Geen geluid tijdens bellen met iPhone
Re: Geen geluid tijdens bellen met iPhone
Ik heb gister geprobeerd zonder de update bij de dealer. Alles werkt.
Ik heb daarna alles geupdate naar de update q4 2012. Alles werkt nog steeds.
Ik heb daarna alles geupdate naar de update q4 2012. Alles werkt nog steeds.
Inderdaad er dit een carmin in.. Net 1 keer gebruikt. Alleen het bellen stond het geluid nog niet goed ingesteld..straks nog eens proberen.. Maar navigatie gaat goed en duidelijk verstaanbaar.
Ik heb er ook een Garmin in, maar met dezelfde problemen (en nog meer). Dealer is 'in conclaaf' met de importeur over een oplossing.....
Move up! Candy White | 60PK | Maps & More
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Is de maps en more in de tussentijd aangepast van Navigon naar Garmin?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Bij mij staat er carmin op...dus blijkbaar wel. Ik ga hem dadelijk updaten aan de pc. Ben benieuwd
Misschien ook maar eens heen met het probleem op de navigon. Zou wel leuk zijn om dan de Garmin te krijgen :p
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Ik weet niet of het leuk is om de Garmin te krijgen. Ik vond de Navigon er kwalitatief beter uitzien.
Move up! Candy White | 60PK | Maps & More
Oh ok, dat wist ik niet, dan maar wachten op betere software.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Kaart heeft eerste update gehad...haha hij geeft een rotonde wel vreemd aan. Vaak niet of hij zegt rechts aanhouden en dan schuin oversteken. Was voor de update ook. Maar hij is wel zichtbaar op het scherm. Links in beeld geeft hij geen rotonde weer... binnenkort ff voor de flitspaaltjes erop zetten.. En mijn sd kaartje erin voor muziek. En dan nog ff verder kijken wat ie allemaal niet weet.
Ik heb ook last van dit probleem na de laatste update...iemand nog andere oplossing?
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |