Achteraf ingebouwde cruise Control maar geen boordcomputer
Achteraf ingebouwde cruise Control maar geen boordcomputer
Afgelopen week is in mijn up cruise Control ingebouwd bij de vw garage waar ik de up heb gekocht. Daartoe zijn de hendels vervangen. De cruise Control werkt prima. Alleen de boordcomputer doet het niet. Volgens de garage is dit niet mogelijk.
Toch heb ik gelezen dat dit heel vaak in combinatie wordt gedaan.
Wat moet ik nog doen om de boordcomputer via de hendels te laten werken?
Toch heb ik gelezen dat dit heel vaak in combinatie wordt gedaan.
Wat moet ik nog doen om de boordcomputer via de hendels te laten werken?
Move Up! Dark Silver 60pk Maps&More Cruise Control vcds
- Vinniepilon
- Donateur member
Re: Achteraf ingebouwde cruise Control maar geen boordcomput
Vraag het is bij vagtechniek!
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS
BMW R1100GS
Dan heb je naar alle waarschijnlijk niet fabriek-af een boordcomputer. Je kunt dat zien of er wel of geen horizontale streep op je display hebt. (Met streep is zonder boordcomputer) Bij VAG techniek kun je dit achteraf laten doen
viewtopic.php?f=16&t=1451
Zie link
Zie link
Bij vagtechniek een MF module in laten bouwen. Vorige week cc en mf laten inbouwen en zeer tevreden keurig werk!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Ik heb het display bekeken en zie geen streep. Maar ik zal inderdaad even contact zoeken met VAG techniek. Mijn maps & more geeft ook al de nodige info, maar als je toch de knopjes aan het stuur hebt moeten ze eigenlijk ook werken.arnout84 schreef:Dan heb je naar alle waarschijnlijk niet fabriek-af een boordcomputer. Je kunt dat zien of er wel of geen horizontale streep op je display hebt. (Met streep is zonder boordcomputer) Bij VAG techniek kun je dit achteraf laten doen
Zie link
Move Up! Dark Silver 60pk Maps&More Cruise Control vcds
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Is gewoon mogelijk. Moet een kabelset aangesloten worden en coderen. Icm cruise controle inbouw 45 euro extra bij ons. Los een stuk duurder omdat je nu weer alles uit elkaar moet halen. Voor de precize prijs graag mailen.
Volgens mij zit er geen boorcomputer die je via de handels aan het stuur kunt bedienen in een Move Up!
De uitgebreide bc zit dacht ik alleen in de High Up in het drive pakket.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Jawel. Ik heb een Move Up met BC en bedienbaar met de knoppen in de hendel. Drive pakket is er ook op een move upJoVe schreef:Volgens mij zit er geen boorcomputer die je via de handels aan het stuur kunt bedienen in een Move Up!
Onze Move UP! Heeft dat ook.TwitNour schreef:Jawel. Ik heb een Move Up met BC en bedienbaar met de knoppen in de hendel. Drive pakket is er ook op een move upJoVe schreef:Volgens mij zit er geen boorcomputer die je via de handels aan het stuur kunt bedienen in een Move Up!
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
ik heb een Up! uit de voorraad gekocht in okt 2013. Er zat helaas geen Drive pakket in dus zonder CC en parkeersensoren en uitgebreide bc.
Ik heb achteraf de cc in laten bouwen en hierbij is dus de linker handle vervangen en dit kostte 495 euro. Had eigenlijk ook de uitgebreide bc wel willen hebben, maar ach daar valt ook wel weer mee te leven zonder.
Ik heb achteraf de cc in laten bouwen en hierbij is dus de linker handle vervangen en dit kostte 495 euro. Had eigenlijk ook de uitgebreide bc wel willen hebben, maar ach daar valt ook wel weer mee te leven zonder.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
Vagtechniek is hier de oplossing voor een schappelijke prijs. Werkt prima!
Ik heb laatst CC + BC laten uitbreiden bij VAGTechniek. Kostte 325 euro voor CC + 40 euro voor uitbreiden BC (is een extra kabeltje voor nodig tussen ECU en BC en wat bitjes omzetten). Werkt top!
Worfje schreef:Ik heb laatst CC + BC laten uitbreiden bij VAGTechniek. Kostte 325 euro voor CC + 40 euro voor uitbreiden BC (is een extra kabeltje voor nodig tussen ECU en BC en wat bitjes omzetten). Werkt top!
Moest de rechterhandle niet vervangen worden dan. Daar zit de bediening voor de uitgebreide BC nl op.
Beide hendels worden vervangen, is één geheel.
Juist.
Is nummertje 1S0 953 507 B 9B9.
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Dit is niet altijd juist, de Up! heeft 2 verschillende type hendels.Worfje schreef:Juist.
Laatst gewijzigd door Thijsvdvl op za 14 mar 2015, 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Hierbij even een reactie ter verduidelijking:
De Up!, MII en Citigo is geleverd met 3 verschillende hendels. De hendels bestaat uit één stuk dus links en rechts zit aan elkaar vast.
Type I: Stuurkolomhendel zonder knopjes links en rechts (basis)
Type II: Stuurkolomhendel met alleen knopjes rechts voor de uitgebreide boordcomputer
Type III: Stuurkolomhendel met knopjes rechts voor de uitgebreide boordcomputer en knopjes links voor de cruise-controle
Wanneer de auto een Bluemotion (met start/stop systeem) zijn de prijzen voor de cruise-controle als volgt:
Cruise-controle incl. montage 325 euro
Meerprijs uitgebreide boordcomputer aansluiten en inleren 45 euro
Wanneer de auto al voorzien is van de juiste hendel, omdat er al cruise-controle door iemand ingebouwd is. Dan kunnen wij de uitgebreide boordcomputer aansluiten en inleren voor 139 euro. Hierbij er dus vanuit gaande dat de hendel niet meer vervangen hoeft te worden. Wanneer u geen cruise-controle wil, maar wel de uitgebreide boordcomputer, dan komt hier de prijs van de losse hendel nog bij. De prijs van een losse hendel ligt rond de 100 euro.
De Up!, MII en Citigo is geleverd met 3 verschillende hendels. De hendels bestaat uit één stuk dus links en rechts zit aan elkaar vast.
Type I: Stuurkolomhendel zonder knopjes links en rechts (basis)
Type II: Stuurkolomhendel met alleen knopjes rechts voor de uitgebreide boordcomputer
Type III: Stuurkolomhendel met knopjes rechts voor de uitgebreide boordcomputer en knopjes links voor de cruise-controle
Wanneer de auto een Bluemotion (met start/stop systeem) zijn de prijzen voor de cruise-controle als volgt:
Cruise-controle incl. montage 325 euro
Meerprijs uitgebreide boordcomputer aansluiten en inleren 45 euro
Wanneer de auto al voorzien is van de juiste hendel, omdat er al cruise-controle door iemand ingebouwd is. Dan kunnen wij de uitgebreide boordcomputer aansluiten en inleren voor 139 euro. Hierbij er dus vanuit gaande dat de hendel niet meer vervangen hoeft te worden. Wanneer u geen cruise-controle wil, maar wel de uitgebreide boordcomputer, dan komt hier de prijs van de losse hendel nog bij. De prijs van een losse hendel ligt rond de 100 euro.
-
- Forum newbie
Wat heeft dat gekost?
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Bel even met Vagtechniek dan kun je een offerte aanvragen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ