Heeft iedereen dit kastje onder zijn stoel? Weet iemand wat de functie er van is?
![Afbeelding](http://img137.imageshack.us/img137/3678/20120620142016.jpg)
Ron heeft een Highup , en daar kan je geen stoelverwarming opkrijgenoubaasje schreef:bij mij (60 pk highup zonder BM) zit er geen kastje onder de stoel maar een verhoging met doorlopende bekleding. Uit een kleine vierkante opening komt dan wel een kabel die naar de onderkant van de stoelzitting gaat. Misschien heeft dat kastje iets met het winterpakket (verwarming) te maken.
Ad
...tenzij je leder hebt aangevinkt.eas schreef:Ron heeft een Highup , en daar kan je geen stoelverwarming opkrijgenoubaasje schreef:bij mij (60 pk highup zonder BM) zit er geen kastje onder de stoel maar een verhoging met doorlopende bekleding. Uit een kleine vierkante opening komt dan wel een kabel die naar de onderkant van de stoelzitting gaat. Misschien heeft dat kastje iets met het winterpakket (verwarming) te maken.
Ad
pas op straks staat de ME + EOD op je stoep....eas schreef:Ron heeft een bom in zijn auto![]()
Tja, onze high-up! en black-up! zijn met van de eerste van Nederland, dus dat kan het ook niet zijn.oubaasje schreef:ook bij mij met highup 60 pk zit geen kastje. Kan het zijn dat dat losse kastje alleen bij de eerst afgeleverde ups zit en dat dat bij latere versies ingebouwd is?