toen stond hij in de weg , en nu hangt hij in de weg ?CBdicX schreef:Helemaal niets, ik vind em alleen te lang, precies wat mijn vrouw ook zij 30 jaar geleden......
Korte antenne ?
Re: Korte antenne ?
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
- el coche SEAT
- Donateur member
eas schreef:toen stond hij in de weg , en nu hangt hij in de weg ?CBdicX schreef:Helemaal niets, ik vind em alleen te lang, precies wat mijn vrouw ook zij 30 jaar geleden......
Hij heeft em laten verkleinen.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
Klopt voor beide......
.
.
ik heb de antenne van de polo(het nieuwe model) er op gezet staat erg goed.
de antenne van het nieuwe model polo past er perfect op.
kort en sportief ontvangst is ook goed.
Kan ik met deze loep ook in je avatar kijken?CBdicX schreef:Klopt voor beide......
.
Doe is even een foto svp.......sander10 schreef:ik heb de antenne van de polo(het nieuwe model) er op gezet staat erg goed.
Ach weet je, daar heb je geen loep voor nodig, die vind je zelfs in het donker met een blindoek voor......koedie9 schreef:Kan ik met deze loep ook in je avatar kijken?CBdicX schreef:Klopt voor beide......
.
Sander heb je hier ook een nummer van op de bon en wat is de prijs, zo kunnnen ook andere mensen het bestellen...sander10 schreef:ik heb de antenne van de polo(het nieuwe model) er op gezet staat erg goed.
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
Ja, maar de Micro SD card van mijn Maps & More is er in gevallen.....CBdicX schreef:Ach weet je, daar heb je geen loep voor nodig, die vind je zelfs in het donker met een blindoek voor......koedie9 schreef:Kan ik met deze loep ook in je avatar kijken?CBdicX schreef:Klopt voor beide......
.
Dan is de kans heel groot dat je toch echt lager moet gaan zoeken, ergens in het vochtige gras.......Ja, maar de Micro SD card van mijn Maps & More is er in gevallen.....
Vochtige gras, dat is ouderwets.... geen gras is beter....
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
Oh, dat is zo 2000, het is nu echt weer met gras, kort gemaaid maar toch........
.
.
Brrrr dan maar ouderwets.....
Heb je geen afdruiprek gemonteerd dan ???CBdicX schreef:Dan is de kans heel groot dat je toch echt lager moet gaan zoeken, ergens in het vochtige gras.......Ja, maar de Micro SD card van mijn Maps & More is er in gevallen.....
Lekker boeiend en oftopic hier pfffffff
-
- Forum newbie
Gisteren ontvangen; een 9 cm antenne. Nu alleen nog wachten op de Up om 'm up te schroeven!
- Bijlagen
-
- Antenne-9cm.jpg (11.24 KiB) 10104 keer bekeken
Verwacht in week 32:
High Up! BlueMotion 75pk; 5-deurs; black pearl; executive en drivepakket; reservewiel.
High Up! BlueMotion 75pk; 5-deurs; black pearl; executive en drivepakket; reservewiel.
@sander10:sander10 schreef:de antenne van het nieuwe model polo past er perfect op.
Vind ik ook, ik heb diverse Polo's zien rijden maar allemaal met andere antennes.
Nu was ik vandaag bij de VW dealer om nog wat te regelen voor de UPcoming UP en zag daar een 2012 model polo met inderdaad een fraaie antenne, een basis van een haaievin en daar achter een kort staafje wat denk ik FM is.
Ik heb mij al de pleur#s gezocht maar kan niets vinden op het Internet betreft VW bestel nummers of prijzen
Nu was ik vandaag bij de VW dealer om nog wat te regelen voor de UPcoming UP en zag daar een 2012 model polo met inderdaad een fraaie antenne, een basis van een haaievin en daar achter een kort staafje wat denk ik FM is.
Ik heb mij al de pleur#s gezocht maar kan niets vinden op het Internet betreft VW bestel nummers of prijzen
Dit is helaas het "beste" wat ik op dit moment kan doen......
. .
. .