Vanavond kwam ik erachter dat de raam schakelaars in de voordeuren geen verlichting hebben? Ik vind dat raar want alle overige schakelaars zijn allemaal verlicht? Ik heb een High uitvoering, is dit bij alle modellen het geval?
Ik heb voor mijn UP een Twingo phase 2 gehad waarbij dit ook het geval was. Via het forum een tip gekregen, in de schakelaar moest je 2 contacten verbinden. Hiermee ging de schakelaar verlichting branden.
Zit er verlichting in de raamschakelaars?
Verlichting schakelaars deur
Verlichting schakelaars deur
UP! HIGH 60PK
Re: Verlichting schakelaars deur
Zit geen verlichting in. Zijn wel modules te krijgen maar dat kost wel wat.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Neerobw schreef:Zit er verlichting in de raamschakelaars?
Passen er geen schakelaars in van een ander model VW waarin wel verlichting zit? Dan hierna alleen een voedingsdraad erbij trekken?
UP! HIGH 60PK
Zoek eens rond op het forum, er zijn al een aantal discussies over.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Even afstoffen.DonkUp schreef:Zoek eens rond op het forum, er zijn al een aantal discussies over.
Er zijn al discussies lees ik, over maar ook oplossingen?
1.0 60 pk VW Move UP - zwart
VCDS 18.9.1 NL
VCDS 18.9.1 NL