Formaat achter speakers.

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
RickUP
Vagling liefhebber
Berichten: 119
Lid geworden op: do 16 aug 2012, 22:46
Locatie: Oldebroek

Formaat achter speakers.

Bericht door RickUP » vr 25 jan 2013, 19:39

Beste mensen!

ik zou graag willen weten wat de diameter van de achter speakers zijn van de up heb helaas geen duidelijk antwoord kunnen vinden dmv de zoek functie.
ik zag ergens 16.5 cm rond vliegen, wie kan dit bevestigen?

En sorry voor het maken van een nieuw onderwerp.

Groeten Rickup
We´re going UP! UP! UP!

Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.

Gebruikersavatar
VinceP
Forum newbie
Berichten: 64
Lid geworden op: za 19 jan 2013, 21:22

Re: Formaat achter speakers.

Bericht door VinceP » za 26 jan 2013, 09:24

Hoi, heb ze in mijn 3drs citigo ingebouwd . Er zitten op de achterkant van de bekleding een paar randjes. Daar kan
Je de speakers op monteren. Let wel het is niet pasklaar. Je moet wel even inventief zijn. Ik heb ze gemonteerd
Met 2parkertjes en 2kabelbindertjes en daarna heb ik ze vastgekit met pakkingkit, dit tegen evt. Trillen en/of rammelen van de speakers op de bekleding. Ik heb 13cm speakers gebruikt deze vallen precies binnen die randjes van de bekleding. Maar 16,5cm speakers passen ook maar moet je meer hobbyen en die vallen dan over de randjes heen en zijn ze dus moeilijker te monteren. Ik heb bij Conrad een composet van magnat gekocht. Klinkt perfect. Oja officieel moet je frame kopen die in de auto zit geschroefd waar je speaker op gemonteerd zit. Dit heb ik dus niet gedaan.is niet nodig in principe.

Hoop dat je er wat aan hebt. Succes
Skoda CitiGO Tour

RickUP
Vagling liefhebber
Berichten: 119
Lid geworden op: do 16 aug 2012, 22:46
Locatie: Oldebroek

Re: Formaat achter speakers.

Bericht door RickUP » za 26 jan 2013, 11:54

Hey :),

Hier heb ik zeker wel wat aan ! bedankt voor je informatie ik weet genoeg:D!

Groeten RickUP
We´re going UP! UP! UP!

Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.

Plaats reactie