ik wat reacties zien !
[img]http://i1254.photobucket.com/album ... .jpg[/img]
Vriendelijke groet
Eric Merkx
We zijn aan het bekijken of het nut heeft een achterklep spoiler te laten ontwikkelen door een bekende firma die hier veel ervaring mee hebben.
De vraag is alleen of er voldoende animo voor is ? Wij verwachten deze spoiler in kleur te kunnen leveren voor het bedrag tussen € 250.00 en € 295.00 incl btw
Vriendelijke groet
Eric Merkx
- LegacySystem
- Vagling liefhebber
Re: Achterklep spoiler voor de Up
Volgens mij zit deze al op mijn auto?!?
Sorry Eric, ik zal geen spoiler gaan afnemen. Ik ga die €250,- aan iets anders besteden!
Sorry Eric, ik zal geen spoiler gaan afnemen. Ik ga die €250,- aan iets anders besteden!
VW High Up! 44kW, 5-deurs, Candy White | Drive, Dynamic en Executive pakket met 16" Upsilon | Osram Nightbreaker Plus + PIAA | Aanpassingen door VAGTechniek | Planning: automatische achterklep
-
- Forum newbie
Het zal mooi zijn als er een devider met 2 nep uitlaatjes gemaakt werd net als de GT versie daar is denk meer animo voor
idd.. maar eigenlijk wil ik een opzet stukje met 2 dunne chrome pijpjes... NIET TE.. zoiets als een audi a3 sportback
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
dat lijmen bevalt me niet zo hahamerkx352 schreef:Beste forum leden ,
Vriendelijke groet
Eric Merkx
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- Up-Jury
- Donateur member
Mijn vraag is of het lijmen dezelfde methode is als orgineele bevestiging?
Wat is er anders aan de spoiler dan orgineel? zoals 3e remlicht is niet te zien op de aangegeven foto.
Gaan julie ook nog andere "tunning" delen aanpakken dan alleen de spoiler? zoals skirts, achter bumper en voor bumper?
Dat het in dezellfde kleur wordt gespoten is als de auto zelf, is aantrekkelijk om het te overwegen voor de prijs die geven is.
Wat is er anders aan de spoiler dan orgineel? zoals 3e remlicht is niet te zien op de aangegeven foto.
Gaan julie ook nog andere "tunning" delen aanpakken dan alleen de spoiler? zoals skirts, achter bumper en voor bumper?
Dat het in dezellfde kleur wordt gespoten is als de auto zelf, is aantrekkelijk om het te overwegen voor de prijs die geven is.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Volgens mij he, is dat remlicht over heel de breedte?
Als het daadwerkelijk voor dat geld verkocht word, doe ik mee.
Als het daadwerkelijk voor dat geld verkocht word, doe ik mee.
Ziet er mooi uit, maar ik ben van het principe "gaat ie daardoor sneller? Rijd hij daardoor zuiniger? Nee.. geen interesse"
- Mii(n)-seat
- Forum newbie
Zoals op de foto is het 3e remlicht idd over de gehele breedte.
Gelijk als deze, in kleur, voor deze prijs, lijkt me interessant.
Gelijk als deze, in kleur, voor deze prijs, lijkt me interessant.
- Bijlagen
-
- volkswagen-up-gt-concept-rear-spoiler-photo-443771-s-1280x782.jpg2.jpg (48.06 KiB) 5439 keer bekeken
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooi hoor!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Mooi als je ervan houdt. Ik doe niet mee.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Ik hou het wel op deze, origineel en passend als een handschoen.
Ook deze VW originele word gelijmd met ruitenlijm en is wel even "klooien" om te bevestigen.
Moet wel een dag drogen.........
Ook deze VW originele word gelijmd met ruitenlijm en is wel even "klooien" om te bevestigen.
Marantz schreef:Ik hou het wel op deze, origineel en passend als een handschoen.
zeeeeeeeeeeeer netjes
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Securitydog schreef:Het zal mooi zijn als er een devider met 2 nep uitlaatjes gemaakt werd net als de GT versie daar is denk meer animo voor
hierbij bied ik mijn dubbele uitlaat te koop aan wegens aanschaf andere,
deze is helemaal zelf voor de up gelast door men broer heeft eigen bedrijf,
er komt geen bromgeluid vanaf want hij heeft hem aan de standaart uitlaat gelast!
groetjess vw downie!