Welke navigatie ?
Welke navigatie ?
Nu het inbouwen van de navigatie voorberijding is gelukt . De volgende vraag welke navigatie systeem is het beste de garmin of de navigon ?
Wat raden jullie mij aan .
Wat raden jullie mij aan .
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Welke navigatie ?
Zijn hetzelfde toch?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Garmin heeft live services voor files en andere zaken via signaal van je mobiel en de navigon heeft dat niet. Ik hoorde ook van sommige mensen dat de Garmin net even wat stabieler is.
Ik kan niet vergelijken maar de Garmin die ik heb doet het uitstekend.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
- citikenny1702
- Vagling liefhebber
Volgens mij is er geen verschil tussen de Navigon of Garmin behalve het Design
Skoda Citigo Sport ASG -> 3 deur's -> Sprint! -> Alba Leder interieur -> Serpens LM -> ST-X Schoefset
-> TT-Rubbers -> W8 Skoda Verlichting -> VAGcom -> Citigo ready to GO
-> TT-Rubbers -> W8 Skoda Verlichting -> VAGcom -> Citigo ready to GO
Garmin!! voor 100% spreek uit ervaring!. Veel problemen met Navigon (carkit slechter, bluetooth audio streaming werkt matig, veel langzamer in het laden enz.)
| High Up! | Blue | Blue Dashpad | Dynamic Triangle pakket (Zwarte hemel, Triangle velgen, Ramen 65% getint) | Drive pakket (Cruise Control, Boordcomputer, Parkeersensoren) | Maps&More | Fender soundsystem |
Ruben schreef:Garmin!! voor 100% spreek uit ervaring!. Veel problemen met Navigon (carkit slechter, bluetooth audio streaming werkt matig, veel langzamer in het laden enz.)
Is de zelfde fabrikant.Navigon is overgenomen door Garmin.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
Wat in kan houden dat ze sinds de rebranding een aantal verbeteringen kunnen hebben doorgevoerd die kunnen inhouden wat hierboven wordt beschreven...nie zo moeilijk toch? Garmin is de nieuwste van de twee, zou ook mijn keus zijn. De mijne doet het iig super!
Bedankt voor de info ik denk dat ik voor de garmin ga . Ik zag hem op ebay nieuw staan voor €280,- met voet kwam wel €20,- verzend kosten bij . Lijkt me redelijk of kan het nog goedkoper ?
Bij de dealer betaal je hetzelfde. Kijk maar in de accesoire catalogus van Skoda en SeatUppcross schreef:Bedankt voor de info ik denk dat ik voor de garmin ga . Ik zag hem op ebay nieuw staan voor €280,- met voet kwam wel €20,- verzend kosten bij . Lijkt me redelijk of kan het nog goedkoper ?
arnout84 schreef:Bij de dealer betaal je hetzelfde. Kijk maar in de accesoire catalogus van Skoda en SeatUppcross schreef:Bedankt voor de info ik denk dat ik voor de garmin ga . Ik zag hem op ebay nieuw staan voor €280,- met voet kwam wel €20,- verzend kosten bij . Lijkt me redelijk of kan het nog goedkoper ?
Zou ik hem mooi kopen bij de dealer. Mocht er wat aan zijn ben je zo terug
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
Inderdaad