Bagage bak verhoging

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Miisport1
Vagling liefhebber
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 15 mar 2013, 21:23

Bagage bak verhoging

Bericht door Miisport1 » za 23 mar 2013, 00:23

Wie o wie heeft er een en hoe bevalt het.
Wordt je vloer dan gelijk met de stoelen als je deze neerklapt.en kan er nog een origineel reserve wiel in .
Wil deze vloer bestellen en in mijn mii bouwen.
Gr
Alvast bedankt voor de antwoorden.

up!coming
Forum newbie
Berichten: 26
Lid geworden op: za 29 dec 2012, 08:54

Re: Bagage bak verhoging

Bericht door up!coming » za 23 mar 2013, 06:02

Met de verhoger kan je een mooie ruimte creëren voor spullen je je vaak bij je hebt maar niet dagelijks nodig zijn.
Ik heb op foto's gezien dat wanneer de bank plat is deze gelijk is aan de stoelen. Zelf pak in de Megane Estate als ik grote zaken moet vervoeren :lol:

Wel of geen reservewiel speelt hier geen rol in, er zit een kuip onder de kofferbak mat waar een reserve wiel in zit óf een stuk piepschuim met een reparatie set.

Als je interesse hebt in mijn reservewiel, zie BP terug, kan je de hele handel zien, ik heb alles staan.

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Bagage bak verhoging

Bericht door Psycho_Mantis » za 23 mar 2013, 09:48

Ik vind het super handig hoor
Zeker een aanrader als je het mij vraagt

Nils
Forum newbie
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 19:09

Re: Bagage bak verhoging

Bericht door Nils » za 23 mar 2013, 12:49

Ik heb het hier ook, maar hij staat in de garage. Anders past de wandelwagen er niet in.
Voor de rest wel handig denk ik dan.

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: Bagage bak verhoging

Bericht door erikvank » zo 24 mar 2013, 06:06

Ik vind het reuze handig. Ik heb het in mijn Up en in mijn Polo. Je krijgt er een vlakke laadvloer van. Je bent je rondslingerende rotzooi die je altijd bij je hebt kwijt onder de dubbele bodem. En als je toch een keer een diepere laadvloer wil, dan heb je de verhoger in één beweging weg. Je houdt dan een vrijwel rechte plank over die je zo op de (diepere) bodem kan leggen.
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Plaats reactie