Garmin stuk, is er een betere variant?

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
KareldeParel
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 18 dec 2020, 10:44

Garmin stuk, is er een betere variant?

Bericht door KareldeParel » vr 18 dec 2020, 10:50

Dag allen,
Na wat research gedaan te hebben, ben ik helaas niet veel wijzer geworden. Bij mijn 2015 Up! zat een Garmin Navigatie systeem (10R-04-6953), waarvan nu het scherm gesneuveld is. Als ik eerlijk ben, baal ik er niet extreem veel van - De kaarten waren verouderd en het enige wat slechter werkte dan die kaarten was de Bluetooth connectiviteit. Desondanks ben ik op zoek naar een vervanger.

Mijn vraag is dan ook, is er een nieuwere variant van Garmin beschikbaar die compatibel is met de Up! 2015? Een variant met verbeterde bluetoothfunctionaliteiten is vooral waar ik naar op zoek ben, maar alles wat beter werkt dan de huidige is welkom!

Alvast bedankt!

Caddykaatje
Vagling liefhebber
Berichten: 622
Lid geworden op: wo 27 apr 2016, 20:41

Re: Garmin stuk, is er een betere variant?

Bericht door Caddykaatje » za 19 dec 2020, 00:02

Helaas is dat er niet, kan hem eventueel wel voor je maken en voorzien van nieuwe software.
Volkswagen UP GTI

KareldeParel
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 18 dec 2020, 10:44

Re: Garmin stuk, is er een betere variant?

Bericht door KareldeParel » zo 20 dec 2020, 10:30

Caddykaatje schreef:
za 19 dec 2020, 00:02
Helaas is dat er niet, kan hem eventueel wel voor je maken en voorzien van nieuwe software.
Bedankt! Informatie die ik hier vooral uit haal is dat er een software update bestaat voor die Garmin? Wat levert dat op?

Anton21
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 16:29

Re: Garmin stuk, is er een betere variant?

Bericht door Anton21 » zo 20 dec 2020, 16:40

Hallo,
Ik heb een Garmin Navigatie/multimediasysteem die in een Mii gebruikt is. Is in topconditie, vraagprijs €70
Groet
Anton

Caddykaatje
Vagling liefhebber
Berichten: 622
Lid geworden op: wo 27 apr 2016, 20:41

Re: Garmin stuk, is er een betere variant?

Bericht door Caddykaatje » zo 20 dec 2020, 21:56

Anton21 schreef:
zo 20 dec 2020, 16:40
Hallo,
Ik heb een Garmin Navigatie/multimediasysteem die in een Mii gebruikt is. Is in topconditie, vraagprijs €70
Groet
Anton
Even je eigen voorstellen is een kleine moeite op het forum. Meteen een bericht plaatsen dat je iets te koop aanbiedt kan argwaan opwekken bij anderen.
Volkswagen UP GTI

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Garmin stuk, is er een betere variant?

Bericht door Tom Westendorp » di 22 dec 2020, 10:27

De Garmin was al de snellere variant. De Navigon was de eerste. Ik heb me altijd goed kunnen redden met de Garmin, het systeem was erg traag maar werkte wel altijd prima. Heb er veel plezier van gehad. Nu een losse TomTom op het dashboard van de blauwe, daar kan niets tegenop.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie